Глава 14

89 7 0
                                    

      Събудих се от звука на чайките и се усмихнах за първи път от толкова време. Погледнах часа - 09:46. Станах и отидох до чантата, която явно съм отавила на бюрото си снощи. Извадих гребен и джобно огледалце, защото куфара и сака бяха над гардера и не ми се катереше. Не се гримирах. Напоследък не се гримирам, така че не е нищо особено. Излязох от стаята си и тръгнах към банята, когато видях, че Джак, Бил и Брендън са в хола. Джак и Бил ме  погледнаха за момент и си казахме ,,Добро утро", а Брендан ме гледаше като гладен вълк и прехапа устна. Леко се изчервих и той май го забеляза.

-Ъ-ъм-прокашля се Джак подсещайки Брендън да спре.- Та искате ли днес да идем малко на плаж?- другите кимнаха.

-Аз ще вляза да се изкъпя, така че ако искате изгледайте нещо и след това да идем на плажа, а?- те кимнаха в знак на съгласие и Джак заговори:

-Добре, но и аз отивам да се оправя ще се видим тук след час. Брендън идваш или оставаш?

-Идвам, но аз съм тук до 10-15мин, така че някой да направи пуканки.- отговори му Брендън и те излязоха.
        Взех си шампоана и влязох в банята. Нагласих си водата и влязох под душа. Отпустах се и се позабавих малко. Бил чукаше настоятелно по вратата,защото и той щял да се къпе. Когато бях готова увих кърпа около тялото си и излязох. Отворих вратата и видях как той стои и тропа нервно с крак. Подсмихнах се и му направих път да мине. За да стигна стаята трябваше да мина през хола. Там видях Брендън явно вече беше готов. Беше с дънки до колената, бяла теникса и тиранти, които наистина му отиваха. Той ме видя, но се постара да не се заглежда много и извърна поглед. Отидох в стаята и осъзнах че куфара ми е над гардероба и наистина не ми се занимава да се катеря, за това...

-Ъм...Брендън-Извиках от стаята ми, а той измънка нещо като ,,Мхм"- може ли да дойдеш за малко.- казах и той дойде. Този път ме огледа доста обстойно, все пак бях само по хавлия, която придържах с едната си ръка. Той прехапа устна и аз се прокашлях карайки го да ме погледне в очите.- Ще ми свалиш ли куфара не ми се занимава да дърнам стол.- той не каза нищо просто се пресегна и свали багажа. Обърна се към мен. Бяхме лице в лице, опасно близко и аз стисках кърпата си силно. Гледахме се в очите. Мамка му омеквам ,,Стегни се"- казах си на ум и домих каменно изражение. Подобно на него. Отдръпнах се крачка назад и му благодарих, той просто излезе. Отдъхнах си и се облякох. Нищо специално къса бяла лятна рокля и бански под нея. Банския беще две части бордо. Леко личеше под роклята, но нямам против. Оправих си плажната чанта, излязох от стаята и видях Бил само по бельо да мята дрехите си навсякъде.

The devil with an angel heart Where stories live. Discover now