33.Bölüm

284 24 6
                                    

19 Ekim 1109Yedinci sınıfın başları

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

19 Ekim 1109
Yedinci sınıfın başları

Hogwarst yeni bir güne kucak açarken Solita bir şeyler anlamak umuduyla etrafa bakınıyordu çünkü bu sabah Gryffindor binası kendi binasının arkasından konuşuyordu,hayır,garip olan şey bu değildi.Garip olan şey,bu sefer onlara diğer binaların da katılmasıydı.Her Slytherin-Gryffindor kavgasında ortamı yumuştan,bir köprü olan Hufflepuff masası bile fısıldışmaktan başka hiçbir şey yapmıyordu.

"Onlara karşı nasıl davranmalıyız?" dedi,Bianca Malfoy.

"Neden böyle davranıyorlar?Quidditch maçında onların vurucusu sakatladık diye mi?" dedim,fısıldayarak.

"Sihir bakanının açıklamasını duymadın mı?" dedi,Aurora.

"Hayır,Longbottom ne demiş ki?"

"Bulanıklar onlara saldıranların bizler olduğunu anlamışlar,tabii,bundan bütün büyücülük dünyası yargılanmış.Bunu öğrenenler hepsinin Longbottom'un suçu olduğunu söylüyor,Longbottom ise bizlerin bir şey yapmadığını ama bizleri canlı yakmaya devam ederlerse buna bir dur demek zorunda kalıcağını söylemiş ve fısıltılardan da anlayabileceğin gibi bütün Hogwarst bizden süpheleniyor."

Yutkundum ve Gryffindor masasına baktım,Orion ve Alexander masada değildi.Orion'un bizleri bildiğini ve bizden biri olduğunu elbette biliyordum,bu belkide beni hala yerim de tutan tek şeydi.Sorun şu ki eğer Alexander ile kavga ederse bu engelleyemeyecekleri kadar büyüyebilirdi.

"N'apacağız?" dedi,Aurora.

"İnkar edin,bunların asılsız suçlamalar olduğunu söyleyin ve normalde ne yapıyorsanız onu yapın.Masum olduğumuzu sona kadar söylemeliyiz." dedim ve kurucuların masasına baktım,Godric yoktu.

"Ya laf dalaşına girerlerse ya da hakarette bulunurlarsa?" dedi,Bianca.

"Büyüklük sizde kalsın,şimdi,izninizle." dedim ve ayağa kalktım,Ortak Salon'dan çıktım.

Anormal derecede boş koridorlarda yankılanan hafif topuklu ayakkabımın sesi,tek tük olan öğrencileri kovmama yardım etmişti.Ne zaman bulanıklar ölse baş şüpheli olarak göründüğümüz için kimse yanımıza yaklaşmazdı,Slytherin binasındakiler hariç.Yani bi' nevi yardımlaşlama içindeydik,tabii,bu asla fedakar olduğumuz için değildi.Daha çok gelecek için bir güvence,müttefik edinme gibiydi.

İlk olarak özel odasının önüne geldim ve kapıyı tıklattım,ses gelmeyince oradan ayrıldım.Orion geçen sene mezun olmuştu ve sonradan KSKS Profesörü olmak istediğine karar vermişti,aslında bunu pek de istediği söylenemezdi.Daha çok burada öğretmen olduğu süre boyunca benimle zaman geçirmek istediği için olmuştu,tabii,bunu kimsenin bilmesine gerek yoktu.Özellikle de Godric'in çünkü o KSKS dersinden vazgeçmişti,onun yerine Biçim Değiştirme dersine girmeye başlamıştı.

Miss Slytherin [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin