23 Aralık 1106
Sihir Bakanlığı Yönetim Konseyi Mahkemesi'nde"...Bu yüzden Muggle doğumlular yönetimde etkin ama asla ana güç olmayacak şekilde yerleştirilmelidir!" dedi,Bay Montague.
"O zaman da içimize köstebek sokacak kadar yakın olmazlar mı?Sözleriniz intihardan başka bir şey değil,Bay Montague." dedi,Aegon Rosier.
"Ne yazık ki," dedi,Rosier'e.
"Yerinize geçebilirsiniz,sırada ki Salazar Slytherin!" dedi,gür bir sesle.
Sinirle yerine geçen Montague'ye doğru sırıttım ve ortaya geçtim,karşımda ki onlarca büyücü bile benim için tehtid oluşturmuyordu.Bu da onları küçümsememi kolaylaştırıyor,sözcükleri söylerken takılmamı engelliyordu.
"Safkan Rejimi sadece Safkan Büyücü ırkından olanların Büyü Dünyasında yaşamasını izin veren harakettir." dedim,Nicholas'a bakarak.
"Büyü Dünyasında çıkan bu sorunların nedeni nedir,sizce?Muggle doğumluların dışlanması mı?Yoksa muggleların büyücüleri yakıp soyumuzun devamlılığını riske sokması mıdır?Size cevabı vereyim,bizler!Çünkü önümüzde ki yokuşu göremiyecek kadar körüz."
"Muggle doğumluları kurtarmak için kendimizi belli ettiğimiz de bizi gören mugglelar bize saldırmadı mı?Bizse bu saldırılara kulak asmayıp yaptığımız hataları tekrarladık,o birkaç kişiyi kurtarmak için bütün soyumuzu tehlikeye attık.Yapılan araştırmalara göre kurtarmak için tehlikeye atladığımız kişilerin yüzde altmışı çevrelerinde ki mugglelar tarafından öldürülmüş ve yüzde yirmi üçü ise ailelerinden kaçmak zorunda kalmış!Bu korkunç rakamlara rağmen hala bulamadığımız binlerce muggle doğumlu var.Sonuç şu ki,kurtarmaya çalıştığımız muggle doğumluların çoğunluğu öldürülüyor ve kurtarılan kısmın neredeyse tamamı sadece en basit büyüleri yapabiliyor.Hatta onları kurtarmak için ölüme sürüklediğiniz seherbazlar yüzünden son on yılda nüfüs yüzde yirmi yedi azaldı,nitelikli büyücülerin sayısı da bu rakama baş tutabilecek kadar azaldı." diye devam ettim.
"Nitelikli büyücü sayısının azalmasının nedeni muggle doğumluları dışlamamızdan başka bir şey değil!" dedi,Bay Potter.
"Bay Potter,tek yönden bakıyorsunuz." dedim ve Rowena'ya baktım.
"Size bir soru sorabilir miyim?" dedim,beklenmeyecek bir resmiyetle.
"Elbette?"
"Öğrencilerimiz muggle doğumluları dışlıyor mu?" deyince birkaç saniye yere baktı.
"Genel bir cevap veremem.Gryffindor ve Hufflepuff binasından hiç bir öğrencinin muggle doğumluları dışladığını görmedim,Ravenclaw binası ise ikiye ayrılmış.Yani çoğunluk muggle doğumluları dışlamıyor." dedi,Godric'e bakarken.
Kafamı Potter'a çevirdiğimde çaktırmadan Godric'e baktım.Rowena'nın böyle bir şey söylemesini beklemiyor gibi gözüküyordu.Gülümsemem gittikçe artarken kafamı geriye doğru attım.
"Bakın,bunun farkında olan sadece ben değilim!Peki,muggle doğumluları dışlayan öğrenciler neden dışlıyor?Hiç merak ettiniz mi?"
"Cevap onlardan iğrenmeleri değil!Unutmayın ki,Hogwarts'ta ki öğrencilerinde aileleri var.Safkan olmayan ailelerin çoğunun seherbaz olduğunu biliyor muydunuz?Muggle kurtarmak için canlarından olan seherbazlardan bahsediyorum!Hergün muggleların cadıları ve büyücüleri yaktığı haberleri geliyor,aileleri seherbaz olmasa bile o katliam bazı öğrencilerin ebebeynlerinin öldüğünü biliyor musunuz,peki?Bütün bu olanlardan sonra o çocukların nasıl muggle doğumluları sevmesini bekleyebilirsiniz?Bu çılgınlık!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miss Slytherin [TAMAMLANDI]
Ficción General"Büyücülerin hayatlarını huzursuz yaşamalarını engellemek için bütün bulanıklar yanmak zorunda!" ★Bir 'Salazar Slytherin kızı' kitabı! ★Miss serisinin üçüncü kitabı ama ilk iki kitapla bağlantılı değil.