'005' - Drunk as F**k

775 35 11
                                    

Words: 946
Date: 6/1/20

_

Olin nyt ollut täällä "helvetissä" hieman yli puolitoista kuukautta. Taeyong opetti minua käyttämään käsiasetta, sain myös noin viikko sitten uuden puhelimen. Vihdoin! Sain myös uuden henkilöllisyystodistuksen. Sen mukaan nimeni oli Jiu Nakamoto. Yuta oli ilman minun suostumustani laittanut oman sukunimensä minun sukunimeksi väärentäessään henkilötodistustani, ei se minua loppujen lopuksi haitannut. Olin tullut myös läheisemmäksi kaikkien talossa asuvien kanssa.

Jungwoon kanssa vietän yleensä aikaa ja olen hänen kanssa läheisin, tietenkin myös Yutan kanssa vietän paljon aikaa. Olen mielestäni hyvissä väleissä Yutankin kanssa. Ulkonakin olen muutamaan otteeseen yksikseni ollut, ei ole tullut mieleen karata. Perässäni olisi korean vaarallisin mafia ja ties moni muukin mafia.

_

Makasin Yutan sängyssä krapulassa. Päätäni särki kamalasti. Olin aloittanut Taeyongin, Yutan ja Johnnyn kannsa viikonlopun hieman aikaisessa. Nyt oli perjantai. Tänään varmasti tulisin juomaan lisää, isommalla porukalla. Surkea viinapääni tuskin tulisi kestämään sitä kovin hyvin.

Yuta tuhisi vieressäni rauhallisesti, olin hänen huoneessa nyt. Muistin viimme illasta vain sen että olin itse todella humalassa, Yuta oli myös roikkunut minussa koko illan.

Nousin ylös ja lähdin omaan huoneeseeni päin. Kun astuin ovesta huomasin oudon hiljaisuuden hallitsevan taloa. Tuntui kuin kaikki olisivat nukkumassa tai sitten talossa ei olisi ketään minun ja Yutan lisäksi.

Kävelin omaan huoneeseeni ja sieltä suoraan omaan kylpuhuoneeseeni. Nostin vaalean villapaitani pois ja huomasin solisluideni päällä olevan kamalan tummia ja suuria fritsuja. Pari myös kaulassa.

Huokaisin ja otin loputkin vaatteeni pois, olin nukahtanut yöllä päivävaatteisiini. Astuin suihkuun, huono oloni ja alkoholin haju huuhtoitui veden mukana viemäriin.

Puhdistauduin kunnolla. Kun tulin suihkusta, tuntui etten olisi juonut yhtään koko iltana. Rakastin peseytymistä.

Katsahdin kelloon, 6.34. Kaikki olivat vielä nukkumassa, puin alusvaatteeni päälle ja menin makaamaan sänkyyni. Tyynyni tuoksui minun lempi suihkugeelille, vähän vadelmainen tuoksu. Koko huoneeni tuoksui vadelmalle.

Kääriydyin peittoon ja yritin saada unta, hetken pyörinnän jälkeen sain unen päästä kiinni.

_

Heräsin kun tunsin kosketuksen olkapäälläni. Avasin silmäni ja mumisin. Hendery oli tullut herättämään minut, mumisin vain tuolle. Tuo ravisteli minua, Hendery nousi sängylle ja rupesi pomppimaan. Nousin istumaan ja löin tuota kyynerpäälläni jalkaan, nauroin itselleni ja häädin tuon pois huoneestani. Mutisin ja nousin sängystä.

Puin ylleni mustat farkut ja punaisen villapaidan, harjasin hiukseni ja lähdin alakertaan.

Ruokapöydällä oli suuri sushilautanen täynnä susheja, istuutuduin pöydän ääreen Jungwoon, Markin, Taeyongin ja Yutan seuraksi. Istuin Yutan viereen, Jungwoo oli minua vastapäätä.
"Huomenta" Sanoin ja otin puikkoihin nigirin jonka päällä oli lohta. Juttelin Jungwoon kanssa samalla kun söimme.

Kun olin syönyt mielestäni tarpeeksi, nousin ylös pöydästä ja lähdin takaisin omaan huoneeseeni.

Kävelin istumaan sängylleni ja katsoin kattoa. Hymyilin itsekseni. Olin vain hiljaa ja nautin hiljaisuudesta, kun kaikki vielä hiljaa olivat. Kohta alkaisi se melu joka tulisi kestämään myöhään yöhön asti.

_

Istuin pöydän äärellä, laitoin ripsiini mustaa ripsiväriä. Olin menossa Yutan kanssa syömään japanilaiseen ravintolaan, sitten tulisimme takaisin muiden kanssa jatkamaan iltaa.

Kiharsin punertavia ja pitkiä hiuksiani. Kun olin hiukset kihartanut ja meikannut, menin etsimään vaatteita. Ulkona ei enään ollut niin kylmää joten otin mustan hameen joka ylettyi hieman polvieni alapuolle, otin punaisen tpaidan. Tpaitani kaula-aukko oli todella avonainen, se paljasti ikävästi eilis illalta tulleet fritsut. En antanut sen häiritä minua, joten laitoin korkokengät jalkaani.

Lähdin kävelemään alas, tyhjässä käytävässä kaikui kenkieni kopina.

Yuta odotti minua alhaalla, kenkieni kolina oli kiinnittänyt muutaman muunkin samassa tilassa olleen huomion. Kävelin Yutan luokse eteiseen. Tuon hiukset oli auki kauniisti, tuon yllä oli valkoinen kauluspaita jonka hihoja oli kääritty vähän ylemmäs, mustat housut ja mustat nahkaiset kengät.

Hymyilin hetken ja katsoin tuon asuvalintaa.
"Hyvä asuvalinta" hymyilin yhä tuolle. Lähdimme ravintolaan tuon audolla.

Ravintolassa join Yutan kanssa sakea, eli olin jo vähäsen humalassa. Oikeastaan join sakea todella paljon, Yuta vain vähän että tuo voisi ajaa vielä autoa.

Olin varmasti huvittava näky ravintolassa. Humalainen teini aikuisen miehen seurana.

Söin ravintolassa itseni täyteen kalliilla ja täyttävillä annoksilla, joutuisin varmaankin pitää Yutalle myöhemmin taas seuraa, sillä hänellä meni rahaa todella paljon annoksiini ja saken tilaamiseen.

_

Kun pääsimme vihdoin kotiin, juoksin keittiöön jossa muutama muu oli juomassa, liityin heidän joukkoon Yuta perässäni. Join lisää, lisää ja lisää. Loppujen lopuksi en enään edes pysynyt pystyssä.

Olimme suurin osa aivan päissään paitsi nuorimmat. Olin itsekkin nuori mutta join itseni silti humalaan.

Pidimme myös olohuoneessa hauskaa yhdessä, tanssimme, joimme vähäsen lisää ja lauloimme erillaisia lauluja. Lauleskelin Yutan kanssa lauluja yhdessä.

Istuin sohvalla ja katsoin muiden riehumista. Huokaisin ja nousin ylös, kävelin horjuen keittiöön ottamaan vettä. Join suuren vesilasin tyhjäksi.

Tunsin kylmät kädet lantiollani, kädet käänsivät minut ympäri ja kohtasin Yutan tummat silmät. Tuo painoi minua keittiön tasoa vasten ja toi kasvojaan yhä lähemmäs omiani.

Tuo sulki tilan väliltämme painamalla huulemme yhteen. Se oli ensisuudelmani. Ihme kyllä mutta tuo ei koskaan ennen ollut suudellut minua.

Suutelin tuota epäröimättä takaisin. En tiedä johtuiko se siitä että olin humalassa vai tahdoinko oikeasti suudella tuota. Kiedoin käteni tuon niskan taakse ja syvensin suudelmaamme.

Tuo irrottautui minusta äkillisesti ja otti kädestäni kiinni, Yuta kuljetti minut ylös hänen huoneeseensa. Tuo paiskasi oven perässään kiinni ja painoi minut seinää vasten. Tuon pehmeät huulet painautuivat taas omiani vasten, tuon kädet hyväilivät vartaloani.

Avasin tuon kauluspaidan nappeja auki paljastaen tuon vatsalihakset. Tuo irtautui taas minusta ja katsoi minua syvälle silmiin. Nostin oman paitani nopeasti pois ja suutelin tuota uudelleen, tuo kuljetti minut sängylleen ja tuli ylleni käsiensä varaan.

Tuo suuteli leukalinjaani samalla kun silitin tuon yllättävän pitkäksi kasvaneita hiuksia. Tuo käänsi meidät ympäri, olin nyt tuon yllä ja Yuta allani.

Istuuduin tuon syliin kun tuo nousi seinää vasten, sitä ennen otin hameeni pois ja viskasin sen lattialle. Siinä samassa tuo avasi vyönsä ja viskasi senkin lattialle.

Alakerrasta yhä kuului musiikkia josta pystyi päätellä että muut olivat jatkaneet juomista.

Katsoin tuota silmiin ja hymyilin, tuo hymyili minulle myös ja laittoi hiuksiani korvani taakse. Silmäni alkoivat painautua kiinni, painoin pääni tuon olkapäätä vasten ja nukahdin tuon syliim.

_

a/n: se ois sit 2020-
tuntuu boomerilta:-D

Accept It  |NCT mafia|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang