Анх удаа намайг эргэлзүүлсэн хүн чи минь байж билээ.Хийдэг зүйлстээ,итгэлт хүмүүстээ,хамгийн гол нь өөрийнхөө сэтгэлд эргэлзэхэд хүргэсэн юм.Амьсгалж буй чинь л надад маш их утга учиртай байсан юм.Өөр юу ч хэрэггүй.
Нэгэнт байршил тогтоогчийг унтраачихсан байсан учир аргагүйдэж,Намжүүн рүү залгалаа.Гэсэн ч утсаа аваагүйд нь бухимдахын хажуугаар гайхаж байв.Дахин Хусог руу залгавал тэр дороо утсаа аваад
"Байна уу?"
"Яг одоо миний машины байршлыг тогтоогоотох,бас Тэхёны."
Нэг их удсангүй Хусогоос дуудлага орж ирэн
"Тэхён чамаас нэг их холгүй байна,дараагийн 250м-т зүүн гар тийшээ эргээд төв зам руу ор.Тэхён төв замд 70км/цагийн хурдтай явж байна.Машиныг чинь өөр зүгт үлдээчихэж,хүн явуулчихъя."
Хусогийн хэлсэнээр төв зам руу ороод,явуулсан байршил тогтоогчоор нь харвал хэдхэн машины зайд явж байгаа нь ойлгомжтой байлаа.Яг ард нь ирээд сигналаа дарахад анзаарсан бололтой хурдаа нэмэн,хэдэн машины цаагуур ороход нь даган явсаар араас нь түрэн замаас гаргачихав.Тэгсэн ч тэр бууж өгсөнгүй,жолоогоо мушгиад зам руу орох гэхэд нь бухимдан баруун талаас нь хүчтэйхэн мөргөөд,тэрнийг сэргэж амжихаас нь өмнө машинаасаа буун түүн дээр очлоо.
"Жаал аа,буугаад ир." тэр цонхоо гар ч багтхааргүй хэмжээнд доошлуулсанаа
"Алахгүй гэж амла." тэрний амнаас сонсоно гэж бодоогүй тэнэг үгэнд нь нүдээ эргэлдүүлэн толгой дохиход,нөгөө жижигхэн завсраараа чигчий хуруугаа гаргаад ирэв.
"Юу вэ?"
"Амла."
Бүр ч утгагүй үйлдэлд нь бухимдсан ч чигчий хуруугаараа амлалт өгөн,арай гэж түүнийг буулгаж ирлээ.
"Хурдан машин руу суу."
"..."
"Хараал ид,хурдал!" тэр багахан хөмсөгөө зангидан машинд суув.Араас нь дагаж орон суухдаа юу ч үл өгүүлэх нүдийг нь анзаарч амжсан юм.Зам руу эргэн орж машинууд дунд сүлжилдэн явахдаа өөрийгөө аль болох барих гэж хичээнэ.
"Яах гэж зугтсан юм?" нүднийхээ булангаар түүн рүү харвал тэр тоосон шинжгүй мөрөө хавчаад
"Би зугтаагүй." гээд өнөөх л учир нь олдохгүй инээмсэглэлээ ил гаргана.
"Тэгвэл хараал идсэн машиныг минь аваад хаа хүрч явсан юм!" бухимдсандаа руль аа нүдэн түүнээс хариу хүлээхэд над руу харах ч үгүй байлаа.Хусогоос зурвас ирэн,нээж харахдаа бүр л бухимдсан ч түүнд юу ч үл хэлэн гэрийн зүг хурдаа нэмнэ.
Тэгэхээр бяцханаа ахыгаа алахыг хүсжээ дээ.
Нууц байр хэдий ч аль хэдийн миний гэр болсон байшингийн гадаа ирэн зогсоход,тэр их л жаргалтай над руу ширтээд байв.
"Та яг намайг алдчих вий гэж айсан байх,тийм ээ?" цоглог дуугаар ингэж хэлэхэд нь нүдээ эргэлдүүлсээр буулаа.
Чи яг юу бодож явдаг юм бэ?
"Чи яах гэж тэгсэн юм?"
Сүүлийн удаа асууя,хариулаарай.
"Зүгээр л зугаацсан юм...Тийм их уур чинь хүрээ юу?" түүнийг хэсэг ажиглаад,толгойгоо сэгсрээд түүнд ойртов.
Би хэлсэн дээ,одоо юу ч хамаагүй гэж.
Түүнд ойртох тусам анхилам үнэрт нь мансуурч,улам илүүд шунана.Зөөлөн уруулыг нь амтлахдаа илүүг хүсэж,дагзнаас нь барин хоорондын зайгаа нөхөж байлаа.
Гар нь нуруугаар минь орж ирэн,хөлөөрөө орооход нь ойлгон дээш өргөөд хойд буйдан дээрээ суув.Тэр байрлалаараа нэлээн удаан суусны эцэст амьсгал дутагдан,уруулаа салгасан юм.
Хэсэг амьсгаа аван сууж байгаад дахин үнсэхдээ илүү ширүүн,дур тачаалдаа хөтлөгдөн байлаа.Үнэрт нь ухаанаа алдаж,эмзэгхэн арьсыг нь илбэн байхад,тэр гадуур цамцыг минь тайлж инээх нь мэдрэгдэнэ.Үнсэлтээ салгалгүй өөрсдийн хувцасаа тайлж шидчихээд,түүнийг өргөсөөр өөрсдийн өрөө рүү гээ явлаа.
"Тэхён."
"За."
"Ким Тэхён."
"За ахаа?" тэр нүдээ анин таашаалдаа автан,амьсгаадаж байлаа.
"Намайг хуурах гээд хэрэггүй." тэр хэлсэн үгэнд минь нүдээ нээн,хөмсөг нь зангирч байлаа.Ямар нэг юм хэлэх гээд амаа нээхэд нь сануулгагүй дотогш нэвтрэв.
"Угаасаа чи чадахгүй." тэр гэнэтийн өвдөлтөнд дуу алдан,хотойж байлаа.Бариу орчинд мансуурч,найз минь сорогдон илүүг шаардаж байсан ч хөдлөлгүй хүзүүг нь үнэрлэнэ.
"Юу ч сэдэж байсан,зорилго чинь юу ч байсан хамаагүй..." хүзүү эгмийг нь шимэхдээ яриагаа үргэлжлүүлэн
"...төгсгөл нь чиний санасан шиг байхгүй." эргэн уруулыг нь үнсээд,аажуухан хөдлөхөд тэр дуу алдаж байв.
"Би хүссэн л бол авдаг юм,Тэхён..." Түүний гар нурууг минь илэн,уруул руу минь зүтгэж байгааг харан инээмсэглээд
"Харин би одоо чамайг хүсэж байна."
Ерөнхийлөгчийн ордон битүү хамгаалалтанд байх ба нэг залуу хууртсандаа галзууртлаа уурлан нойлын хана цохино.
"Хараал ид,Ким Тэхён.Чиний тоглоом хэтэрлээ."
YOU ARE READING
[✔️] Mr.Unknown K.TH x J.JK
Fanfiction[COMPLETED STORY] -Энэ харилцаа яаж ч дуусах байсан эхлүүлсэндээ харамсахгүй.