Part 28

10 0 0
                                    

Sohyun

Jiminie chingu🐳
Weyh hyun, aku nak jumpa kau. Sekarang. Aku akan send location.

👌

Aku menyarungkan hoddie pink dan tracksuit panjang then terus keluar dari bilik. Pehal dia ajak jumpa malam ii macam ni pulak.

"Ma, oppa mana?."

"Tak balik lagi."

"Oh, hyun nak keluar jap."

"Pergi mana pulak tu. Haihh."

"Nak jumpa kawan jap. Kejap je. Annyeong."

Aku terus keluar dari rumah.

-----------------------------------------------------------------

"Kenapa kau nak jumpa aku pula ni?."

Soalku dingin. Yalah, mesti dia sepakat dengan Jungkook ni.

"Kau tak baik lagi ke dengan Jungkook?."

Soalnya.

"Kau ajak aku just nak cakap pasal benda ni je ke? Kalau macam tu, baik tak payahlah!."

Haa nak naik angin dah la ni.

"Wait! Kau dengar dulu apa yang aku nak cakap!."

Giliran dia pula naik suara sekarang ni.

"Haish. Cepatlah."

Dia mengeluarkan phone dia dan tunjukkan satu video ni dekat aku. Sekali dengan suara Jungkook and betina tu dia rakam.

"So terserah dekat kaulah nak percaya ke tak. Ni je yang aku boleh tolong. Kalau kau still ingat yang Jungkook sengaja buat macam tu belakang kau, tu terserah dekat kau. Tapi, apa yang boleh aku cakap, Jungkook sayang sangat dekat kau. Kaulah satu ii nya first love dia. Dari pagi tadi sampai sekarang dia tak makan ape pun. Semuanya disebabkan kau. Kalau kau sayang dia, datanglah dengan Tae pagi esok. Tengok dia. That's all."

Selepas jelaskan semuanya, dia terus keluar dari cafe 24 jam tu. Tinggalkan aku sorang ii. Betul ke apa yang Jimin katakan?

-----------------------------------------------------------------

//skip//

Euphoria (C) Where stories live. Discover now