(Evet kitap bitti biliyorum attığınız mesajları da görüyorum arkadaşlar bu kitap ben daha 8. Sınıftayken yazılmaya başlandı ve 9. Sınıfta bitirildi bu sebeple çok çok saçma yazılmış yerler var ancak silmeye kıyamadım.
Sbsv yi seviyorum ve kitapta da kullandım bunu da reddetmiyorum lütfen kırıcı şeyler yazmayın.)Yurdun kütüphanesinde test çözüyordum , sessizlik ve test kitaplarım ile oldukça mutluydum .
ta ki onlar gelene kadar..
" aaa bakın , burada inek varmış."
diye bana laf söyleyen dilaraya bakmadan testimi çözmeye devam ettim.
" inek , ot getirelim mi sana ? , acıkmışsındır."
arkama dönüp dilara , cemre ve nur üçlüsüne baktım.
- benden uzak durun test çözmeye çalışıyorum .
" ama öyle deme inekcim biz hayvanlara saygılı kişileriz aynı dilden konuşmadığımız için anlamaman normal tabi."
demişti cemre
- hocaya haber vermeden gidin ya da sessiz olun ders çalışıyorum görmüyor musunuz?
" tabi görüyoruz inekcim , o yüzden sana destek olmaya geldik."
diyen nur masaya yaklaşmış soruya bakarak hemen yanında duran meyve suyunu kitabıma ve üzerime dökmüştü.
sinirden ellerimi yumruk yapıp gözlerimi kapattım , bir anda herkes bağırınca gözlerimi açıp etrafa baktım elektrikler yanıp sönüyordu bu yüzden dilaralar da çığlık atmışlardı.
telefonumun flaşını yakıp etrafa tuttum dilaralar gitmiş olmalı ki etrafta yoklardı bende kitaplarımı toplayıp derin bir nefes alarak odama ilerledim.
tam o anda elektrikler tamamen düzelmişti bende odama girip yatağıma yattım.
ERTESI GÜN
Sabah erkenden kalkmış lacivert dar kotumu ve siyah tişörtümu giyerek yemekhaneye ilerlemiştim.
bugün kahvaltıda simit olması mutlu olmam gereken bir durumdu .
sıraya girip kahvaltılıklardan alıp en köşeye geçtim ve kahvaltımı yapmaya başladım.
" Derin "
adımın seslenilmesi ile kafamı kaldırıp seslenen kişiye baktım.
- efendim melek ?
meleği çok severdim bu okul ve yurttaki birkaç arkadaşımdan biriydi.
" şey , ben bugün okula gelmeyeceğim haberin olsun."
- ne oldu , neden gelmiyorsun?
" rahatsızım hastaneye gideceğim ."
- bende geleyim , tek gitme olmaz mı hem yardımım dokunur belki?
" ama okul?"
- önemli değil konuları biliyorum zaten istiyorsan geleyim mi?
" oluur."
birlikte kahvaltı yapıp odamıza geçtik .
üzerimde yine siyah tişörtüm , altına giydiğim siyah kotumla hazırdım beyaz ayakkabılarımı da ayağıma geçirip saclarımı tarayarak işimi bitirdim sizyah çantamı ve telefonumu alıp melegi beklemeye başladım.
melek siyah dar kot beyaz tişört giymişti beyaz ayakkabıları ile hazır olsa da makyaj ve saçını yaparak hazırlanmıştı.
birlikte dışarı çıkıp otobüs durağına yürümeye başladık.
" derin , sana birşey söylemem gerek "
-ne oldu?
" şey .. ben sanırım..
- e hadi söyle .
" ben sanırım aşık oldum."
- oha! , kime?
biranda öyle bağırmam ile etraftakilerin dikkatini çekince sessizce tekrar sordum.
- kime?
" şey .. özel çocuk lisesindeki batu 'ya"
- nasıl yani? , kaç defa gördün ki aşık oldun?
" ben.. onunla çocukluk arkadaşıyım derin."
- bunu seninle burada konuşamayız , hastaneye gittikten sonra biryere gidip konuşalım çatlayacağım şimdi.
...
Yaklaşık 2 saattir hastanedeydik ve melek daha çıkmamıştı ne yapıyorlar iyi mi bilmiyordum.
" derin "
meleğin sesini duymamla ona doğru hızla ilerledim .
- neyin varmış , iyi misin?
" iyiyim , birşeyim yok merak etme."
- emin misin birşeyin var ama söylemiyor gibisin.
" yok , gidelim hadi."
hastaneden çıkıp güzel bir kafeye gelmiştik .
- nasıl oldun iyisin degilmi? , lütfen doğru söyle .
" iyiyim gerçekten. "
- peki , şu batu meselesi ne?
" hah , anlatıyorum şimdi iyi dinle."
" Batu arkadaşları ile dışarı çıkmış , tesadüfen karşıma çıktı ben zaten arada bir görüyordum onu etkileniyordum da açıkçası.
heyneyse ben bunun elinde dövme gördüm melek kanadı vardı."- evet?
" ben küçükken batu diye bir arkadaşım vardı daha 10 yaşında falanız , o bana büyüyünce elinin tam başparmak kısmına benim için melek kanadı dövmesi yaptıracağını söylemişti bende ona eline rüzgar dövmesi yaptıracağımı söylemiştim.
ve benim elimde bu yüzden rüzgar dövmesi var onun da melek kanadı eğer tahminim doğruysa çocukluk aşkım ile şimdiki aşkım aynı kişi."
- vay be , sen neymişsin be melek.
diyip sırıtmıştım.
sonunda melekle kafeden çıkıp yurda geri dönmek için yola çıkmıştık.
Yurda geldiğimizde melek uyuyacağını söylemişti , bende yurdun bahçesindeki kamelyalardan birine oturmuştum.
kulağıma kulaklığımı takıp telefonumdan müzik açıp dinlemeye başladım.
...
kısa bir süre sonra oturduğum yerden kalkıp yurda girdim , odama girip üzerimi değiştirdikten sonra yatağıma kuruldum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elektrik Kız
Teen Fiction"sen.. güçlerini bana vereceksin küçük hanım yoksa zorla almasını bilirim." 'asla' dedi kız gücünün sonlarına yaklaşırken cani çok yanıyordu fakat kendini bırakamazdı o daha ateş çocuğu iyileştirmemişti . sonra ölebilirdi , güçleri alınabilirdi umur...