CAPITOLUL 10

2K 87 6
                                    

Pana când ne uitam mi-a venit o idee. Am sa ma prefac ca o sa adorm și o sa ma cul la el me umăr. Apoi o sa il îmbrățișez în somn. El o sa vadă asta și o sa ma culce la mine în camera, singur. SUPER IDEE!! Numai ca va trebui sa mai aștept puțin. Pe la sfârșitul filmului voi face asta.
                    *Peste 30 min*
Filmul se va termina peste, vreo 20 minute. E timpul ca să realizez planul meu.
POV TAEHYUNG
Am simțit cum Minhe a adormit pe umărul meu. Este asa drăguță! Am hotărât sa dau la o parte parul de pe fata ei. Brusc ea a căzut cu fata pe genunchii mei. I-am îndreptat capul și corpul, apoi am început-o cu o pătură. Filmul sa terminat. Ce sa fac acuma cu ea? O voi culca la ea în camera. Am luat-o în brate și am dus-o în camera la ea. Când am culcat-o ea ma cuprins, prin somn. Nu îmi dădea drumul.
POV AUTORUL
Caatare Minhe a adormit demult. Atunci când erau jos, pe canapea. Acuma ea l-a îmbrățișat prin somn, și nu își dădea seama ce face.
POV TAEHYUNG
Când mi-a dat drumul am hotărât sa dorm aici, cu ea. M-am culcat alături de ea. Noaptea ea m-a cuprins, dar eu nu am putut face nimic.
POV MINHE
Dimineața m-am trezit și deaodata am simțit o îmbrățișare calda. Am întors capul și l-am văzut de el, Kim Taehyung. Am zambit. M-am apropiat sa îl sărut, dar brusc el a început sa se miște. A deschis ochii. Eu am tresărit și repede am plecat la baie. Repede m-am spălat pe dinți și m-am machiat puțin. În baie erau câteva haine de ale mele curate.

 În baie erau câteva haine de ale mele curate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-am îmbrăcat într-o rochita și am ieșit. Când am ieșit am rămas socata de ceea ce am văzut. Am văzut.....

--------------------------------------------
Va rog sa lăsați părerile dvs în comentarii și sa apăsați pe steluța de jos. Pupici cu sclipici❤️

Intagram:_fan.fiks_ ❤️

Iubire din ură || TaehyungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum