Multimedia;Yağız
Yerime geçerken Yağız'a dehşet içinde bakıyordum.
Oda bu halim komiğine gittiği için sırıttı.Hah çok güzel rezil olmuştum.Yerime geçip oturdum Yağız cam kenarında oturuyordu.Derse adapte olmaya çalıştıysam da bi türlü odaklanamiyordum.Eylülgil bu sınıfta olduğuna göre Yağızı tanıyorlardı.
Bunu onlara altın gününde soracaktım.Sonunda ders bitmişti ve Yağız hoca çıkar çıkmaz ayağa kalkıp sınıftan gitti acaba bu çocuğun derdi neydi insan bi tanışır merhaba der pispis gülmeyi biliyor ama neyse sakin olacağım okulun ilk günü.
Sınıfta ben ve birkaç kişi daha vardı bende sap gibi oturmayım diye kantine iniyim dedim dedim de demez olaydım sınıftan çıkarken kapıda Yağız bir kızla konusuyordu Allah'ım güldüler
Burada böyle sapık gibi izlemenin mantıksız olduğu bilincindeydim tam gidecekken Yağızla göz göze geldik.Şimdi düşünün Yağızın eli kızın saçında kız Yağız a bakıyo Yağız bana ben Yağıza.Tam kız bana bakarken oradan toz oldum.
Hemen kantine gidip birkaç bi şey aldım ardından
sınıfa çıktım geldiğimde Yağız sırada oturuyordu.Yanına geçtim Allah'ım nolur bi şey demesin.En son kar yağsın okul tatil olsun diye böyle dua etmiştim
sonuç kar yağmadıııı
Derken hoca geldi sonra sarışın bi çocuk"Hocaaaam sınıfımıza yeni biri geldi bize kendini tanitmasin mi?"dedi sinir katsayım giderek yükseliyordu tam bi şey söyleyecekken Yağız yanımdan "Kapa çeneni Serkan kimse senin maymunluklarini izlemek zorunda değil"deyip kafasını sıraya gömdü adının Serkan olduğunu öğrendiğim çocuksa bi şey diyemedi gerçi Yağız öyle bi baktı ki ben bile ağzımı açamazdım(!)Derslerin geri kalani aynı monotonlukla geçti.
Son ders de bitince yerimden kalkıp hazırlandım ve okuldan çıktım ama arkamdan Yağız da geliyordu.Herhalde evi yakın dedim ama Ariflere yaklaştıkça bi şüphelendim."Ya hayırdır sen beni niye takip ediyorsun?"
"Ne takip edicem kızım seni kankama gidiyorum her şeyi üstüne alınma"
Deyip Arifgilin evini gösterdi
Kankasının evini
Arifin evini
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Deniz Kızı Hikayesi
Novela JuvenilBu bir deniz kızı hikayesi bu onların hikayesi.