Words: 782
Date: 28/12/19-
Tuon kädet liikkuivat lanteillani, tahdoin kovasti työntää Yutan pois ja karata. Yuta oli kertonut lavastaneeni itsemurhani muiden kanssa, ettei minua alettaisi etsiä kadonneena henkilönä. Tuntuu pahalta ajatella että muut luulevat minun tehneen itsemurhan. Ystäväni, perheeni, jos he enään edes elossa ovat, ja muut lähisukulaiset elävät siinä uskossa että olin heikko, olin niin heikko että tapoin itseni.
En koskaan tulisi olemaan niin heikko. Sen tiesivät kaikki jotka minut tunsivat, tai tiesivät. Kaikilla silti on pimeä puoli, ehkä he ajattelevat niin nyt minusta.
Huokaisin enkä tehnyt elettäkään estääkseni Yutan tekemisiä. Pyrin hyväksymään kaiken mitä tuo teki, työnsin kuitenkin tuon irti itsestäni hätäisesti kun tuo alkoi avata mekkoni vetoketjua. Tuon katse oli suoraan sanottuna helvetin pelottava.
Hätäännyin heti ja aloin änkyttää.
"T-tuota.. öh.. V-Voit nukkua mun vieres tänkin yön!", muodostin sanoja suustani ennenkuin edes ymmärsin mihin olin lupautumassa.
"Hmph. Vien ton äskösen loppuun vielä lähipäivinä." , Yuta tuhahti pettyneen oloisena.
"Tuota.. Jos meet vaihtamaat vaatteet, mä teen samoin ja sit syödään", selittelin hätäisesti ja passitin tuon ulos huoneesta.Huokaisin ja mietin mihin olin ryhtynyt. Otin mekon päältäni pois ja laitoin sen kaappiin. Avasin rintaliivini hakaset ja otin nekin pois. Viskasin ne lattialle. Otin tpaidan kaapista ja shortsit, shortsit olivat todella lyhyet joten ne paljastivat Yutan tekemät viillot. Pystyin tuntea vihlovan kivun edelleen, en sitä kipua koskaan unohda.
Oveltani kuului koputus ja hymähdin vastaukseksi. Ovi aukesi vain vähän ja Haechan työnsi päätänsä oven raosta niin että näki minut.
"Onks paha paikka? Voinko tul juttelee?", tuon vähän kimeä mutta uniikki ääni kysyi.
"Ei, meen kohta varmaan syömään, lupasin Yutalle", huokaisin ja istuin sängylle. Tuo asteli sisään ja jätti oven raolleen, Haechan istui tuolilleni.
"Aivan.. Jos lupaat Yutalle jotain se kannattaa myös toteuttaa ellet halua että sulle käy.. Noh tiedät miten.", tuo huokaisi itsekkin."Kuule Haech-", "Donghyuck, Hyuck, käytä noita nimiä", tuo keskeytti minut.
"Donghyuck on mun oikea nimi, Haechan on vaan peitenimi.", tuo selvensi ja nyökkäsin.
"Noh, Donghyuck, miks suurinosa kohtelee mua niinkun oisin ollu täällä jo vuosia?", kysyin ja tuo hymähti vähän."Johtuu varmaan siitä että oot ensimmäine nainen 13 vuoteen joka värvätään tänne, harva jäsenistä pystyy edes jutella nuorille ja kauniille naisille muuten vaan. Oon kans kuullu kuinka Yuta uhkailee sua, ei se sulle mitään tekis, kaikkiha siitä huomaa että se on ihan lääpällään suhun, oli jo siitä
asti kun näki sut siellä kadulla", Hyuck kertoi ja olin hämmentynyt tiedon määrästä mitä juuri sain."Ahaa.. Nyt mun pitää kuitenkin jo mennä" Kerroin ja tuo nousi ylös samaan aikaan kanssani, otin hupparini lattialta ja laitoin sitä päälleni samalla kun kävelin ulos.
Kävelin keittiöön päin ja näin Yutan häsläämässä keittiössä jotain, kävelin tuon varovasti tuon vierelle. Tuo oli valmistamassa riisiä, hymähdin.
_
Syötyämme kävelin Yutan kanssa takaisin ylimpään kerrokseen. Tuo käveli omaan huoneeseensa, minä omaani. Tuo saapui huoneeseeni pian laturin ja kännykkänsä kanssa. Makasin peittojen alla ja tuo tuli pian viereeni, katsoin kun tuo lähetteli joitakin sähköpostin tapaisia viestejä eri kielellä.
"Osaat japania?" Kysyin nyt tuolta japaniksi.
"Joo, mä oon sieltä kotosin" Tuo kertoi ja nyökkäsin.
"Mä oon opiskellu japania niin paljon et puhun sitä yhtä hyvin kuin koreaa" Kerroin ja tuo vuorostaan nyökkäsi.Oli hetken hiljaista.
"Koska mä saan sen puhelimen", kysyin koreaksi.
"Mahdollisesti pian jos et oo noin kapinoiva", tuo vastasi ja tirskahdin. Makasin kyljelläni peiton alla, selkä tuohon päin.Katselin käsiäni, viiltoja, ruhjeita ja mustelmia. Sain ne kun minut pahoinpideltiin. Viillot käsissäni ja reisissäni olivat arat ja pienikin kosketus sattui.
Yuta laittoi kolahdusesta päätellen puhelimensa lattialle. Käännyin toiselle kyljelleni ja katsoin tuohon. Tuo istui sängylllä ja katsoi ovea. Tuo katsahti minuun ja hymähti. Tuo nosti tpaitansa pois ja heitti sen lattialle, tuo tuli makaamaan viereen.
Katseeni valahti tuon vaaleisiin vatsalihaksiin ja punastuin, tuo otti leuastani hellästi kiinni ja nosti katseeni tuon kasvoihin. Tuo virnisti.
"Taisit tykätä näkemästäs", tuo katsoi minuun.
"Häh.. EN! Nuku jo!" "Ei nukuta, katon sua mielummin" punaistuin vielä enemmän tuon sanomasta ja nostin peittoani, laitoin sitä myös tuon ylle ja käänsin selkäni tuolle.Tuo käänsi minut takaisin tuohon päin ja silitti olkapäätäni. Mutisin hieman ja katsoin tohon.
Tuo tuli lähemmäs minua ja silitti punaisia hiuksiani. Tuo tuli lähennäs korviani, tuo katsoi minua ja kuiskasi.
"Tuoksut hyvältä, honey", sain kylmiä väreitä ja pysyin vain hiljaa. Tuon katse ei ollut enään silmissäni vaan alempana, ymmärsin mitä tuo katsoi ja peitin kämmenellä rintani. Punastuin täysin ja huudahdin.
"Nuku jo!.. T-tai mä-" "Teet mitä?" Tuo keskeytti taas minut.
"E-en tee mitään" Tuhahdin hiljaa, käännyin toiselle kyljelleni.Tunsin tuon kuuman hengityksen niskassani ja tuon kädet kietoituivat ympärilleni. En saanut unta, tuo oli kiinni minussa ja tunsin tuon kuuman hengityksen niskassani. Olin ikään kuin kahlittuna tuohon. Sain loppujen lopuksi unta, nukuin myös mielestäni hyvin tuon syleilyssä.
_
a/n: Moiksu. Hyvää uutta vuotta etukätee:D
Stream psycho.
Pitäkää hauska loppuvuosi!💕
YOU ARE READING
Accept It |NCT mafia|
FanfictionJiu Kim, 17-vuotias tyttö joka sekaantuu mafiaan. Koituuko mafiaan sekaantuminen tuolle hyväksi asiaksi, vai pilaako se hänen elämän täysin? ___________________________________________ Kirja sisältää voimakasta kielenkäyttöä, väkivaltaa, seksuaalist...