Elektrik Kız 40.Bölüm

274 34 2
                                    

Evet beklediğim saat gelmişti yaklaşık bir saat sonra tamamen herşey bitecekti.

üzerime giyindiğim siyah kotum ve siyah tişörtümle aşağı annemin yanına indim.

derin: anne , ben biraz dolaşacağım.

annem: bu saatte olmaz.

derin: anne lütfen , mert gelecek yanımda o var merak etme.

annem: haaaa , tamam o zaman dikkatli olun.

derin: merak etme.

anneme sıkıca sarılıp yanağını öperek evden çıktım.
yağmur hâlâ devam ediyordu.

ceketim sayesinde yağmurdan biraz da olsa korunsam da ıslanmayı umursamıyordum.

okula yaklaştığımda gördüğüm itfaiye aracı duraksamama sebep olurken kendime gelip ilerlemeye devam ettim.

tam gizlenip ne olduguna bakacağım sırada kafama inen darbe ile gözlerimi kapattım.

....

gözlerimi açtığımda buyük  camdan oluşan bir akvaryumun içindeydim.

ellerim ve ayaklarım bağlıydı karşımda bana sırıtarak bakan bir adet büyük abi vardı.

Gerçekten bir aptallık yaparak buraya geleceğini düşünmemiştim.
ama cidden aptal çıktın.

derin: ona dokunmayacağım dedin , bende geldim. bu benim aptal olduğumu değil birine onun için ölebilecek kadar verdiğim değeri gösterir.
bu durumda aptal olan sensin sanırım.

Hadi ama bana cidden inandın mı ? , sence seni öldürdükten sonra ona da aynı şeyi yapmayacağımın garantisini kim veriyor?

derin: bu kadar düşmüş olamazsın değilmi ? , koskoca büyük abisin ya hani.
ona dokunmayacağım dedin sana inandım çünkü derler ya erkek adam yalan söylemez sözünde durur.
bak ben sözümde durdum ama sen?

Sen cidden beni böyle sinirlendireceğini düşünüyorsan doğru düşünüyorsun.
Kes sesini bugün senin güçlerini alacağım , ellerin ve ayakların bağlıyken bana karşı gelemezsin.

derin: Unutma ki güçlerim zihin gücüyle çalışıyor ve sen zihnimi değil ellerimi bağladın.
sözünü tut , bende karşı gelmeden güçlerimi vereyim sana.
ona dokunma.

Bak küçük jenaratör önceki gibi sevdiğin çocuğun seni kurtarmaya geleceğini düşünüyorsan yanılıyorsun.
çünkü aranızda bağ falan kalmadı.

derin: evet haklısın güç olarak bağ kalmadı aramızda fakat bilmeni isterim ki bizim aramızda bağ olmasına gerek yok normal insanlar nasıl aşık olup birbirine bağlanıyorsa , bizde öyle bağlanabiliriz.
Ama sen tüm herşeyi mahfettin , yalvarsan dahi gelmez merak etme çünkü benden nefret ediyor.
Senin Yüzünden!

şimdi ona dokunmam söz veriyorum diyorsan eğer , itiraz etmeden güçlerimi verip ölmeyi bekleyeceğim.
ama hayır ona dokunurum dersen şu saatten sonra neler yapabilecegimi sen bile bilemezsin.

ne diyorsun?

Beni güldürme küçük jenaratör , sen bana bu haldeyken en ufak birşey bile yapamazsın.
ama kabul ona dokunmayacağım ve sen güçlerini birazdan herkesin içinde bana vermeyi kabul edeceksin.

derin: herkes?

Birazdan adamlarım ile senin güçlerini bana verişini izleyeceğiz  aynı zamanda nefessizlikten öleceğini .
benden nefret ettiğini biliyorum derincim ama güçlerini almak istemem sadece zevk meselesi , şimdi son sözlerini söyle kesmeden dinleyecegim , istedigin soruları sor hepsini cevaplayacağım.

derin: Hiç  aşık oldun mu? , birine kendinden fazla değer verdin mi? , onun için herşeyini verebilecek kadar sevdin mi?
büyük abi.

Bunu sormanı gerektiren şey ne?

derin: cevaplayacağını söylemiştin.

Sevdim , onun için olecek kadar değil de onun için öldürecek kadar sevdim onu .
herkesten fazla değer verdim ona , babası hic sevmedi beni  onu dondurdum ve erittim babasını öldürdüm.
o benden nefret etti ve terk etti .
oldumu aldın mı cevabını.

derin: düşünsene o kadının yerinde sen olsan ne yapardın o benim sevdigim adam deyip hiçbirşey olmamış gibi mi davranırdın yoksa o benim babamın katili ondan nefret ediyorum mu derdin.

Bunu cevaplamayacağım , hazır mısın?

derin: bi dakika , son birşey daha sormak istiyorum.

Devam et.

derin: pişman mısın?

Evet pişmanım , çok pişmanım.

derin:  lütfen mert'e zarar verme , onun kimseye zararı yok lütfen sana yalvarıyorum ona dokunma.

onun çok güzel ve kırık bir kalbi var büyük abi , bırak da kalbindeki kırıkları biri yapıştırsın onu iyileştirsin senden son isteğim bu , lütfen ona zarar verme.

hazırım . al güçlerimi.

Yazar'dan

büyük abi karşısında büyük akvaryum'un içinde oturan kıza baktı , belliydi kendisinden korkmuyordu sadece sevdigi çocuğa birşey olacak diye korkuyordu.

kabul etmişti ateş çocuğa dokunmayacaktı.

kıza son kez bakıp yanındaki aletlere ilerledi düğmelere basıp eline ucu igne olan kabloyu alıp koluna sapladı birazdan istediği şey olacak ve kızın güçlerini alacaktı.

diger düğmeye basıp akvaryuma su dolmasını sağladı su yavaşça yükseliyor ama kız ona bakmaktan vazgeçmiyordu.

' asla , acıma yok , o masum gözlerine kanmayacağım.'

son düğmeye de basmak için elini uzattığında akvaryuma siyah bir perde düştü kafasına vurulan sert cisimle yere düşen büyük abi bayıldığında melek su dolmasını sağlayan dugmeye tekrar basıp durdurdu.

derin camdaki siyah perde yüzünden  hiçbirsey göremiyordu.

demek önce güçlerimi alacak sonra suyla boğulmamı sağlayacak diye geçirdi içinden beklemeye başladı.

batu: yerdeki büyük abinin ellerini ve ayaklarını bağlarken mert'i saldırmaması için tutan erdem vardı.

sevgi ise köşeden derin iyi mi diye kontrol ediyordu.

kimse ses çıkarmıyor derin'in duymasını engelliyorlardı.

mert derin onu görmesin diye sevgi'yi  de alıp koşarak evine gitti , kurtarmıştı onu ama bu affettiği anlama gelmiyordu.

melek batu ve erdem perdeyi açtığında gözlerini kapatmış öylece bekleyen derin'i görmuşlerdi.

...









Elektrik KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin