Words: 946
Date: 26/1/20_
Yuta's pov:
Puhuin Taeyongin kanssa Jiun oven ulkopuolella. Ten kertoi minulle löytäneensä Jiun alimmasta kerroksesta makaamasta kivisellä lattialla.
Jiu oli hengittämyt kloroformia, sillä välin kun Jiu oli unessa, tuo oli saanut kehoonsa jostain amfetamiinia. Tällä hetkellä Jiu makasi huumattuna huoneessaan.
Taeyong tarkisti talon ulkona olevat valvontakamerat, kukaan ei voinut olla murtautunut taloon sisälle. Tuskin kukaan muista mafian jäsenistä olisi Jiun nukuttanut ja huumannut, ehkä. En kuitenkaan voinut sitä ideaa sulkea pois ajatuksistani.
Kuulin huoneesta levottoman oloista kikatusta ja avasin oven. Jiu istui sängyllään ja kikatteli levottomasti, katsoin Taeyongiin turhautuneesti.
"Sun nainen, sun ongelma", Taeyong tokaisi ja käveli pois ovelta työntäen minut samalla huoneeseen. Kirosin muutaman sanan äidinkielelläni ennenkuin taas katsoin Jiuun.
Naisen katse oli tyhjä, samalla tuo puhkui hilpeyttä. Tuo nousi ylös sängyltä ja hoipersi eteeni tarrautuen minuun kiinni. Jiu roikkui kaulassani kiinni ja naureskeli.
Missäköhän se saatanan kloroformi on?, Ajattelin huvittuneena mielessäni.
Tuo oli liian hilpeä minun makuun tällä hetkellä, nostin tuon kädet irti niskani takaa.
"Mä en tiedä mitä sulle on tehty, mutta oot seksikkäämpi kun et oo huumattuna", tokaisin ja koitin laittaa tuota istumaan sängylle.
"Asiaa ei helpota yhtään, että Hongjoong ja Seonghwa tulee jutteleen sulle tänään" Jatkoin lausettani mumisten."Keitä ne on?", Jiu kysyi säröilevällä äänellä, katsoen minuun.
"Toisen mafian jäseniä, ei niin tunnettuja kun me. Tehdään niiden kanssa yhteistyötä, niin myös parin muunkin mafian.", mumisin vähän ärsyyntyneen oloisena. "AaAa. Juu. Okei.." Jiu höpötti minulle silmät pyöreinä.
"Koita sit saatana selvitä parissa tunnissa, et säkin voit tavata ne, tieto susta on levinnyt mafia piireissä, moni haluaa tutustua suhun syystä tai toisesta", jatkoin mumisemista ja tunsin mustasukkaisuuden kasvavan sisälläni. Ajatus siitä että muut miehet tahtoivat tutustua Jiuun sai minut vainoharhaiseksi.
Jiu katsoi minua ja virnisteli oudosti, tuon pupillit olivat paisuneet isoimmiksi. Lähdin hivuttautumaan huoneesta pois, se jäi vain haaveeksi. Jiu otti olkapäistäni ja laittoi minut istumaan viereensä.
Yllätyin kuinka vahva tuo oikeasti oli.
Istuin tuon vieressä ja katsoin tuota silmiin.
"Koita selvitä nyt oikeesti että oot normaalina kun sua tullaan tapaamaan illemmalla", ärähdin ja nousin ylös. Kävelin huoneesta ulos jättäen tuon istumaan sängylle. Paiskasin oven perässäni kiinni._
Hongjoong ja Seonghwa saapuisivat kuuden maissa, en kuullut Jiun huoneesta mitään ääntä, joten oletin hänen nukkuvan.
Kohta minun pitäisi hakea Jiu alakertaan, sitä ennen hänen täytyisi pukea parempaa päälleen.
Kipitin ylös vaivautuneena, avasin Jiun huoneen oven varovaisesti. Huomasin hänen nukkuvan, joten kävelin muutamalla pitkällä askeleella sängyn viereen.
YOU ARE READING
Accept It |NCT mafia|
FanfictionJiu Kim, 17-vuotias tyttö joka sekaantuu mafiaan. Koituuko mafiaan sekaantuminen tuolle hyväksi asiaksi, vai pilaako se hänen elämän täysin? ___________________________________________ Kirja sisältää voimakasta kielenkäyttöä, väkivaltaa, seksuaalist...