debbiethewizard a ithafen"Avada Kedavra"
13 Mart 1108
"Nasıl gidiyor?" dedi,Solita.
"Şuana kadar on iki köyü yokettik ama geçen hafta ki baskında muhafızların iki katına çıktığını gözlemledik,yavaş yavaş neler döndüğünü anlıyorlar." dedi,masada ki haritaya bakarken.
"Hmm,o zaman suçu neden başkasına yıkmıyoruz?"
"Zaten yalandan bir örgüt ismi kurduk,neler döndüğünü anlıyorlar derken kaybolan köylere birilerinin saldırdığını anlıyor anlamında söylemiştim." dedi,iğneleyici bir tonda.
"Tamamen zararsızlar fakat bu olanlar büyücülerin dikkatini çekerse hiçte iyi olmaz." dedim,onu aldırmadan.
"Eninde sonunda öğreneceklerdi zaten,önemli olan büyücülere güvenilir olduğumuzu inandırmamız."
"Peki ya Longbottom,elini kolunu bağlamış bizi mi izliyor?"
"Sonunda mantıklı bir şey sordun," dedi,babam.
"Hayır ama bu ne kadar sürer bilemem.Avcumuzun içine almış olsakta kesinlik verilebilecek bir şey değil ama benim aklımda başka planlar var."
✳✳✳✳
Güzel bir mart gecesi Gryffindor'lar masa da yemeklerini yiyordu.Yavaş yavaş aralarında ki düşmanlığın erimesiyle Alexander da sofrada yerini almıştı.
"Baba?" dedi,Orion.
Godric kafasını Orion'a çevirdi,Alexander ise yemeğini yemeğe devam ediyordu.
"Önemli bir konu hakkında konuşmak istiyorum,baya önemli." dedi,tedirgin bir şekilde.
"Eee?Geçenki Quidditch maçında yenildiğini mi söyliyeceksin?Önemli değil,bir sonraki maça daha çok çalışırsın."
"Biriyle çıkıyorum." dediğinde Alexander kafasını ani bir hızla Orion'a çevirdi,Godric ise şen bir kahkaha attı.
"Kim bu şanslı kız?"
"O Slytherin." dediğinde Godric'in yüzü ekşidi.
"Slytherin kızları mı?Onlar yılan gibidir,birkaçı haricinde hepsi seninle statü ve para için çıkacaktır."
"Baba,Solita'dan bahsediyordum." dedi,neredeyse titreyerek.
"Ne?" dedi,duyduğu şeyi algılamaya çalışıyordu.
Godric sinirle kükredi,ayağa kalkıp Orion'un sandalyesinin yanına geldi ve onu yakalarından tutup kaldırdı.Alexander ise donup kalmıştı.Abisini çok uzun süre yapayalnız bırakmıştı ve şimdi çok geç kalmış bile olabilirdi,eğer başarısız olursa annesini sonsuza kadar kaybederdi.
"Söylediğin şeyi kulağın duyuyor mu?Solita senin için düşmandan başka bir şey olmaz,anlıyor musun?O ve babası şeytanın ete bürünmüş hali!Annenin ölümü-"
"Annemin ölümü sadece senin suçundu!Sana en çok ihtiyacı olduğu zaman onun yanında değildin,başlarını suçlamayı kes!" dedi,sinirle.
Godric duyduğu sözlerle Orion'un yakalarını tutan elini gevşetti,bunu elbette biliyordu ama dışarıdan duymak -özellikle de oğlundan duymak içinde ki yıkımı arttırmıştı.
Kendisini tutan ellerin gevşediğini fark eden Orion geriye doğru birkaç adım attı,Godric'in bir şey söylemesine izin vermeden odadan ayrıldı.Godric ise Orion'un demin oturduğu sandalyeye oturdu.Alexander sinirle yerinden kalktı,içindeki başarısızlık korkusu yerini öfkeye bırakıyordu.Babasına kısa bir bakış attıktan sonra kapıya doğru ilerledi,çıkmadan önce babasına doğru döndü.
"Kendini suçlama,sinirden ne dediğini bilmiyordu.Senin yerine onunla konuşacağım ve yaptığı bu saçma haraket için özür dilemesi gerektiğini de söyliyeceğim,baba."
Godric bir şey demedi,Alexander zaten bir şey söylemesini beklememişti.Hızlı adımlarla annesinin yanına gitti.Sürekli Hogwarts'ın batı koridorlarında gezinirdi,özellikle de içinde hiçbir şey olmayan bir odadan etrafı izlerdi.
Alexander kapıyı sert bir şekilde açtı ve gene camdan etrafı izleyen annesine baktı.
"Orion ve Solita çıkıyormuş!" dedi,yüksek bir tonda.
"Biliyorum." dedi,Camila.
"Ne?O zaman neden bir şey demedin?" dedi,sinirle.
"Buraya Alexander." dedi,korkutucu derece sakin bir sesle.
Alexander,annesinin yanına geldi ve camdan baktı.Karagölde sarılarak oturan bir çift gördü,ilk başta kim olduklarını anlayamadı ama sonra bu ikilinin Solita'yla Orion olduğunu farketti.
"Tanrım,bu kadar kör müydük?" dedi,fısıltıyla.
"Büyük ihtimalle yarın ilişkilerini herkese duyuracaklar,bu yüzden Orion babana söyledi." dediğinde Alexander şaşkınca annesine baktı.
"Salazar asla bu ilişkiyi onaylamaz ve Solita da asla onun sözünden çıkmaz,o bir kere babasını sinirlendirecek bir şey yapmadı."
"Salazar,bu ilişkiyi onaylamıyor zaten ama bizden daha önce haberdar olduğu kesin ve konu sevgi olunca onun ne kadar yumuşadığını bilemezsin."
"Nasıl bizden önce haberi olabilir?Ve neden yumuşasın?"
"Onun bi' zihinfend olduğunu unutuyorsun ve eşinin öldüğünü biliyorsundur,büyük ihtimalle eşinin boşluğunu kızıyla kapatıyordur."
"Peki,kehanet?"
"Onları birbirinden soğutmaya çalışacağız ama ne kadar işe yarar bilmem." dedi,umutsuzca.
✳✳✳✳
Bundan sonrasında neler olduğunu tahmin edebilirsiniz.Orion,Solita ile olan ilişkilerini Ortak Salon da Gryffindor masasına anlatmış ve kısa süre içerisinde bütün binalar bundan haberdar olmuştu.Gryffindor'ların çoğu bu ilişkiyi pek sevmemişti,bu ilişkiyi benimseyenler de bunu barış yaşanacağını düşündükleri için sevmişlerdi ama yanıldıklarını kısa bir süre içerisinde anlayacaklardı.
Slytherin masası ise ağzını açmamıştı,daha doğrusu açamamıştı çünkü bir şey söylerlerse Solita ve Salazar'ın mezarlarını kazacaklarını biliyorlardı.Hufflepuff'larsa bunu oldukça iyi karşılamışlardı,bu iki bina arasında anlamsız savaşın biteceğini duymak onlarca kaymak birasına değerdi.Ravenclaw'lar ise bu işe biraz daha mantıksal bakıyordu.Herhangi bi' kavga ya da ayrılma ile bu iki binayı ayırabilicek hiç bir şeyin olmadığını bildikleri için pekte umutlu değillerdi.
Gene de asıl paha biçilmez olan kurucuların tepkileriydi.Salazar bir şey dememiş ve bu ilişki için beyaz bayrak sallamıştı -her ne kadar tartışılır olsada.Godric ise kimseyle konuşmamış ve gün boyu çatık kaşlarla gezmişti.
Helga ve Rowena ise mutluydu aslında,sonunda gerginlik olmadan konuşabileceklerdi.
Vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miss Slytherin [TAMAMLANDI]
General Fiction"Büyücülerin hayatlarını huzursuz yaşamalarını engellemek için bütün bulanıklar yanmak zorunda!" ★Bir 'Salazar Slytherin kızı' kitabı! ★Miss serisinin üçüncü kitabı ama ilk iki kitapla bağlantılı değil.