38.Bölüm

273 18 8
                                    

13 Eylül 1110

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

13 Eylül 1110

Solita saçlarını tararken aynada kendine baktı.Normalde gözükmesede çok dikkatli baktığında hafif göbeği,yüzünde ki sağlıklı pembelik ve azıcık şişmiş yanaklarıyla normalden farklı görünüyordu.Uzun zamandır farklı görünüyordu gerçi,özelliklede Hogwarts'ı bıraktıktan beri ama bu sefer üzerinde anormal bir farklılık vardı.

Aklına gelen düşünceyle elini karnına koydu.Gözlerini kapadı ve içeride bir şey olup olmadığını hissetmeye çalıştı,elini tam çekecekken bir tekme hissetti.Bunun ne demek olduğunu biliyordu.

"İnanamayacaksın,bir anlaşma yapmak istiyorlarmış!Bu sonunda aradı-" sözünü tamamlayamadan karnımda ki elime baktı, "Üşüttün mü yoksa?İstersen tavuk çorbası getirebilirim." dediğinde güldüm.Karnımı okşarken gözlerimi kapattım, "Sanırım bir cüce ilişkimize katılacak,"

"Ne?" dediğinde karnıma sarıldım, "Diyorum ki: sanırım,bir ihtimal,baba olucaksın!"

"Aa." ilk önce algılayamadı, "Aaaaaa,bu çok güzel bir haber!Çok tatlı."

Açıkcası biraz hayal kırıklığına uğramıştım.Biraz daha heyacanlı olmasını beklemiştim,bu yüzden ona garip bir şekilde baktım.

"Neden heyacanlı değilsin?" dediğimde yanıma geldi, "Hamile olduğunu zaten biliyordum çünkü!Bütün gece bana tekme atan birini nasıl fark etmeyebilirim?" gözlerim fal taşı gibi açıldı.Kolunu çimdikledim ve sinirle ona baktım, "Madem biliyordun neden söylemedin?"

"Bir anne olarak bunu ilk önce senin öğrenmen gerekirdi,bende bu süre boyunca yanında durmalıydım.Hem Christopher'ın ölümünden birkaç hafta sonra anlayabildim ve bunu söyleyen kişi olmak istemedim çünkü herkes yas tutuyordu!Yeni bir çocuk haberi sana mutluluk getirmezdi,ben de bunu daha iyi bir zamanda açıklamaya karar verdim."

Sinirden gülerken Orion'un kolunu sıktım, "Şu işe bak,anne benim ama ilk sen bir bebeğimiz olduğunu anlıyorsun!Bazen seni pataklayasım geliyor."

"Ben de seni seviyorum."

Sinirle ayağa kalktığımda elini belime koydu ve bana etkileyeci bir gülümseme gönderdi, "Bazen aptal gibi davranıyorum ama bu yaptığım senin mutluluğun içindi,zaten öğreneceğin bir şeyi neden saklıyım ki?Zaten doğuma sadece üç ay kalmışken."

Kapıya doğru ilerlerken derin bir nefes aldım, "Sence şimdi mutlu muyum?Gördüğün gibi pek bir şeyi değiştirmedi ama bunu yapma nedenini anlayabiliyorum,genede eğer tekrar böyle bir şey olursa o zaman aramıza mesafe koyarım.Bunu istemeyeceğine adım gibi eminim."

Miss Slytherin [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin