Am venit pe la spate și l-am îmbrățișat. Brusc Taehyung s-a sculat și ma schimbat cu locul. Eu eram pe masa, iar el se apleca tot mai tare pe mine. Astfel eu deacuma eram culcata pe masa. Am zambit. Cu degetele am tras o linie de la obrajii lui, pana la gât, apoi pana la piept. M-am ridicat puțin, dar Taehyung sa alipit mai tare de mine și am început sa ma sărute. Mai întâi nici nu înțelegeam ce se întâmplă, dar după am răspuns la sărut. Am început sa îi deschei nasturii de la camasa și iam tras camasa in jos. I-am văzut corpul frumos. Ma tras mai tare de el, iar eu mi-am prins mainele la gatului lui. El m-a luat în brate și ne-am dus în dormitor. M-a aruncat pe pat a început sa ma dezbrace de rochie. Am rămas doar în lengerie, dar nu mi sa părut cinstit ca el încă este îmbrăcat. M-am ridicat puțin și am început sa deschei centura pantalonilor. După ce acea era jos, alături de rochia mea, i-am dat pantalonii jos. A rămas iarăși doar în chiloți. El s-a culcat peste mine și a început sa ma sărute. Pe obraji, pe gat, pe piept. Am rămas fără lengerie. El ma săruta tot mai jos și mai jos. Îmi aducea numai plăcere. Am hotărât ca și eu trebuie sa ii aduc plăcere. L-am luat de umeri și l-am pus pe pat. M-am pus pe deasupra lui și am început sa fac tot aceiași ce a făcut și el. El repede m-a întors is m-a pe pat. El dorea deacuma mai mult, dar eu l-am oprit.
T: Ce e?
M: Ma tem.
T: De ce?
M:....
T: Sunt primul?
M: Da...
T: Nu te teme. La început v fi dureros, dar pe urma o sa îți placa. Ai încredere în mine.
M: Bine.
Taehyung a avut dreptate. La început mi-a fost dureros. Dar pe urma, amm primit o doza mare de placere.
Peste 30 minute
După ce totul sa terminat, noi obosiți am căzut pe pat.
T: A fost cea mai buna noapte.
M: Mersi mult pentru asa de multa placere.
Dar răspuns eu nu am mai primit căci el a adormit. Iarăși s-a transformat în băiețelul acela drăguț care are parul ciufulit. Nici nu îmi vine a crede ca el, 2 minute în urmă, era altfel. Am adormit și eu repede, căci eram foarte obosita.
Dimineata
M-am trezit de la razele soarelui ce treceau prin geamul mare din camera. Azi noaptea am dormit cu el. Sunt asa de bucuroasa. M-am întors înspre el. Razele soarelui ce m-au trezit, se așezau perfect pe pielea lui alba. El strălucea. L-am atins de fata. E asa de fin. El a deschis ochii.
T: Bună dimineață))
M: Bună dimineață)
T: Cum ai dormit?
M: Bine)) Ma duc sa fac un duș.
Am dat sa ma scol din pat, dar am căzut înapoi.
M: Aaa!!
T: Ce ai pățit?
M: Ma doare foarte tare burta.
POV AUTOR
Taehyung, fără ca să spună ceva, s-a ridicat și a luat-o în brate pe Minhe.
M: Ce faci?
T: Tu nu te poți scula, eu singur te voi duce.
Ei doi ao plecat în baie, unde Taehyung a ajutat-o pe Minhe sa își spele dinții.
M: Iesi
T: De ce?
M: Vreau s afac duș
T: Dar dacă nu vreau))
M: Hai ieși, te rog)))
T: Bine bine))
POV MINHE
Eu aș rămâne sa fac și cu el duș, dar vreau sa meditez puțin pe lucrurile care s-au întâmplat nu demult. Am întrat în duș. Am deschis apa și pur și simplu stăteam sub apa. Oare ma place? Evident ca ma place. Dacă nu avea sa ma placa nu avea sa se întâmple totul ce s-a întâmplat astăzi noaptea. Dar dacă el pur și simplu s-a folosit de mine. Și când voi ieși ma va alunga. Nu știu ce se va întâmpla. Acuma trebuie sa îmi spăl parul și sa ies din baie.
Peste 20 minute
Am ieșit din baie, am deschis dulapul și de acolo am scos hainele în care vreau sa ma îmbrac. M-am îmbrăcat (foto mai jos) și am ieșit din camera.
Din bucătărie vine un miros foarte frumos. Mmmm. M-am coborât jos și am întrat în bucătărie. Am văzut o imagine foarte haioasa. Taehyung stătea în șorț alb cu flori, fără mâii, doar în pantaloni sportivi.
T: Gata?
M: Da))
T: Aseazate, mâncarea e gata.
M-am așezat, iar peste 2-3 minute Taehyung a adus 2 farfurii în care erau a câte 3 pancake-uri. A pus o mica farfurie cu miere, furculițe, cuțite, 2 pahare în care a turnat suc de portocale.
T: Pofta bună)
M: Mersi))
După micul dejun
M-am sculat sa spăl vesela, dar Taehyung m-a apucat de mana.
T: Nu spala vesela, o spăl eu.
M: Dar eu ce sa fac?
T: Tu, dute și te îmbracă in ceva foarte frumos, dar și elegant, căci.....--------------------------------------------
Mersi mult pentru sustinere le voastre. Va rog sa lăsați părerile dvs în comentarii și sa apăsați pe steluța de jos. Pupici cu sclipici❤️✨Intagram:_fan.fiks_ ❤️
CITEȘTI
Iubire din ură || Taehyung
RomanceLee Minhe, o fata de 16 ani ce învață în Seul. O fata frumoasa ce atrage atenția băieților. Printre ei se numără și Kim Taehyung, cel mai popular băiat al scolii. Oare cum se va desfășura relația lor de dușmani pana la sfârșit? Oare vor mai rămâne d...