CAPITOLUL 15

1.9K 76 14
                                    

               Peste 6 luni
Eu cu Taehyung am terminat școala. Tot trăim împreună. Desigur, ne-am mai certat de vreo 2-3 ori. Dar totul a ramas bine, iar relația noastră a devenit mult mai strânsă. Astăzi este prima zi de vara.
                     Dimineata
POV AUTOR
Taehyung s-a sculat primul căci avea o surpriza pentru Minhe. A luat un buchet de flori, o cana cu cafea, cadoul și s-a dus sa o trezească pe Minhe.
T: Minhe *a început sa o mângâie pe par*hai școală, am o surpriza pentru tine.
M: Bună dimineață...
T: Bună dimineață puiu)) Ține, asta pentru tine.
Minhe a luat mai întâi cutia. Când a deschis-o acolo erau 2 bilete. Când s-a uitat mai atent, acele bilete erau pe astăzi la ora 13:30, înspre Dubai.
M: Ce e asta?!) asta e pentru mine?)
T: Da, mănâncă mai repede, gatesteti valiză și hai.
M: Mulțumesc, mulțumesc, mulțumesc, te iubesc asa de tare.
POV MINHE
Am început sa sar pe pat, apoi l-am îmbrățișat foarte tare, și am început sa il pup pe toată fața.
T: Hai fuga mănâncă și eu te aștept jos.
Valiză lui Taehyung era deacuma gata, iar eu am început sa mănânc. Am băut repede cafeaua și am început sa îmi fac valiză. Desigur, florile le-am pus în apa, miroseau nemaipomenit de frumos. Repede mi-am făcut valiză, și m-am îmbrăcat (foto mai jos).

M-am machiat puțin, am pus gentuta in valiză si am închis-o

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


M-am machiat puțin, am pus gentuta in valiză si am închis-o. Am stins lumina în camera și m-am coborât jos. Taehyung se juca în telefon, iar valiză lui ii era alături.
M: Sunt gata)
T: Super, taxi-ul ne așteaptă afara.
El a luat valizele și am ieșit afara. Peste 1 ora deacuma eram în Airoport, iar peste încă 30 minute eram în avion. Am ajuns destul de rapid.
                       În Dubai
Noi am ajuns aproape seara. Deodată am plecat în camera si am scos hainele din valiză. Taehyung a spus sa ne ducem sa mancam pe plaja. Eu i-am spus ca ma schimb repede și ne ducem. Am scos o rochiță frumoasa (foto mai jos) si am ieșit afara, unde ma astepta Taehyung.

 Am scos o rochiță frumoasa (foto mai jos) si am ieșit afara, unde ma astepta Taehyung

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Când am ajuns pe plaja am rămas șocată de priveliștea de acolo. Soarele de-abia apu neam. Marea era neagra, iar nisipul auriu. Erau câteva mese care erau luminate doar de câteva lumânări. Totul era asa de romantic.
T: Sa trecem)
El ma condus pana la o masa, care se afla chiar pe mijlocul plajei. Muzica a început sa cânte. Era o milodie cantata la pian, ce ii dădea locului acesta putina magie.
T: Eu am comandat câte o salata, cred ca ajunge.
M: Da, căci mie nu îmi foame. E asa de frumos aici.
Pana când ma uitam prin împrejurul meu, chelnerul a adus șampania și a turna-o in pahare. Am băut puțin din pahar și am simțit un gust dulce. Ador șampania dulce.
T: Hai sa dansam.
El mi-a întins mana, iar eu m-am ridicat. Ma dansat puțin, iar când muzica s-a terminat, Taehyung s-a oprit, a făcut un pas în spate.
T: Minhe, noi deacuma suntem împreună de mult timp. Tot acest timp noi neam iubit foarte tare. Te iubesc pana la luna și înapoi. Nu îmi închipui viata fără tine. Ești un om unic pentru mine și nu as vrea sa te pierd niciodată. Vreau sa unim viețile noastre în una frumoasa și lunga. Plina de fericire, veselie și iubire.
Taehyung s-a pus într-un genunchi, a scos o cutieuta roși și a deschis-o. Acolo era un inel foarte frumos.
T: Lee Minhe, vreai sa fii soția mea?
Toți oamenii se uitau la noi, dar mie nu îmi pasa. Am început sa plâng de fericire. Nu îmi închipui ca ziua asta a venit. Il iubesc asa de mult.
M: Da, da și iarăși da. Te iubesc foarte mult Kim Taehyung și sunt de acord sa fiu soția a ta, numai a ta.
El sa ridicat și a îmbrăcat inelul pe degetul meu (foto mai jos)

 El sa ridicat și a îmbrăcat inelul pe degetul meu (foto mai jos)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am sărit la el în brațe, iar el a început sa ma învârtesca. Toți au început sa aplaude și sa strige. Taehyung ma dat jos și ma sărutat. Ne-am sărutat 2 minute. Eram asa de fericita. În acea seara noi am mâncat repede și am plecat în număr. Acolo am avut o noapte foarte, și foarte activa😏❤️💦
                 Peste 1 saptamana
Astăzi e ziua în care trebuie sa ne întoarcem acasă. De dimineață mă simt rău. Toată dimineața am vomitat. Când deacuma am ajuns în Seul, Taehyung a plecat acasă, dar eu m-am dus la farmacie.
M: Bună ziua, dați-mi ceva medicamente, căci toată ziua vomit.
Farmacista: Stati puțin. Mergeți după mine.
Am ajuns în baie.
M: Pentru ce ma-ați adus la baie. Eu nu vreau la viceu.
F: Tineti.
M: Ce e asta?
F: Test de sarcina. Folosiți-l.
M: Bine, dar o sa îl folosesc doar din interes.
Ea a ieșit, iar eu am folosit testul. Am început sa aștept. Și iată a venit momentul X. M-am uitat la test.....2 liniuțe. O NUU. Sunt INSARCINATA!!! Da, sunt fericita, dar cum o sa reacționeze Taehyung? Dacă o sa ma părăseasca? Nu știu ce va face, dar eu trebuie sa ii spun. Am vorbit cu farmacista, ea ma felicitat, am ieșit din farmacie și am plecat acasă. Am ajuns acasă și am întrat.
T: Bună, unde ai fost?
M: Bună, m-am plimbat puțin. Taehyung, eu trebuie sa vorbesc cu tine foarte serios.
T: Da, ceva sa întâmplat? Ceva grav?
M: Nu știu cat e de grav e. Nu știu cum vei reacționa tu. Poate mai vei părăsi, poate ma vei bate sau altceva, dar trebuie sa știi adevărul.
T: Minhe, spune te rog mai repede.
M: Taehyung, sunt însărcinată.
Taehyung s-a schimbat la fata. Ave a o fata socata. Ma așteptăm deacuma la cel mai rău.
T: Serio? Minhe, sunt asa de fericit!!
M: Nu ma vei părăsi?
T: Cum puteai sa te gândești la așa ceva? Prostuțo! Nu aș putea să te părăsesc, pe tine și pe copilul nostru. Va iubesc foarte mult.
Era asa de fericita ca el m-a acceptat.
         
POV AUTOR
Taehyung mereu avea grija de Minhe și de copilul lor. Peste câteva luni au aflat ca e băiețel, iar când Taehyung a auzit asta s-a făcut încă și mai bucuros. Peste 2 luni, după întâmplarea cu testul de sarcina, ei au avut o nunta foarte frumoasa. Au venit multe persoane, iar nunta a fost făcut în Cipru. Minhe avea o rochie foarte frumoasa (foto mai jos), la fel era și Taehyung (foto mai jos)

 Minhe avea o rochie foarte frumoasa (foto mai jos), la fel era și Taehyung (foto mai jos)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Peste încă 7 luni s-a născut băiețelul lor care purta numele de Kim TaeKwon

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Peste încă 7 luni s-a născut băiețelul lor care purta numele de Kim TaeKwon. Aceasta familie era una dintre cele mai fericite, căci i ea era totul. Iubire, sustinere si armonie.
                  *Sfarsit*

--------------------------------------------
Iată și s-a sfârșit acest ff frumos. Sper ca va plăcut. Scrieți va rog in comentarii părerea voastră despre acest ff și apăsați pe steluța de mai jos. Tot în comentarii scrieti despre ce mai doriți ff. Va spun dinnainte, fanfic-ul următor va fi despre JK. Pupici cu sclipici❤️✨

Intagram:_fan.fiks_ ❤️

Iubire din ură || TaehyungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum