Dimineata
M-am trezit. Taehyung era lângă mine și dormea. E asa de frumos)) Am hotărât ca trebuie sa ma ridic din pat și am plecat în baie. 5M-am gândit sa îl trezesc cu micul dejun în pat. Am hotărât sa fac o omleta, iar eu am sa mănânc salata. Peste 10 minute omleta și cafeaua era gata, eu deacuma am mâncat, am luat micul lui dejun și l-am dus în pat.
M: Taehyung~ Hai școală.
Am început sa îl mângâi pe par. El nu dorea sa se scoale.
M: Taehyung~~ Hai școală, am ceva pentru tine)
T: Ce ai pentru mine?
El repede a sărit, iar eu am început doarte tare sa ma râd
M: Iată *am întins farfuria cu omleta și cana cu cafeaua* asta ție.
T: Serios? Da încoace.
El a luat repede farfurii și cana, și a început foarte repede sa mănânce.
M: Inceet ca o sa te inneci))
T: Mulfumefc
A spus el cu gura plina, iar eu doar am zambit. După ce am mâncat, am luat farfuria și cana, l-am sărutat repede pe buze și am fugit repede.
După ce am spălat vesela m-am dus în camera.
M: Ce faci?
T: Nimic, te aștept pe tine)
M: Asculta, Taehyung, părințiiei astăzi se întoarc din Austria. Vreau sa plec acasă. Hai cu mine ca vreau sa te faceți cunoștință.
T: Sigur. Hai. Îmbrăcate și hai acasă la tine. Te aștept jos)
M-am îmbracat repede (foto mai jos) si m-am coborât jos, unde ma aștepta deacuma Taehyung.Multi pot sa ma întrebe de ce părinții mei s-au întors asa de repede, căci ei au spus ca se vor întoarce peste jumate de an. Ei acuma au vacanta, asa ca au hotarat sa vina acasă. Părinții trebuiau sa ajungă acasă peste jumate de ora. Noi deacuma eram acasă, și am început sa gătim ceva. Pe drum noi am cumpărat un pește mare pe care l-am gătit repede în rolă. Peste jumate de ora părinții au sunat în ușă. Ei au întrat.
Mama: Minhe, bună scumpa.
Mama și cu tata au început sa ma îmbrățișeze.
Ma: Minhe, dar cine este acesta?
M: Mama, tata, el e Taehyung, prietenul meu. Suntem împreună nu de mult, dar suntem cunoscuți de demult.
T: Bună, sunt Taehyung, am 17 ani și o iubesc foarte mult pe fiica dvs.
Ma: Ămmm, bine, ma numesc Lee Bin, iar el e....
Tata: Sunt Lee Chon.
M: Haideți sa trecem în bucătărie, căci noi am gătit mâncare)
Toți am trecut în bucătărie, eu am pus peștele în farfurii, iar farfuriile le-am pus pe masa.
M: Pofta bună))
Ta: Mersi
Ma: Mersi
T: Mersi
Toți am mâncat in liniște, iar dua ce am mâncat eu am spălat vesela. Am plecat în salon unde ne-am cunoscut mai bine și părinții au început și ei sa îl iubească pe Taehyung.
Peste 30 minute
M: Cred ca trebuie deacuma sa plecam, căci înoptează.
Ma: Da sigur, noapte bună.
T: La revedere
M: Noapte buna
Ta: Ne mai auzim
Am ieșit din casa, ne-am așezat în mașină și am plecat acasă.
Multi pot sa ma întrebe, dar ce e cu Jin. Noi am mai vorbit, dar nu demult am aflat ca el are o iubita. Ghiciți cine e) Este Kim Youra! Superb, nu-i asa? Am ajuns acasă și neam uitat iarasi la un film, iar în spre dimineața am adormit.Intagram:_fan.fiks_ ❤️
CITEȘTI
Iubire din ură || Taehyung
RomanceLee Minhe, o fata de 16 ani ce învață în Seul. O fata frumoasa ce atrage atenția băieților. Printre ei se numără și Kim Taehyung, cel mai popular băiat al scolii. Oare cum se va desfășura relația lor de dușmani pana la sfârșit? Oare vor mai rămâne d...