Prológus

142 2 0
                                    




Will

-" Kezemet nyújtom, kérlek, ismerj fel, értsd meg, amit mondok, kérlek, fogadj el! Ha nálam lesz egy kérdés, nálad biztos lesz egy válasz; ha választanod kell, kérlek, engem válassz! " -


Ha hamarabb mutatja meg valódi mi voltát, soha nem történt volna ez meg. Soha nem tettem volna azt, amit. Nem bántottam volna, bár tudom így sem kellet volna. Úgy vigyáztam volna rá, mint egy kincsre, egy ritka porcelánra, melynek értéke felbecsülhetetlen és szépsége, nem emberi. Mostanra már rájöttem. Ne ember volt és nem is egy rossz teremtés. Csak szimplán egy angyal. Egy angyal, akit azzal a szándékkal küldtek a földre, hogy segítsen az embereken. Viszont túl törékeny és gyenge volt ahhoz, hogy egyedül hódítsa meg a világot. Az emberek bepiszkolták és magukhoz hasonlóvá tették. Feketévé festették a tiszta aurát, a tiszta szívet és a tiszta lelket. Túl jó volt erre a világra. Még talán túlélte volna, ha soha nem találkozunk. Én adtam meg a végső lépést. Én téptem ki a szárnyait és én tiportam a földbe. Mert most már tudom, hogy mi volt. Egy szárnyaitól megfosztott, földbe tiport és bemocskolt angyal. Te vagy ez az angyal.

 


Mia

-" Akarok egy percet, hogy megcsókolhassalak. Akarok egy órát, hogy láthassalak. Akarok egy életet, hogy szerethesselek... újra. " - 


Menekülök, úgy, mint régen. Futok. Elfutok, hogy ne találjanak meg, de úgy érzem felesleges, hiszen az idő utol ér, s kacag a sarkamban. Élvezi a fogócskának nevezett játszmát, melyet már régens-rég megnyert. Játszadozik velem, mint macska az egérrel haláláig. Nem öli meg. Az túl egyszerű. Az idő szeret játszani. Megvárja, míg fel nem adom, pedig már rég feladtam. Túl régen. Még el se kezdődött a játék, amikor én már feladtam. Túl hamar, ahhoz, hogy érvényes legyen. Tiltja a játékszabályzata. Az idő pedig véresen komolyan vette a szabályokat. Nem lehetett kijátszani. Megtapasztalhattam saját kézből, hogy az idő nem játék. Versenyezni, elfutni az idő elöl lehetetlen. Vár rád, ha kell a halálodig, hiszen utána jót fog mulatni gyengeségeden. Ő még a halálod után is élni fog és keresni fogja a többi áldozatot, amikor elfogynak a Földről az emberek, ő keres egy másik helyet. Egy jobbat, ahol talán örökre játszhat. Hiszen örökké él, nem? Akárcsak te. Aki az én időm volt.

We Couldn't KnowWhere stories live. Discover now