2 Gün Sonra Cumartesi Günü...
sabah kalkar kalmaz işlerimi halledip siyah kıyafetlerimi giydim , bugün büyük gündü bilmeyen herkes kim olduğumu öğrenecekti..
kahvaltımı yapıp okula gittim , melekle biraz tartışmıştık mert'e tokat atmamın fazla olduğunu söylemişti.
bende konuşmak istemediğimi söyleyip yanından gitmiştim.
...
okula geldiğimde herkes sınıftaydı ve bir hoca vardı özür dileyip yerime oturdum.
hoca: birazdan herkes spor salonuna gidecek sınıf olarak birbirinizden çok ayrılmayın.
biri: bunu neden yaptığımızı anlayamıyorum hocam , ya güçlerimizi öğrendigimizde birbirimizden uzaklasırsak o zaman ne olacak?
hoca: arkadaşlarınız size gerçekten değer veriyorsa bu bilgi onlar icin pek sıkıntı olmayacaktır merak etme.
...
sonunda sevgili müdürümüzün çok istediği saat olan kimligimizi söyleme saatimiz gelmişti spor salonunda yaklaşık 10 dakikadır bizleri izleyen okul müdürünü ve hocaları bekliyorduk.
müdür: Evet sessizlik lütfen , başlıyoruz.
teker teker çıkıp söyleyin.
...
birçok kişi çıkmış kim oldugunu söylemişti.
" ben merve , elektrik kız .. benim. "
müdürün yanına çıkan kız , mert rahatsızlandığında kendini mert'in sevgilisi diye tanıtan kızdı ve kendini elektrik kız olarak tanıtmıştı.
yüksek sesle " NE? " diye bağırmama engel olamadım.
" duydunuz , elektrik kız benim ."
melek: yalan söylüyorsun o sen değilsin.
" sen nereden biliyorsun ki? , elektrik kız benim ve ateş çocuğu bugün bulacağım."
derin: Yalan Söylüyorsun , O Sen Değilsin.
müdür: kızım doğru mu söylüyorsun ? , elektrik kız sen misin?
merve: doğru söylüyorum hocam , benim.
müdür: çocuklar arkadaşınız yalan söylemiyormuş , uzatmayın.
melek: kanıtlasin o zaman , o elektrik kız değil diyorum .
müdür: başka bir elektrik kız olmadığına göre demek ki arkadaşınız o kız.
gözlerim mert'e kaydığında onun da bana baktığını farkettim.
gözlerimi kaçırıp ilerledim ve müdürün yanında durdum.derin: elektrik kız benim , o yalan söylüyor.
merve: sen kimsin kızım , asıl sen yalan söylüyorsun.
derin: kanıtla o zaman.
merve: kanıtlarım.
merve denen kız ellerini ceplerine sokmuş ve gözlerini kapatmıştı , birkac saniye sonra elektrikler gidip gelmeye başlamış ve merve gözlerini açmıştı.
elektrikler bu anda tekrardan gelmişti.
derin: b-bu nasıl olur? , sen olamazsın ki.
merve: ne oldu tatlım? , bi kal geldi sana.
derin: nasıl yaptın ? , bunun olması imkansız.
merve: yalan söyleyen sensin , şimdi git ve sıranı bekle dikkat çekmek için bunu yapmış olman çok saçma.
herkes onaylayan ve bana laf söylemeye başlarken bir ses onları böldü.
" Kesin Sesinizi ! , O Kız Elektrik Kız Değil Yalan Söylüyor."
merve: haklısın sevgilim o kız değil.
diyerek mert'e cevap veren merve ile mert sinirle bizim olduğumuz yere adımlamıştı.
" Ateş Çocuk da benim ve şunu biliyorum elektrik kız sen değilsin."
merve: elektrikleri kestim ya , o benim.
" yaptığın şeylerin çok daha fazlasını derin yapabilir , değil mi derin?"
gözlerimi ondan çekmeden kafamla onaylamıştım.
derin: kenara çekil mert.
mert dedigimi yapıp kenara çekildiğinde gözlerimi ondan çekmeden vücudumdaki elektrik ışıklarını belli etmeye başladım , elektrikler gidip gelirken karşımdaki kalabalığa baktım.
derin: ŞARJI AZ OLAN VARMI?
şaşkınlığını üstünden atan birkaç kişi ben diye seslenmişti.
ilerleyip telefonlarını istedim verdiklerinde telefonu alıp iki avucumu birleştirip telefonu şarj ettim.
geri verdiğimde çocuk telefonun şarjına baktıgında kafasını tekrar kaldırıp şaşkınca bana bakmaya başladı.
geri müdürün yanına gidip merve'ye seslendim.
" şimdi o kontrol kumandasını cebinden çıkar ve gerçek gücünü söyle."
merve: beyin gücüyle eşyaları hareket ettirebilirim.
derin: hocam artık gidebilir miyiz?
müdür: gidebilirsiniz .
hızla giderken kolumdan tutuldum , arkama dönüp baktığımda meleği gördüm.
derin: melek ben hiç seninle kavga etmek istemiyorum bırak gideyim olur mu?
melek: özür dilerim.
derin: özür dilemene gerek bende hatalıyım fakat herşeyden önce sen benim arkadaşımsın lütfen batu onun arkadaşı diye benden uzaklaşma , senden sürekli beni koru yanımda ol demiyorum ama karşımda da durma çünkü zaten annemden ve senden başka kimsem yok birde sen böyle yaparsan kaldıramayabilirim
melek: seni çok seviyorum sen benim kardeşimsin derin , sensiz yapamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elektrik Kız
Teen Fiction"sen.. güçlerini bana vereceksin küçük hanım yoksa zorla almasını bilirim." 'asla' dedi kız gücünün sonlarına yaklaşırken cani çok yanıyordu fakat kendini bırakamazdı o daha ateş çocuğu iyileştirmemişti . sonra ölebilirdi , güçleri alınabilirdi umur...