"Tek evimiz"
"Tek korkun başarısızlık olduğunda acımasız biri olabiliyorsun."
⬆
Solita
Küçük kız tozlarla dolu yola indi,babası da onun sağ elinden tutuyordu.
"Sence bize kızarlar mı?"dedi,tedirgin bir sesle.
"Onlar mı?Sana hatırlatırım,Slytherin binası hala orada ve orada olmaya devam ettiği süre boyunca Hogwarst bizim evimiz."dedi,güven verici bir sesle.
Küçük kız uzun ve kabarık elbisesini yukarı kaldırdı,kıyafetinin kirlenmesini istemiyordu.Neyse ki,şato hemen önlerindeydi ve birazdan mermer yola gireceklerdi.
Adımlarını hızlandırdı ve gülümseyerek babasına baktı,uzun süredir Hogwarst'ın salonuna girmek istiyordu.Babası ise ona veridiği sözü tutarak 11 yaşına gireceği yıl onu evine getirmişti,bu yüzden ağzı kulaklarındaydı.
"Baba,yaşlı bir adamsın,biliyorum!Fakat benim gibi genç bir leydi için hızlansan,tabii,yaşlılık başa bela."dedi,muzip bir şekilde gülümseyerek.
Salazar tek kaşını kaldırdı ve ona gülümsedi.
"Ne kadar küstah bir kız(!)Hem ben yaşlı değilim.Tanrı beni insanlar örnek alsın diye yaratmışsa benim suçum ne ki?Tabi,yakışıklığım ve karizmam seni kör etmişdir."
Küçük kız kıkırdadı ve Hogwarst'ın içine girmek için kapıyı araladı,babası da centilmen bir şekilde kapıyı açınca içeri girdi.İki Hufflepufflı öğrenci gülümseyerek konuşuyordu,bir Gryffindorlu ise oturmuş pencereden bakınıyordu.
Yeni bir ortama girmenin korkusuyla babasının cüphesine sarıldı,babası ise onun sırtına elini koydu ve dik durmasını sağladı.Beraber haraket eden meedivenlerden çıkarken küçük kız şaşırdı,babası bir yere nasıl gideceğini nereden biliyordu.Tabi ki burada çalışmıştı ama burayı terk edeli neredeyse 11 sene olmuştu ve bunları hatırlamak için güçlü bir hafıza gerekirdi.
Küçük kız gene de sustu,biraz dâhâ gidince büyük kapıları olan bir odanın önünde durdular.Hemen önünde bir heykel vardı,babası ise sadece asayı doğrulttu ve heykel yana kaydı.Küçük kız hayranlıkla ona baktı,babası gerçekten çok güçlüydü ve efsanevi bir patronusu vardı.
Fakat kendisi,Salazar Slytherin'nin kızı,en fazla dördüncü sınıf büyüler yapabiliyordu.Bu normal bir büyücü için çok büyük bir güç olabilirdi ama babası Salazar olan biri için o kadar da fazla değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miss Slytherin [TAMAMLANDI]
Fiksi Umum"Büyücülerin hayatlarını huzursuz yaşamalarını engellemek için bütün bulanıklar yanmak zorunda!" ★Bir 'Salazar Slytherin kızı' kitabı! ★Miss serisinin üçüncü kitabı ama ilk iki kitapla bağlantılı değil.