8.Bölüm

896 67 10
                                    

"Yükselen güneşin hanesi"

"Yükselen güneşin hanesi"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jason

"Orion?"

"Solita?"

İkimizde birbirimize şaşkın gözlerle baktık.

"Neden burdasın?"dedi,elinde ki kağıdı sıkarak.

"Bana bir kağıt geldi,yastığımın altındaydı.Buraya gelmemi ve eğer gelmezsem Alexander'a zarar vericeği yazıyordu."

"Bana da aynı şey oldu ama tehdit etmek için Amelia'yı kullandı."

Biraz daha bakıştıktan sonra gözlerimi kapıya çevirdim,bu kapının burada daha önce olduğunu hatırlamıyordum.

"Sanırım içeri girmeliyiz."dedi,Solita.

Sıkıntıyla iç çektim,bunun sonu hiç iyi yerlere gitmiyordu ve canım polyanlacılık da oynamak istemiyordu.Gene de asamı kaldırdım ve 'Lumos' dedim,Solita da aynı şeyi yaptıktan sonra ikimiz de odaya adımladık.Yerlerde ki yosunlar,duvarları saran sarmaşıklarla bütünleşmiş ve duvarlar çürümeye başlamıştı.

"Sence de garip değil mi?İlk önce küre de senin hanenin yüzüğünü takan beni gördün ve iskeletten çıkan yılanı,sonra ikimizi de böyle bir yere tehdit ederek çağırdılar."

"Evet,"dedim,garipseyerek.

"Fakat kehanet dersinde gördüğüm şeyin bununla direk bağlantılı olması pekte etik değil,sonuçta kürede ki geleceği sadece ben gördüm."

Solita bana hak vererek kafasını salladı.

"Git git bitmiyor!Bizi buraya kim çağırdıysa ona lanet atıcağım.Umarım,bulanıktır."

Gözlerimi devirdim ve ayaklarıma gelen pis suya baktım,birinin buraya en az birkaç yıl önce geldiği belliydi.Sarmaşıklar bile son kez fotosentez yapmıyor olabilirlerdi.

Sonunda dar yoldan ayrılabildiğimiz de önümüzde üç kapı vardı.Lağım kokusunun ip gibi boynumdan sardığı bu yerde garip motifler vardı,etrafta ki tek ışık kaynağı asalarımızdan çıktığı için görmekte zorlansakta bir yerden gitmek zorundaydık.

Ani sesle arkamızı gördük ve geldiğimiz merdivenlerin girişini kapatan taştan bir kapı görünce Solita oraya koştu,bende merakla onun yanına geldim.

Miss Slytherin [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin