Prolog- Welcome to LHQ!

2.6K 160 27
                                    

LHQ

-Welcome to LHQ!-

Gardiyan namındaki adamlar beni kolumdan tutup gözlerimi bağladılar. Uzun, metal koridorda ilerlerken üşümeye başlamıştım. Üstüme giydirdikleri turuncu kıyafet derime yapışmıştı, tüm hatlarımı belli ediyordu.

Adamlar sonunda gözlerimi açtıklarında derin bir nefes alıp bir süre tuttum. Geldiğimiz yer... Çok ürkütücüydü.

Etraf curcuna gibiydi. Mahkumlar cam bir fanusun içinde yaşayan kaslı ve pis bakışlı insanlara benziyorlardı. Şey, doğru söylemek gerekirse zaten öyleydiler. Ortalıkta yumruklar, tükürükler, yapış yapış turuncu kıyafet parçaları uçuşuyordu. Ortalık sigara dumanıyla hafifçe puslanmıştı.

Kırılmaz cam bölmenin metal çerçeveli bir kapısı vardı, çift parola ve kart sistemiyle korunuyordu. Camın hafif bir mavi ışıkla parlaması da hayra alamet değildi. Sanırım cama elektrik veriyorlardı.

Ah, burası neresi demeyin. Bilmek istemezsiniz.

Çünkü burası LHQ.

Yüksek dereceli suç işleyen zavallıların (!) tıkıldığı olağanüstü hapishane. Dünyada değil, bu yüzden kaçmak imkansız. Uzayın Dünya'ya birkaç milyar kilometre uzağında süzülüyor, ve Dünya'yı sanki çok uzaktaki bir uyduymuş gibi takip ediyor.

Yani burada gece-gündüz yok. Mevsimler yok. Sürekli yapay floresan bir ışığın altındasınız.

Aileniz yok. Arkadaş edinme ihtimaliniz yüzde bir. Hatta sıfır virgül bir. Ayrıca, burada size gıcık olup tepesi atan biri tarafından öldürülme şansınız çok yüksek. Şans dedim çünkü burada yaşamak yerine ölmek isteyebilirsiniz.

Sürekli tetikte olmak zorundasınız. Kurallara uymazsanız ya işkence görürsünüz, ya müebbet alırsınız ya da gebertilirsiniz. Öldüğünüz ya da öldürüldüğünüz dünyada kimseye söylenmez. Cesedinizin yakıt olarak kullanılması da muhtemel.

Buraya her ay yaklaşık 10-12 mahkum alınır. Senede 120-144 civarı. Ve bunların %85'i iki sene içinde ölür, %5'i beş sene içinde çıkar, %5'i yarı sakat kurtulur, kalanı da ya müebbet alır ya da gardiyanlığa terfi.

Kısacası LHQ'ya girerseniz zarar görmeden çıkma ihtimaliniz %5'ten daha az.

LHQ ölüm demek.

LHQ işkence demek.

LHQ'ya girmek iki sene süre zarfında garantili "Geberiyorum!" belgesi imzalamak demek.

Ve ben burada yaşamaya mahkum edildim.

********************

Merhabaa!!

Bu hikaye benim wattpadde yayımladığım ilk hikaye oldu*-* Aslında biraz korkuyorum, hani okunmazsa falan deyu. Ya da okunur da oy ve yorum almazsa deyu. Her neyse.

Hikayenin kurgusu murgusu her şey hazır. Birkaç kişi okuyuversin, ikinci bölümü yakın vakitte yüklerim heralde. Bilmiyorum.

Görüşlerinizi bildirmekten çekinmeyin lütfen!!

Birinci bölümde görüşmek üzere:))

LHQ  // h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin