Elektrik Kız 39.Bölüm

276 35 7
                                    

"Ölmek İstiyorum"

........................................

"Demek güçlerini istemiyorsun?"

derin acı çektiğini belli eden bir ifade ile karşısında beliren eski okul müdürüne baktı.

derin: istemiyorum , al güçlerimi artık ölmek istiyorum.

" Isteğini memnuniyetle yerine getireceğim ama burada olmaz şuan yoğun sisten ve etrafımızı ceviren buzlardan kimse bizi göremiyor , bu gece yine bu okula geleceksin madem dayanamıyorsun bende istegini yerine getiririm."

mert , onun geldigini anlamış koşarak aşağı inmişti fakat gördüğü yerde oturarak ağlayan derin ve ona uzak duran kişilersen başka hickimseydi.

yanına gitmek istedi , sıkıca sarılmak kokusunu içine çekmek istedi.
gitmedi.

derin onu izleyen ve ağrısına karşı zorlukla ayağa kalktı ona doğru gelen herkesi eliyle durduruyor ve ilerliyordu.

meleğin önüne geldiginde durup konuşmaya başladı.

" doğum gününü mahfettiğim için özür dilerim,  herşey için özür dilerim beni affet olurmu? "

melek: doğum günüm dahil hiçbirşey umurumda değil derin , sadece sen iyi ol o bana yeter duydun mu sadece sen.

" bundan sonra iyi olmayacağım melek , sana vereceğim son şey sınıfta en arka sıradaki kutunun içinde iyiki tanıdım seni , iyiki doğdun."

melek ona sarılmak için hamle yaptığında derin hızla geri çekilmişti.

" sakın bir daha bunu yapayım deme."

melek: derin sakinleş o geldi biliyorum ama ..

" özür dilerim."

derin meleğin önünden ayrılıp batu'nun önüne geldi .

" tüm herşeyi mahfettim batu , özür dilerim .
sakın onun üzülmesine , ağlamasına izin verme."

batu: bu önemli değil derin , kendine gel.

" o sana emanet. "

sonra bahçede tam ortada durdu.

" BENİ SEVEN SEVMEYEN HERKESTEN ÖZÜR DİLERIM , BENDEN KORKMAYIN BEN SİZE ZARAR VERMEM ZATEN BUNDAN SONRA SIZE ZARAR DA VEREMEM HEPINIZDEN BUNU GÖRDÜĞÜNÜZ ICIN ÖZUR DILERIM."

son olarak mert'e döndü ona bakmıyordu.
adımlarını mert'in tam önünde durdurup yüzünü inceledi.

" Bana bakmayacaksım değilmi?
haklısın , ben olsaydım bende bakmazdım.

biliyor musun sana gerçekten çok değer veriyordum.
bu yüzden yaptım , herşeyi senin icin yaptım.

belki birgün anlarsan üzülmeni istemiyorum tamam mı?

ben arkasından üzülecek aglanılacak biri değilim , kimsenin sevgisini hak etmiyorum.. senin bile.

ben vazgeçtim herşeyden herkesten.

bana inanmıyorsun  belki dinlemiyorsun bile , ama mutlaka anlayacaksın.

özür dilerim."

derin tek elini mert'in yanağına koyup hafif okşayıp okulun bahçesinden çıktı , bu onları son görüşüydü.

eve gidene kadar ağladı , evde ağladı , sadece ağladı .

annesinden de özür dilemişti sarılmasına izin vermemişti ama onu sevdiğini söylemişti.

sadece bir an önce akşam olmasını bekliyor ölmek için saat tutuyordu.

bitecekti herşey bugün bitecekti.

dışarıda yağan yağmur hâlâ devam ediyordu , cama oturdu kız , yağmuru bile son görüşüydü niye izliyorum ki diye düşündü üzerine mont falan almadan direk dışarı çıkarak yağmurun altında oturdu ıslanmak umurunda bile değildi.

yere oturdu öylece , ona bakarak geçen insanlara aldırmadan saatlerce oturdu.

uzaktan ismini duyduğunda kafasını çevirip gelene baktı.

melek: ne yapıyorsun sen burada , yağmur yağıyor kalk hasta olacaksın.

derin: bırak beni melek , hiçbir yere gitmeyeceğim.

melek: ya saçmalama derin , kalk şurdan.

derin: çok yoruldum melek , inan ki çok yoruldum.

melek: biliyorum kuzum , hadi kalk içeri girelim.

derin: istemiyorum sen gir.

melek: derin kendini böyle sakinleştiremezsin , biliyorum onun için yapıyorsun ama kendine zarar vermene göz yumamam.

derin: canım o kadar çok yanıyor ki melek , anlatamıyorum o kadar çok değer veriyorum ki ona ölmek bile korkutmuyor beni.

melek: ama sen korkutuyorsun beni , bunu yapma.

derin: özür dilerim melek , herşey için özür dilerim.
üzülme olurmu sen bu hayatta en çok mutlu olmasını istediğim kişilerden birisin.

Yazar'dan

derin arkadaşına sımsıkı sarılmış bırakmıştı , melek ise arkadaşına sarılmış ağlıyordu.

melek: doğum günümde benimle vedalaşır gibi konuşuyorsun , biliyorum yanlıs birşey yapacaksın yapma ne olursun derin , sen benim kardeşimsin beni bırakamazsın.

sana çok alıştım , geceleri kalkıp üzerimi örtmene , sabahları bazen öperek uyandırmana , yurtta simit gününde simidini bitirmeyip bana vermene , venimle dalga geçmene , seninle ilgili herşeye çok alıştım lütfen bana bunu yapma , o da anlayacak birgün neden yaptığını sana birsey olursa vicdanı nasıl rahat eder derin? , yalvarıyorum birşey yapma.

derin: bende sana çok alıştım melek , seninle ilgili herşeye bende alıştım , olmayan kardeşim oldun sen , ama o .. ona da çok alıştım eğer yapmazsam ona birşey yapacak melek , ona zarar gelmesine göz yumamam.
ona birşey olursa o zaman ne yaparım.

gözümün önünde hergün yeni bir kızı öpüyor , hergün yeni birine gülüyor , hergün yeni birinin elini tutuyor bu ölmemden daha acı.

hem sadece güçlerimi alacak , ölmeyeceğim ki.

melek: sen bunu bilmiyor olamazsın , güçleri alınan biri ölür hemde ilk 5 dakika içinde.

Bunu yapamazsın , izin vermiyorum , söz , bak söz veriyorum ona birşey olmayacak ne olur kendine gel derin gibi düşün onu hapise atabiliriz .

derin: git buradan.

melek: derin..

derin: SANA GİT BURADAN DEDİM .

Sooon 3 BÖLÜM BITIYOR

okuduğunuz ve oy verdiğiniz için teşekkür ederimm💙








Elektrik KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin