حاجات حلوة ...
_ فنجان قهوة على بحر اسكندرية الفجر .. أو بالليل متأخر .. على صوت فيروز ..
_ اسكندرية نفسها ...
_ غفوة بعد يوم طويل في حضن حد بتحبه ...
_ صاحب جدع بيعرف يسمعك من غير ميقاطعك و لا يتكلم عن نفسه و لا يقلك (مش قلتلك) ...
_ النوم تحت البطانية مدفي في الشتا أدام التلفزيون و في ايدك حاجة سخنة ...
_ أنك تبص على حد كنت فاكر أنه كل حاجة بالنسبالك و متحسش نحيته بأي حاجة ..لا كره .. و لا حب .. و لا أي حاجة ... و تبقى حر ❤
_ لحظة سكون عقلك يقف فيها و متفكرش في أي حاجة ... كأنك بتلمس روحك بايدك ...
_ تقابل حد بتحبه صدفة ...
_ أول مرتب ليك ... من تعبك ...
_ لما يوصلك خبر مش تمام على اللي أذاك و ظلمك ... ( أه .. أنت مش ملاك )
_ لما تحط ايدك في جيبك و تلاقي فلوس كنت ناسيها ...
_ دموع أهلك على نجاحك ... عظيمة❤
_ لما تعدي بالصدفة و تسمع حد بيشكر فيك ...
_ طريق السفر بالليل و هوة فاضي ...
_ حد بتعرف تعد معاه ساعات طويلة من غير متتكلم و لا تفتعل حديث و محدش فيكوا زهقان ....
_ أول لبسة لبنطلون جينز شكله حلو عليك ...
_ لما تعيط طول الليل و تصحى تلاقي نفسك رايق و مرتاح البال ... (العياط بيطهر الروح )
_ لما تقول لحد سبني لوحدي ... و تلاقيه متبت فيك و رافض يسيبك ...
_ لما تلاقي حد فطسان على روحه بسببك .... لما حد يقلك دمك خفيف ...
_ لما تتأكد أن وجودك فارق ... و أنك شخص مميز مش كمالة عدد ...
_ معرفة جديدة مختلفة باسطاك و بتوحشك ... ❤حاجات كتير أوي ... ركز مع الحلو ... و اعمل نفسك مش شايف الوحش .... كله بيتعوض ... إلا الصحة ...
أنت تقرأ
خواطر انثي من زمن الحلم
Randomكلمات في مكنون روحي تعبر عن مشاعرنا جميعا لخظات الانكسار في الحب ولحظات الانتصار .. حياة مليئة بالمتاعب مما اوجع القلب واوهن الروح ملامح لشخصيتي التي تمتليء بالتناقض والتيه والهذيان