T

2.1K 202 6
                                    

Түүнийг гэх сэтгэлдээ автан хөөрч явахдаа би шунал гэгдэх хөлгүй далайд унаж орхисон байлаа...
...Харахыг хүсэж...мэдрэхийг хүсэж...үнсэхийг хүсэж...тэврэхийг хүсэж...үүрд өөртөө нуухыг хүсэж...хамгийн гол нь түүнийг ч хэдийн миний гэх тодотголтой болсон танил мэдрэмжүүдийг мэдрээсэй гэж хүсэж байсан юм.Эцэст нь хүсэж,бүр л хүсэж,бас дахин хүсэж өөрийн шуналдаа урван одсон байв.




Янзтай,тэрнийх үнэхээр том юм аа?

"Цочих гэж,та юугаа хийгээд байгаа юм?Гаж донтон хэрэг үү?"

"Юу,юу вэ? жаалаа би яагаад гаж донтон байдаг юм.Мэдээж би биш."

"Huh? Та түрүүхэн ах нь гарч байя,чи хувцсаа солиод өмсчих гээгүй бил үү? Тэгээд одоо яагаад шүүгээний ард нуугдчихаад намайг ажиглаад байгаа юм? Тийм ээ,та гаж донтон биш юм байна."

Сокжин бантан юу гэж хэлэхээ бодож байлаа.Уг нь тэр зүгээр л Намжүүний сануулж хэлсэн үгсээс болж тэр жаалыг хэн нэгэнтэй холбогдох үгүйг шалгах гэж ажиглаж байсан юм.Түүнд ямар ч далд санаа байгаагүй ч нэг л мэдэхэд шарх сорвиор дүүрэн ч халуухан биеийг нь гөлрөхдөө ил гараад  суучихсан байв.

"Тэглээ ч чи нэг их олигтой биетэй биш л байна даг,аргагүй жоохноороо байна даа."

"Юу,би л харин тэгж хэлэх байна."

Согжин түүний үгэнд уурсан цамцаа тайлж шидээд

"Одоо хар л даа,хэнийх нь илүү байна!"

"Юун хөх вэ?Та чинь хөхтэй юм байна шт." түүнийг хэнэггүйхэн ингэж хэлэхэд нь Сокжин бүр уурлан

"Энэ чинь булчин маанаг аа,Хусогоос тэнэг хүн байдаг л юм байна"

Тэхён Сокжины гэрт ирсэнээс хойш буюу Хусогт булуулснаас хойш хоёр хоногийн дараа ухаан орсон нь энэ юм.

"Танд гүзээ гэдэг бас нэг булчин байдаг юм байна штэ,тийм ээ?"

"Чи муу-"

"Та хоёр юу хийгээд байгаа юм?"

"Ахаа!" Тэхён гэх хүү өрөөний үүдэнд зогсох Жонгүгийг харчихаад томоос том инээмсэглэл тодруулан гүйж очин тэврээд авлаа.Энэ бүгдийг харж байсан Сокжины зовхи нь таталдан амандаа маань уншиж байв.

"Санаад үхэх шахлаа."

"Наалдахаа боль,жаалаа.Бие чинь дээрдсэн бололтой.Та хоёр тэгээд юу хийх гэж байв даа?"

"Юу ч бишээ,намайг авах гэж ирсэн биз дээ?"

"Үгүй ээ?Би яагаад чамайг авч явна гэж."

[✔️] Mr.Unknown K.TH x J.JKWhere stories live. Discover now