Giriş

6.5K 271 33
                                    

Bu evrenin bütün hakları Jk Rowling'e aittir,eğer bir yanlışım varsa affola.

Salazar çayından birkaç yudum aldı ve küçük kıza baktı,kız elinde ki tüyle bazı karanlı büyüleri parşömene yazıyordu.

"Solita..."

Küçük kız kafasını kaldırdı ve babasına baktı.

"İlacını içme vaktin gelmedi mi?"diye sordu ama ikiside biliyordu ki,bu bir emirdi!

"Neredeyse beş yaşımı bitireceğim,artık bu ilaca ihtiyacım yok.Hem,bazı ölü ruhları ve hamile kadınların karnında ki ruhu görüyorsam ne olmuş?Onların bana zarar verdiği yok!"dedi,küçük kız.

Dudaklarını birbirine bastırdı ve parşömene 'curcio' yazdı.

"Bunu konuşmuştuk,söylediğim her şey mirasımız ve senin için."dedi,sert bi' sesle.

Küçük kız ofladı ve hemen yanda ki içeceği içti,babası ilacı sindirebilmesi için ilacı nar suyuna katardı.

"Yaptığın büyü neydi?"dedi,küçük kız.

Babasının bir bulanığa büyü gönderdiğini görmüştü ama bu dâhâ önce duyduğu hiç bir büyüye benzemiyordu.Yeşil bir ışık bulanığın vücuduna denk gelmişti ve bulanık ölmüştü.Küçük kız ise kendisini kısa bir süre görünmez kılacak bir iksirle babasını izkemişti,bunu yapmaması gerektiğini biliyordu ama merakına yenik düşmüştü.

"Ne büyüsü?"dedi ve kaşlarını çattı.

"Dün ki bulanığa yaptığın büyü."

Salazar sinirle yerinden kalktı.Solita kendisini takip mi etmişti,hem de gecenin o saatinde!

"Küçük hanım,cezalısınız.Beni gecenin o saatinde takip etmek benim özelime girmek demektir ve başına bir şey gelseydi?"

Küçük kız gözlerini devirdi.Neredeyse her büyüyü yapabiliyordu,kendisini korumak korkutuğu bir şey değildi.

"Kendimi koruyabilirdim,"

"Hayır,yapamazdın.Böyle aptalca haraketler yapmayı bırakmalısın,"

Küçük kızın ruhsuz gözlerine baktı.

"Hala işin önemini anlamıyorsun değil mi?Tek Slytherin varisisin.Unutma ki,tarih aptalların hatalarını anlatır!Ben ölüceğim,sen ölüceksin,herkes bir gün ölecek!Gene de Slytherin'nin asil kanı ve hanesi yaşamaya devam edicek."

Küçük kız kaşlarını çattı ve hızlı adımlarla odasına gitti,eğer imkanı olsa koşardı ama bu yüzyılın kabarık elbiseleri ona izin vermemişti.Yatağına yattı ve gözlerini kapattı,yanaklarından süzülen yaşları hissedebiliyordu.

Bir süre saçlarında bir el hissetti,haraket etmedi ve gözlerini kapattı.Babasının bilerek kendisine kızmadığını biliyordu,o asla kendisine bağırmazdı.

Miss Slytherin [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin