Capitolul 6

2.3K 85 0
                                    

Nici nu a  reușit Jin ceva sa spună cum Minhe a observat ca ușa sa deschis și de afara a întrat el. Acela pe care Minhe nu a vrut sa îl mai vadă. KIM TAEHYUNG!
POV MINHE
Când l-am văzut, ochii mei s-au făcut mari ca farfuriile de pe masa. Numai nu el. Ce sa fac acum? Am început sa ma foiesc și ochii îmi alergau prin toată sala. O nu! El ma văzut! L-am luat pe Jin de mana.
J: Minhe, ce-i cu tine? Ce sa întâmplat?
O nu, el vine la masa noastră. Eu l-am strâns mai tare pe Jin de mana și am spus.
M(in soapta) : Jin, nu te întoarce. La masa noastră se apropie Taehyung. Ma tem. Ce sa fac?
Jin nu ma ascultat și sa întors. Fata lui nu s-a schimbat. Taehyung a venit la masa noastră, a luat un scaun și s-a așezat cu noi.
T: Minhe, vad ca ți-ai făcut prieteni. Ceea ce este foarte straniu pentru o fata ca tine.
J: Asculta, prostule, a scuzați, am uitat ca va numiți Taehyung. În orice caz, las-o pe Minhe în pace. Nu sunteți cunoscuți, nu prieteniti si nici nu va întâlniți. Treaba ei ce face și cu cine. Iar tu trebuie sa te ții mai departe de ea. Ai înțeles?
T: Hah *zambet* nu crede ca m-ai speriat sau ceva.
Taehyung sa ridicat, la apucat pe Jin de maiou și la scos afara. Eu speriata am plecat după ei.
                          AFARA
Când am ieșit Jin era de-acum jos. Taehyung ridicase pumnul la el, dar eu am strigat.
M: Taehyung, nu!
Am căzut în genunchi alături de Jin și am început sa plâng. Iarăși ma uit la Taehyung.
M: De ce faci asta? Ce îți trebuie? Fac tot ce vreai numai dai pace lui Jin.
T: Tot ce vreau?) Hmm
M: Da, tot ce vreai.
J: Nu, Minhe, nu trebuie.
M: Taci Jin, eu știu ce fac.
T: Bine, știu ce sa faci. Hai cu mine.
Taehyung se apropie de mine repede și....

Intagram:_fan.fiks_ ❤️

Iubire din ură || TaehyungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum