След вечеря аз започнах да мия чиниите и Брендън мина зад мен, притискайки ме в плота. Започна да се отърква в мен и прошепна:
-Не спирай с чиниите, скъпа.- прехапах устна и продължих,като понякого и стенех, но и той не спря. След като измих и последния съд, спрях чешмата. Брендън ме обърна рязко и ме постави на плота. Свали моята и неговата тениска и започна да целува врата ми. Знаеше че това е чувствителната ми зона и за това внимаваше много. С раменете и гърдите ми, обаче беше груб. Увих крака окола троса му, преплетох пръсти в перчема му и го целунах страстно. Той ме занесе до спалнята и просто ме остави. Свали ми дънките както и неговия панталон, след което просто положи главата си до врата ми и започна да прокарва пръст по очертаниято на плочките ми. Прескачаше бикините ми и правеше кръгчета по вътрешността на крака ми. Аз галех гърба му с нокти. Приятно е просто си лежим и да се докосваме. На Брендън май му омръзна. Заигра се с бикините ми и вкъра ръката си вътре, като един от пръстите му вкара в мен. Простенах леко, последва втори пръст и вече бях почти на ръба.-Не още. Бейб тази вечер ще свършиш само веднъж. Ти реши кога.-прошепна той, но не спираше да движи пръстите си. Започна да ме целува и едва се здържах. Настаних се, така че да съм върху него. Той изръмжа и ни преобърна. С едната си ръка хвана моите и ги държеше над клавата ми. Вече наистина не издържам.-Бейб днес аз карам. Ти само се возиш.- каза и най накрая изкара ръката си. Още преди да си поема въздух обаче, вкара приятелчето си. Оттърва се от сутиена ми и започна да оставя смучки навсякъде по мен. Стенех, виках и едва издържах. Щом той свърши не можех да се здържам, но не исках да свършва. Той ме облиза и навлезе още по-рязко и по-грубо. Бутна се прекалено на вътре и достигна точка за която дори не подозирах че има. Не издържах и се отпуснах.-Браво, бейб не мислех, че ще издържиш, чак толкова.- каза, но аз едва го чувах. Исках още. Бързо го възседнах и започнах да му се натискам страстно.-Не бейб казах нещо.-каза ми той между целувките.
-Не съм се съгласявала.- напомних му и той се намръщи. Той се изправи в седнало положение и въздъхна.-Какво има?- попитах и го погалих по бузата.
-Бейб ще ме умориш. Аз съм...тоест аз...ъх...виж имам нужда от някакъв контрол.-Каза и аз го прегърнах.
-Бейб знаеш, че не искам да чувам за това. Правим каквото сметнем за правилно и се забавляваме. Не е нужно единия да е над другия.- казах и го целунах.- Спри да го мислиш и ме прегърни.-казах но...
ESTÁS LEYENDO
The devil with an angel heart
De Todo-Защо да те забърквам? -Защото искам! -Не си готов! -Ти ле ще определяш дали съм готов!?-замахна да ме удари, хващам ръката му удрям го там , където слънце не угрявя, придърпвам брадичката му и казвам тиха ,,А кой друг" пускам го. Той замахва отново...