CAPITOLUL 11

2.1K 76 19
                                    

Am vazut cum Taehyung era doar în chiloți. Corpul lui era asa de frumos. Pielea ii era alba, dar nu tare. Parul era ciufulit ceea ce îl face super drăguț. Avea patratele, ceea ce mi-a plăcut. Umerii lui erau mari, îmi venea sa îmi ascund după ei. Alături de el ma simt asa de protejata. Dar el ma văzut. Am întrat repede in baie.
                   Peste 10 minute
M-am alipit de ușa ca să aud dacă se întâmplă ceva după ea. Liniște. Am hotart sa ies. Am deschis încet usa, m-am uitat pe parti. Nimine. Am făcut 2 pași și....
M: Aaaa!
Cineva m-a speriat. Ghiciți cine a fost. Desigur! Kim Taehyung!
T: Ahhahaahaaahhaaahha)))
M: Nu te râde
Am început sa îl bat cu pumnulete mici pe umăr. Mam supărat puțin, dar el nu a văzut căci se râdea. Am hoatart sa ii arat. M-am dus și m-am culcat pe pat, mi-am încrucișat mainele și m-am pus cu capul în perna. Desigur, eu ma prefacem ca m-am supărat asa de tare, căci vreau sa vad reacția lui.
POV TAEHYUNG
Am încetat sa ma râd atunci când am văzut ca Minhe s-a supărat și s-a dus în pat. Ce am făcut? M-am dus repede la ea și mam culcat alături. Am îmbrățișato.
T: Ce ai pățit? De ce te-ai supărat?
M:....
T: Nu tăcea. Spune.
M: Ghici de ce sunt supărată.
T: Din cauza ca te-am speriat?
M: Mhm, da((
T: Dar nu am făcut nimic rău))) puțin ne-am distrat.
M: Tu te-ai distrat, dar eu m-am speriat. Gata, m-am supărat.
POV MINHE
După ce am spus asta Taehyung nu a spus nimic, s-a sculat de pe pat, s-a îmbrăcat, și a ieșit din camera. 1...2...3...4...5...6...7...8...9...10. Aud cum s-a trântit ușa de afara. A plecat. Ce am făcut? Acuma m-am simțit vinovata de ceea ce am făcut, iar dispoziția mea are mai jos de 0. Era de abia ora 10 dimineața, dar eu deacuma aveam o dispoziție rea. Nu știam când va veni Taehyung. Am hotărât ca va trebui sa ii cer scuze, și sa o fac într-un mod special))) M-am schimbat  (foto mai jos) și am ieșit din casa.

     Peste 30 minute, la MallM-am dat jos di taxi, si am întrat în Mall

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


     Peste 30 minute, la Mall
M-am dat jos di taxi, si am întrat în Mall. Am hotărât ca va trebui sa cumpăr lumânări, vin, o torta, o rochie noua, și cel mai principal o Lengerie frumoasa. După ce am cumpărat toate astea, am chemat taxi. Ora era 14:26 si deacuma peste 30 minute eram acasă.
                   Acasa
Am făcut putina ordine în casa. Am luat produsele necesare pentru pastă și am început sa gătesc. Peste jumate de ora pasta era gata. Am lăsat-o pana când într-un bol mare și am început sa ornamentez bucătăria cu lumânări și petale de flori. Ora 19. Eu am făcut un dus și mi-am spălat și parul. Am îmbrăcat Lengerie noua și rochia roșie pe deasupra (foto mai jos)

 Am îmbrăcat Lengerie noua și rochia roșie pe deasupra (foto mai jos)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-am machiat puțin si am încălțat tocurile roșii. Totul e gata. Taehyung de mult trebuia sa fie acasă,dar el nu este. Straniu. Il voi mai astepta.
                  Ora  22:39
Am auzit cum o mașină s-a parcat în ograda. Am sărit fericita de pe canapea. Mi-am aranjata parul și rochi și am ieșit la ușa. Usa sa deschis si il vad pe el. Jeon Jungkook. E asa frumos. Era îmbrăcat într-un costum elegant (foto mai jos) iar în mâini ținea un urs mare și un buchet mare de roze.

Cand l-am văzut am rămas socata de felul cum arata

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cand l-am văzut am rămas socata de felul cum arata. Același lucru îl pot spune despre el. El tot e șocat de cum arat eu. Nu se aștepta))
T: Arăți asa de frumos)))
M: Mersi, tu arăți superb)))
T: Asta ție)))
El mi-a întins ursul de pluș și buchetul de flori. Am zambit, și am plecat sa pun cadourile in salon. Când m-am întors Taehyung m-am îmbrățișat. Parfumul lui deodată m-a înnebunit.
T: Nu te mai supăra pe mine. Scuze)))
Nixi nu îmi vine a crede ca băiatul cela drăguț de dimineață, se poate transforma în bărbatul care sta în fata mea și ma cuprinde.
M: De data asta te scuz))) Dar am și eu o surpriza pentru tine)))
L-am luat de mana și l-am dus în bucătărie.
T: Woow!!! Ce frumos!!!
În bucătărie lumina era stinsa, lumina venea doar de la lumânările care erau peste tot. Sub lumânări erau aruncate petale de flori. Totul era asa de romantic. L-am luat de mana și l-am așezat la masa. Am pus pasta in farfurii și am pus farfuriile pe masa. Am scos 2 pahare și sticla cu vin din frigider. M-am așezat în fața lui. Taehyung a luat sticla și a deschis-o. A turnat vinul în pahare. Am început sa mâncăm. Am hotărât sa ma joc cu el și sa fac tot asa cum a făcut și el dimineața. După ce am mâncat am pus vesela in lavoar. Am venit pe la spate și....

--------------------------------------------
Va rog sa lăsați părerile dvs în comentarii și sa apăsați pe steluța de jos. Pupici cu sclipici❤️

Intagram:_fan.fiks_ ❤️

Iubire din ură || TaehyungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum