A "lovagom"

30 2 1
                                    

Másnap szokásosan nehezen keltem és semmi kedvem nem volt be menni az órákra se. A hangulatom csak az dobta fel kicsit, hogy este a barátaimmal lehetek kicsit. Viszont a napot még így is nehezen vészeltem át, úgy éreztem sose lesz vége az óraimnak. A nap folyamán egyszer futottam össze a srácokkal a folyosón, de csak pár szóra. Annyit azért sikerült megbeszélnem Jonghyun-nal, hogy a kolihoz jön majd értünk és üzen majd, hogy ha oda ért. Érdekes mód a többiek nem érdeklődtek afelől, hogy mit tervezünk, de nem különösebben törődtem ezzel a ténnyel. Az óráim végeztével siettem a koliba, hogy minél előbb oda érjek és időben eltudjak készülni. Olyan nyolc után értem vissza. Hajun már kész volt, az utolsó simításokat végezte a sminkjén.

-Szia.-Köszönt vidáman.

-Szia. Huuu...de kicsípte valaki magát.-Néztem végig rajt elismerően. Egy fekete bőrnadrág és bordó csipkés top volt rajta bőrdzsekivel és pár egyszerű kiegészítővel. Haját kontyba fogta,de pár tincset szabadon hagyott,így keretet adva karakteres arcának. Sminkje sötét színekkel füstösre készítette.

-Meg kell adnom a módját ha a barátnőm szülinapját ünnepeljük ,még ha csak egy kis kiruccanással is. Na,de ne állj ott,menj készülődni.-Terelgetett a fürdő felé.

-jól van,jól van. Megyek már.-Adtam meg magam. Gyorsan lefürödtem majd valami elfogadható ruhát kerestem a szekrényben. De mint ahogy lenni szokott nem találtam semmit ami tetszett volna. Alapból is nehéz ruhát választanom így viszont,hogy nincs is nagyon miből választanom még nehezebb.

-Naaa..mit álldogálsz már annyit a szekrény előtt?!-Csipkelődött Hajun az ágyán fekve.

-Ne nyaggas.  Nincs semmi elviselhető ruha amihez kedvem lenne.-Mondtam felé fordulva,kicsit idegesen és lemondóan.

-Jajjj...te. Na had lám,mik vannak itt.-Állt a szekrényem elé.-El gondolkodva nézte át a ruhákat,majd hirtelen lelkesen megfordult és az mellém az ágyra tette a szerinte tökéletes darabokat. Szemügyre vettem őket, egy bőrnadrágot,hozzá egy fehér felsőt választott ami felül derékig szűk onnantól pedig bő és a nyak részénél fekete csipke díszíti. Grimaszt vágva,de felvettem és megcsináltam én is a sminkem. Már a hajamat csináltam,amin nem kellet sok mindent mivel rövid így nem tudok vele nagyon mit kezdeni, megcsörrent a telefonom.

-Szia.-Szóltam bele.

-Szia. Remélem készen vagytok mert lassan a kolinál leszek.

-Oké,akkor sietünk le,szia.-Majd kinyomtam a hívást. Mikor azt vettem észre,hogy Hajun mellettem áll és felém nyújt egy dobozkát.

-Mielőtt el felejteném,tessék az ajándékod. Nem biztos,hogy tetszik, de kevés időm volt ajándék után nézni.-szabadkozott.

-Nem is kellet volna semmi,de köszönöm.-Öleltem meg. Gyorsan megnéztem és egy Hold medalionnal díszített nyaklánc volt benne. Gyorsan felvettem és még pár egyszerűbb ékszert majd a platformos boka csizmám és egy dzsekit. Meg vártam míg barátnőm is felveszi magassarkú bokacsizmáját és elindultunk lefele. Vidáman léptünk ki az ajtón. Jonghyun háttal állt nekünk,így úgy gondoltuk vicces lenne ha rá ugranánk egyszerre. Na,ez nem volt olyan jó ötlet mivel nem számított rá és majdnem orra estünk.

-Sziasztok...Hűűűű...nagyon jól néztek ki.-Dicsért meg minket mikor hátra fordult.-Azt hiszem inkább még se menjünk sehova, kettőtöket nem tudlak megvédeni a sok sráctól akik rátok fognak tapadni.-Vágot ilyet és aggódó arcot egyszerre.

-Jajj már. Ne játszd túl.-Nevettünk fel egyszerre Hajun-nal. Vidáman indultunk el a hely fele amit Jonghyun ajánlott. Nem volt messze,viszonylag hamar oda értünk.Ekkor eset le,hogy ez nem is egy szórakozó hely,ha nem egy családi ház.

I need youWhere stories live. Discover now