Elektrik Kız 10.Bölüm

401 39 7
                                    

Melek: derin kalksana ya.

sabahtan beri meleğin kalkmam için olan laflarını dinliyor uyuyamıyordum.

" ya sen git , ben biraz daha uyuyacağım"

melek: derin , kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk kaaaaaaaaaaalk

" Öf ya hafta sonu bile uyuyamayacaksam ölmek istiyorum .

melek" saat olmuş 09.30 hâlâ yatacam diyorsun.

" neee 09.30 mu  , ama çok erken daha ağlayacağım."

melek: öf ya bi kalk , kalkmazsan üzerinde zıplarım.

" aman be , kalktık."

yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkayarak pijamalarımdan kurtuldum.

melekle kahvaltı yapıp meleklerin evine gitmej için odaya döndük.

melek kendisine beyaz tişört ve şort giyerek saçlarını yapmaya başlamıştı.
bende siyah sort ve siyah bir tişört giyip tişörtu şortumun içine soktum saclarımı tarayıp açık bırakarak hazırdım siyah sırt cantamı ve ayakkabılarımı giyip telefonumu ve paramı alıp melekle dısarı çıktık.

otobüse binip meleğin evine geldiğimizde kapıyı çalmıştık.

kapıyı açan genc ve güzel bir kadın vardı , melek kadına sarılınca annesi olduğunu anlamıştım.

melek annesi: hoşgeldin  sen derin olmalısın , içeri geç.

deyince gülümsemis ve içeri adımlamıştım.

...

yaklaşık 3 saattir meleklerin evindeydik annesi ile tanışmış gerçekten çok iyi ve güzel biri olduğunu düşünmüştüm.

bu 3 saatin ardından meleğe gidelim mi dememle ayağa kalkmış ve evden çıkmıştık.

birlikte biraz dolaşmış en sonunda da yurda dönmüştük , malum yarın okul vardı.

akşam yemeğini yiyip birlikte birkaç saat ders çalışıp , yataklarımıza yerleşmiştik.

...

" sen çok güçlü bir kızsın , birtanem."

- evet dede ben çok güçlüyüm seni bile yenebiliyim.

" beni bile yenebilirsin ."

- dede , canım bazen çok acıyor.

" büyüyorsun ya birtanem , o yüzden."

- dede , ben büyüyünce senin gibi olucam böyle koskocaman ..
sonra saclarımı  seninki gibi sulu boyayla beyaza boyayıcam .

" demek benim gibi olacaksın? , aferim dedecim hadi uyku vakti"

yine gözlerimi açtığımda derin bir nefes almıştım,  yine o rüyalardan görüyordum .

elimi yüzümü yıkayıp kendime geldiğimde saate bakıp direk üzerimi giyinmiş hazırlanmıştım meleği uyandırıp onu bekledikten sonra birlikte kahvaltı yapıp okula gitmiştik.

şuan kimya dersi işlediğimizden beynim durmuştu tamam derslerim iyiydi fakat bu okulu sevdiğim anlamına gelmiyordu.

melek yanımda kimya hocasını dinlerken bende kafamı sıraya koymuş meleğe bakıyordum.

sonunda hocanın 'ders bitmiştir' sözünü duyduğumda kapandı kapanacak olan gözlerimi kapatarak uyku moduna girmiştim .

gece boyunca farklı farklı sebeplerden uyanmıs doğru düzgün uyuyamamıştım.

melek: derin , neden uyuyorsun?

derin: gece sürekli uyanıp durdum melek , uyuyacağım başım dönüyor çünku.

melek: seni revire götürmemi istermisin ?

derin: hayır istemiyorum.

...

son ders bitmiş herkes evine gitmek için hazırlanıyordu fakat ben gerçekten iyi hissetmiyordum.

derin: melek?

melek: derin , iyimisin?

derin: bana annemi çağırırmısın? lütfen.

melek: tamam çağıracağım çok mu kötüsün?

derin: sadece annemi çağır lütfen.

melek benim telefonumla annemle konuşurken dışarıya çıkmıştık yağmur yağıyordu. meleği zorla da olsa iknâ edip yurda dönmesini istemiştim.

ıslanarak annemin geleceği yola doğru yürüdüğümde özel yetenek lisesi dağılıyordu.

başımdaki şiddetli ağrı kendini daha fazla gösterirken etrafım bulanıklaşıyordu.

duvar kenarını zor da olsa bulup yere çöktüğümde gözlerim kapanıp açılıyordu.

son gördüğüm şey önümden geçen öğrencilerin bulanık görüntüsüydü.

...

Hadi bugün içinde 2. bölümü attım hediyem olsun💛

Elektrik KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin