Keesokkan hari
Selepas siap memakai baju seragam sekolah, pun ambil beg and phone lalu terus keluar dari bilik.
Selepas breakfast, aku pun keluar dari rumah and jalan gi sekolah bersama Jihoon aku.
-----------------------------------------------------------------
"Weyh, aku dengar ada budak baru nak masuk kolah kita."
Kata Jihoon.
"Jinjja?! Nugu?! Yeonja or namja?! Handsome tak!!!."
Soal aku excited. Aku suka budak baru masuk sekolah aku. Boleh la berkenalan. Kalau handsome, boleh la try. Eheks.
Tapi Jihoon angkat bahu tanda tak tahu. Shit! Perangai kau ngan namja tak guna aku jumpa semalam sama je.
-----------------------------------------------------------------
"Hello guys!."
Kataku happy sambil masuk dalam kelas. Aku terus letak beg kat tempat aku and duduk.
"Asal happy sangat harini?."
Soal Irene hairan.
"Entahnya. Lepas ja aku cakap ada budak baru nak masuk sekolah kita, terus jadi camni."
Jelas Jihoon pula. Irene menggelengkan kepalanya.
"Asal? Macam lah kau tak kenal kawan seberuk kau ni."
Balas Jaemin pula kepada Irene.
"Kau nak cakap aku beruklah sekarang ni."
Kata Irene series. Haih start dah diorang ni. Sehari tak gaduh, tak boleh ke.
"Aku tak cakap yang kau ni beruk."
Balas Jaemin.
"Habis-."
"SUDAH II. AKU HEMPUK JUGAK DUA EKOR NI SATGI KOT."
Haa giliran aku lak bersuara. Mereka berdua diam. Nasib lah tak ada ramai sangat pelajar dalam kelas waktu ni sebab awal lagi.
"Takkan Jimin ponteng kelas lagi kot?."
Soal Jihoon lepas beberapa minit kitorang berdiam. Giliran kitorang pula mengangkat bahu dekat dia.
"Asal angkat bahu je."
Kata Jihoon sedikit merajuk. Kau angkat bahu time aku tanya tadi tak pa pulak😑 lempang jugak mamat ni satgi.
-----------------------------------------------------------------