Final

1K 39 11
                                    


"Teşşekkürler,"

16 Mart 1111|||Uyarı!Şiddet öğeleri içermektedir,eğer kolay etkilenen biriyseniz dördüncü partı atlayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

16 Mart 1111
|||Uyarı!Şiddet öğeleri içermektedir,eğer kolay etkilenen biriyseniz dördüncü partı atlayın.|||

Robert'ı yatağına bıraktıktan sonra dudaklarımı onun alnına bastırdım,ben yaptım diye demiyorum ama oğlum çok tatlı!Yumuşucakcık teni,hafif dalgalı saçlarıyla gördüğüm en güzel şey.

Ne yazık ki bu onu son görüşüm olabilir.

Bir süre üzerinde durduğumuz ama sonra ölüm yiyenler fark edilince sürekli ertelediğimiz kehanet kapımızı çalıyor,hemen arkasında Alexander da var!

Bu gece gerçek savaşın gerçekleşeceği gece olucak,

Tek yollu bir bilet gibi.

Ne kadar güçlü olursak olalım kayıplar vereceğiz.Bundan önceki savaşlar gibi vereceğimiz kayıpların içinde ben veya sevdiklerim de olabilir,peki,bu sefer içime sığmayan bu korku ne?Arkamda bırakacaklarım,özellikle:

Salazar Robert Gryffindor.

Eğer savaşı kaybedersek bu son olur.

Slytherin hanesinin bütün varislerinin sonu,Slytherin binasının içerisinde ki bütün safkanların sonu,asırlardır safkan ve melez olan hanelerin sonu,son olarak her baktığımda içimi eriten bebeğimin sonu.

Yıllardır ayakta olan Slytherin hanesi yıkılırsa binamızdan tek bir tahta bile kalmaz.

Onca Slytherin mezunu,hepsi toza dönüşür.

Belki fazla drama yapıyorum ama kaybetme gibi bir lüksüm yok,özellikle de babamdan aldığım onca miras dersinden sonra.

Miras ve hanemizin devamlılığı her zaman en önemli şey olmuştur zaten,değil mi?

Evet,ben ölsem bile yerim doldurulabilir.

Fakat bebeğimde benimli ölürse iki haneninde sonu gelmiş olur.

✳✳✳✳

Alexander sessiz adımlarla Helga'nın yatağının önüne geldi ve büyüyle onu havaya kaldırdı.Normal bir cadı üzerinde büyü yapıldığını hemen fark ederdi lakin Helga aylardır yerinden bile kalkamıyordu,zaten üzerinde ki büyüyle zayıflamış hisleri büyüyü bile algılamasına izin vermiyordu.

Onu astronomi kulesine çıkardı,üç ayın ışığı en güzel buradan yansırdı.

Zaten aya çok yaklaşmış kırmızı ve mavi gölgeler artık çok belirgindi.

Miss Slytherin [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin