ΙΟΛΗ
«Ιόλη μου σήκωωω!» ακούω μέσα στον ύπνο μου την Ιωάννα. Με σκουντάει και συνεχίζει να μου φωνάζει «Αν δε σηκωθείς θα σου πετάξω νερό!».
«Αμάν βρε Ιωάννα, άσε με λίγο να χουζουρέψω! Πωπω..» της λέω καθώς τεντώνομαι και χασμουριέμαι.
«Δεν έχουμε χρόνο για χουζούρεμα τώρα! Άντε και η ώρα κοντεύει 10 δεν θα προλάβουμε να τα δούμε όλα έτσι όπως κάνεις!»
«Τι να προλάβουμε και ποια όλα να δούμε;»
«Κανόνισα να πάμε να σου κάνω μία ξενάγηση σε μερικά από τα αξιοθέατα του νησιού. Θα πάμε πρώτα στο Παλάτι Μεγάλου Μαγίστρου και έπειτα στο Αρχαιολογικό Μουσείο.»
«Κάτσε βρε Ιωάννα μου, δεν έρχομαι πρώτη φορά στη Ρόδο. Τα περισσότερα αξιοθέατα τα έχω επισκεφτεί και στο παρελθόν.»
«Για τότε που ήσουν 13 λες; Γιατί τα υπόλοιπα καλοκαίρια που ερχόσουν ήμασταν από την παραλία σπίτι και από το σπίτι στην πλατεία σε καφετέριες και μπαρ.» σε αυτό έχει και ένα δίκιο. Τώρα που το σκέφτομαι θα ήταν ωραίο να έβλεπα ξανά αυτά τα μέρη όντας πλέον μεγαλύτερη. Εξάλλου σκόπευα να κάτσω αρκετό καιρό εδώ οπότε είχα άπλετο χρόνο για όλα.
«Εντάξει με έπεισες! Πάω να ντυθώ και φεύγουμε.»
Δέκα λεπτά αργότερα ήμουν έτοιμη. Επέλεξα να φορέσω ένα γαλάζιο αέρινο φόρεμα μέχρι το γόνατο, το οποίο συνδύασα με ένα ζευγάρι χαμηλά καφέ σανδάλια. Τα μαλλιά μου τα είχα κάτω, αφήνοντας τα να πάρουν το φυσικό σπαστό τους σχήμα. Τέλος, έβαλα λίγη αντηλιακή κρέμα στο πρόσωπο μου για προστασία. Αφού φάγαμε στα γρήγορα πρωινό ξεκινήσαμε για τη βόλτα μας.
Πρώτος μας σταθμός είναι το περίφημο Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου των ιπποτών ή αλλιώς Καστέλο. Από ότι μου είπε η Ιωάννα, το συγκεκριμένο μνημείο ήταν το σπουδαιότερο από την εποχή της κυριαρχίας του τάγματος των Ιπποτών. Πράγματι, ο χώρος είναι εκθαμβωτικός! Τα ψηφιδωτά δάπεδα, οι διάφοροι κίονες σε συνδυασμό με τα αγάλματα και τους πίνακες ζωγραφικής δίνουν την εντύπωση ενός σωστού μεγαλοπρεπούς παλατιού! Επόμενος σταθμός είναι το Αρχαιολογικό Μουσείου της Ρόδου. Είναι εξίσου εντυπωσιακό με το παλάτι! Στο μουσείο φιλοξενούνται αρχαιολογικά ευρήματα τόσο από διάφορες περιοχές της Ρόδου όσο και από τα γύρω νησιά, τα οποία εκτίθενται στον κήπο αλλά και στο εσωτερικό του μουσείου. Μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε το κολοσσικό κεφάλι Ηλίου και το αγαλματίδιο της Αφροδίτης λουόμενης.
KAMU SEDANG MEMBACA
Μ' ένα σου βλέμμα
RomansaΙόλη Αλεξίου: Η αδυναμία της να βρει δουλειά την οδηγεί στη Ρόδο, το νησί των παιδικών της χρόνων, όπου ανυποψίαστη γνωρίζει το μελλοντικό αφεντικό της και από την καλή αλλά κυρίως από την ανάποδη. Αχιλλέας Κουντουριώτης: Η ζωή του έχει φερθεί ωραί...