Глава 6

120 7 0
                                    

             Събудих се и видях че Макс още спи. Влязох в банята да се измия и когато излязох го видях буден и леко притеснен, но щом ме видя си отдъхна. Чуха се крясъци и удари.

-Какво става?

-Браян...момчетата...ти...аз... след мен!- каза като светкавица с леки паузи. Облякох се и тръгнак след него. Излязохме през задния вход на къщата, качихме се в колата и той ме закара в мола. Чакай защо сме в мола?

-Защо сме тук?

-Ами то такова... да закусим и да си накупиш някои неща.-каза и отидохме в нещо като пекарна. Седнахме и беше време да разбера какво става.

-Сега ще ми кажеш ли някои неща или сама трябва да разбера?

-Какво имаш предвид?

-Не се прави на ударен! Момчетата явно се върнаха от бара, мъртво пияни предполагам и ти ей така от нищото решаваш, че ти се ходи в мола.

-Добре, хубаво виж...-каза,поемайки си въздух и продължи.-...Браян не е спал с никой от както дойде. Той не може да контролира това и ако не искаме да пострадаш той трябва да го прави по-често. Сноще отидоха на бар, но от там Брай се върна със ,,специална дама,, и сега се възползва от услугите й.- значи си е викнал проститутка от бара, защото не може да се контролира и не се сдържа да не ме изчука? Ами супер, няма що. След малко се наядохме и тръгнахме на пазар.

-Вземи каквото поискаш.-каза Макс, но аз си харесах само пуловер и дънки. После видях едно дънково яке, като целия кръб беше само дантела, едив вид гол гръб. Харесах си и блуза с гол гръб, но щом Макс ги видя каза да оставя блузата, кимнах и това беше.

-Добре готова съм да се прибираме.- казах, но...

-Толкова бързо?!

-Не си падам по пазара.

-Ами добре изчакай ме малко. Само да ида до тоалетна и идвам.-каза Макс и аз кимнах.
          Докато го нямаше телефона извибрира. Джак звънеше и реших да вдигна. Преди да кажа нещо той бързо заговори: ,, Макс, Брай не е добре два часа беше с онази и накрая тя припадна сега едря по боксовата круша. Ако можете направо не се прибирайте, само да види момиче живо ще го изяде,, каза и затвори. Е не трябва да съм там. Заради мен е така. Аз ще го оправя. Макс дойде и тръгнахме. Той паркира, но когато чу ръмженето на Браян запали отново. За щастие бях по-бърза и слязох от колата. Влязох и бързо изтичас горе. Андрю и Джак не ме видяха. За щастие. Влязох в стаята-фитнес и видях Браян.

The devil with an angel heart Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora