T: Tu, dute și te îmbracă in ceva foarte frumos, dar și elegant, căci plecam undeva.
M: Unde?
T: O sa vezi
M: Hai spuneee)) te rog)))
T: Nu)) Dute și te îmbracă))
M: Bine)))
M-am dus în camera. Trebuie sa găsesc ceva frumos, dar cu am spus Taehyung *trebuie sa fie elegant*. Asa, sa vedem ce avem în dulap. Hmm. O! Am găsit ceva potrivit. Rochie neagra, frumoasa și foarte eleganta. La ea o sa meargă tocurile cumpărate de Taehyung. M-am îmbrăcat (foto mai jos), m-am parfumat puțin, m-am machiat și am ieșit din camera.
M-am coborât jos și l-am văzut pe Taehyung îmbrăcat foarte frumos (foto mai jos). Hainele noastre erau asortate chiar și după culoare.M: Arăți super))
T: Mersi. Ti arăți încă si mai bine.
M: Dar acuma îmi spui un de mergem?
T: Nu, o sa vezi.
Am ieșit din casa și am mers în spre masuna. Mașina lui era, tot asa, asortata cu noi. Era neagra (foto mai jos)Ne-am urcat în mașină și ne-am pornit. Am mers 30 minute. Taehyung a pus muzica și tot drumul am cantat și am dansat. Ne-am distrat de minune. Iată noi am ajuns. Când am ieșit din mașină, am fost socata de frumusețea localului (foto mai jos)
Taehyung s-a apropiat de mine și ma luat sub brat. Ma întrat și am rămas încă o data socata (foto mai jos)Totul era bine asortat, și nu era niciun detaliu în plus.
M: Woow, ce frumos e aici))
T: Ma bucur ca îți place)) Sa mergem))
El ma luat de mana și ma condus la o masa. M-am așezat. Taehyung a chemat chelnerul si a comandat o sticla de vin rosu, putina carne și salata. Nu a trebuit sa așteptăm mult. De abia după 10 minute totul era pe masa. Vinul a fost turnat de chelner. Noi am început sa mancam.
M: Taehyung
T: Da?
M: Totul e superb aici, dar inca nu înțeleg ceva. De ce m-ai adus aici?
T: Hmm...buna întrebare...e cam greu sa spun asta....caci am multe emoții și nu știu cum vei reacționa.
Atunci eu am început a panica. Dacă vrea sa spună ca nu ma place și ca vrea sa ma de a afara din casa. O nuuu!! Eu nu spun ca eu vreau sa trăiesc pe contul lui, dar casa lui mi-a devenit ca a doua casa în care ma simt în siguranță.
M: Spune asa cum este.
T: Bine....Deci, Lee Minhe, vreau sa fim împreună?
M-am înecat cu mâncarea. Ce a spus?
M: Ce??
T: Știu, poate sa sune straniu, dar simt ceva pentru tine. Cum crezi, de ce te-am luat la mine acasă și nu te-am lăsat cu Jin? Ca îmi plăcea de tine. Știu, poate ție nu îți place de mine. Știu, la început m-am comportat rău cu tine. Dar m-am schimbat. Dă-mi o șansă. Promit ca nu voi mai fi asa.
Am început a plânge. El ma place și vrea sa fim împreună.
T: De ce plângi? Te-am rănit cu ceva?
M: Nu. Taehyung, mie tot îmi place de tine și desigur vreai sa fim împreună.
POV AUTOR
Când Taehyung a auzit asta, sa zambit asa de tare. Sa sculat și a îmbrățișato pe Minhe foarte tare. A început sa o sărute pe obraji, pe frunte, pe nas și pe buze.
T: Te iubesc foarte tare)))
M: Eu tot))
Ei au hotărât sa plece acasă. Pe drum ei s-au ținut de mana. Când au ajuns acasă Taehyung a ieșit primul din mașină și i-a deschis ușa fetei.
T: Ieșiți maestate))
M: De sigur, Kim Taehyung.
POV MINHE
Ambii am început sa ne râdem. Am mers spre casa. Când usa sa deschis si eu am întrat eram sa cd jos. Salon, bucătăria, coridorul, scările și tot etajul 2 era plin de baloane, iar pe jos erau numai lumânări și petale de flori. Taehyung a ieșit din bucătărie cu un tor pe care tot erau lumânări.
T: La mulți ani!!!!!
Am început sa ma râd și sa plâng în același timp. El și-a adus aminte ca e ziua mea de naștere.
M: Mulțumesc mult)))
Toată noaptea am mâncat torta și neam uitat la filme.
Ora 6 dimineata
După încă un film am hotărât sa plecam la culcare.
T: Stai, nu asa de repede.
El ma apucat de mana și ma tras înapoi pe canapea.
M: Ce e?)))
T: Am un cadou pentru tine))
Așteptăm cu ne răbdare cadoul. Iată, el scoate o cutie, dar din ea ies sunete stranii.
T: Dischide)))
Mi-a întins cutia. Eu am luat-o și am deschis-o. Înăuntru era un cățeluș asa de mic și drăguț (foto mai jos)M: Aww, ce drăguț e)))
L-am luat în brate, m-am sculat și am început sa ma învârtesc cu el în brate.
T: Ma bucur ca îți place.
Taehyung a aprins muzica, sa apropiat de nou și am început sa dansam in 3. Am dansat 15 minute și ne-am râs foarte tare.
M: Hai sa ne culcam))
T: Hai))
Am lăsat câinele jos, iar noi am plecat în camera unde am adormit repede.--------------------------------------------
Mersi mult pentru sustinere le voastre. Va rog sa lăsați părerile dvs în comentarii și sa apăsați pe steluța de jos. Pupici cu sclipici❤️✨Intagram:_fan.fiks_ ❤️
CITEȘTI
Iubire din ură || Taehyung
RomanceLee Minhe, o fata de 16 ani ce învață în Seul. O fata frumoasa ce atrage atenția băieților. Printre ei se numără și Kim Taehyung, cel mai popular băiat al scolii. Oare cum se va desfășura relația lor de dușmani pana la sfârșit? Oare vor mai rămâne d...