Capitolul 5

2.5K 93 4
                                    

Mi-am ridicat ochii înlăcrimați și am văzut un băiat înalt și foarte frumos.
Baiatul: Ești bine? De ce plângi?
M: Nu-i nimic, tot e bine *am încercat sa ma zâmbesc, dar nu prea mi-a iesit*
B: Eu vad ca nu ești bine. Hai sa te servesc cu un cacao la cafeniaua de alături.
Am dat din cap și am plecat. Pe drum nimeni nu a scos nici o vorba. Am întrat într-o cafenia mica și cu un interior bogat. Deodată am simțit mirosul cafelei si biscuiților cu ciocolata. Noi ne-am așezat la o masa mica și rotunda. Sa apropiat chelnerul și băiatul a comandat un cacao cu bezele și un Cappuccino.
M: Mersi, dar nu era nevoie.
B: Era nevoie. Eu doar te-am văzut cum plângeai.
M: OK, dar spune-mi cum te cheamă.
B: Kim Seokjin, dar spune-mi Jin. Pe tine cum te cheamă?
M: Lee Minhe.
J: Ce nume frumos. Minhe, ce ai pățit acolo la școală? De ce ai plans?
M: In acea sea...Stai puțin. Ai spus la școală? Eu atunci era în afara scolii. Cu știi ca sunt din acea școală?
J: Ușor. Eu astăzi în ace A școală mam mutat. De mâine voi fregventa orele. Team cunoscut după uniforma.
M: Super.
J: Povestește, ce sa întâmplat azi la școală?
POV AUTOR
Minhe a povestit totul ce sa întâmplat cu ea și ea povestit și despre cine este Kim Taehyung. Nu a omis nici un detaliu și a povestit totul cum era.
J: Sa recapitulam. Kim Taehyung este cel mai popular și cel mai bogat copil din aceasta școală. El te urmărește de vreo 2-3 zile și nu îți dă pace la școală. Incidentul de la școală a fost numai vina lui. Corect?
M: Corect. Eu nu știu ce sa fac ca să îl opresc și sa îmi dea pace.
J: Hmmm, hai sa ne gândim. Poate...
Nici nu a  reușit Jin ceva sa spună cum Minhe a observat ca ușa sa deschis și de afara a întrat...

Iubire din ură || TaehyungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum