Κεφάλαιο 9

389 38 23
                                    

ΙΟΛΗ

Η απόλαυση που πήρα βλέποντας την έκφραση του όταν του ανακοίνωσα πως ήμουν σύμφωνη με τον όρο του ήταν αρκετή για να μου φτιάξει τη διάθεση για το υπόλοιπο της ημέρας! Έπειτα εκείνος αποχώρησε από το δωμάτιο με φανερό εκνευρισμό και εγώ πανευτυχής για την νίκη μου, αφού συμπλήρωσα μια φόρμα με τα στοιχεία μου και την άφησα στον Μιχάλη, έφυγα για την αγορά. Είχα σκοπό να το γιορτάσω απόψε και αυτή την φορά δε θα μου το χαλούσε κανένας Αχιλλέας! Μία ώρα αργότερα βρισκόμουν στα μαγαζιά και ψώνιζα για αύριο. Είχα πάρει ήδη τηλέφωνο την Ιωάννα και κανονίσαμε να συναντηθούμε στο κέντρο. Μέχρι να έρθει είχα στη διάθεση μου τουλάχιστον μια ωρίτσα την οποία σκόπευα να αξιοποιήσω πολύ εποικοδομητικά δοκιμάζοντας συνολάκια και αξεσουάρ. Μετά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα σε μία κόκκινη σορτς σαλοπέτα, ένα λευκό φόρεμα με δαντέλα και ένα ψάθινο καπέλο.

Όπως περπατούσα προς το σημείο συνάντησης μας την προσοχή μου τράβηξε μία βιτρίνα με άκρως αποκαλυπτικά σέξι εσώρουχα. Μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε ένα σετάκι με λευκά δαντελωτά εσώρουχα στο κέντρο της βιτρίνας. Για μερικά δευτερόλεπτα έμεινα να τα χαζεύω. Μου άρεσαν αρκετά αλλά τα έβλεπα να μένουν και αυτά στο συρτάρι μαζί με όλα τα προηγούμενα. Θυμάμαι σαν χθες την μέρα που με είχε αναγκάσει η τότε φίλη μου από τη Θεσσαλονίκη να τα αγοράσω. Ήταν η πρώτη μου σχέση με έναν συμφοιτητή μου από τη σχολή. Ήμασταν σχεδόν ένα μήνα μαζί και είχε αρχίσει να με πιέζει να ολοκληρώσουμε την σχέση μας. Η αλήθεια ήταν πως αυτό που με είχε τραβήξει στον Λουκά ήταν το χιούμορ του και η σπιρτάδα του. Γνωριστήκαμε σε ένα φοιτητικό πάρτι και από τότε ήμασταν αχώριστοι. Αρχικά κάναμε παρέα ως φίλοι ·δεν τον είχα δει ποτέ με διαφορετικό μάτι μέχρι την ημέρα που μου εκμυστηρεύτηκε πως από την πρώτη στιγμή ήταν τσιμπημένος μαζί μου. Ήταν μεγάλο λάθος εκ μέρους μου να ξεκινήσω κάτι μαζί του δίχως να τρέφω πραγματικά ερωτικά  αισθήματα για εκείνον. Βλέποντας το πλέον με πιο ώριμο μυαλό ξέρω πως ο λόγος που έκανα σχέση μαζί του ήταν μόνο και μόνο γιατί ήθελα να νιώσω και εγώ πως είναι αυτό το συναίσθημα του να είσαι σε σχέση και να έχεις αγόρι, για το οποίο άκουγα συνέχεια από τις φίλες μου από το Λύκειο κιόλας. Όταν άρχισε να με πιέζει όλο και περισσότερο για να κάνουμε έρωτα βαθιά μέσα μου ήξερα πως όλο αυτό θα τελείωνε γρήγορα. Δεν σκόπευα να προχωρήσω μαζί του, ακόμα και αν πήγαινα για ψώνια με την φίλη μου για καινούργια  εσώρουχα και της ζητούσα συμβουλές για την πρώτη μου φορά. Βαθιά μέσα μου το ήξερα πως δε θα το έκανα και ας προσπαθούσα να κρύψω τις φοβίες και την ανασφάλεια μου. Λίγες μέρες πριν την επέτειο μας για τον ένα μας μήνα μαζί ήμουν σε αναμμένα κάρβουνα. Δεν πήγαινε άλλο! Ήθελα να χωρίσω μαζί του. Δυστυχώς η ευτυχώς μου το έκανε ακόμα πιο εύκολο καθώς τον έπιασα επ' αυτοφώρω να με απατάει με μία από τις συμφοιτήτριες μου.

Μ' ένα σου βλέμμαМесто, где живут истории. Откройте их для себя