Part 33

10 1 0
                                    

Jungkook

Dah lama aku pujuk, dia pun setuju untuk shopping. Macam ii barang aku beli dekat dia."

Aku menghadiahkan sebentuk cincin kepadanya. Dia tersenyum lebar.

"Gomawo Jungkook."

"Cheonman. Awak jaga cincin ni macam awak jaga saya tau."

Dia senyum.

"Nae, sayang. Saranghae Jungkook."

Dia memeluk aku dengan erat.

"Nado saranghae."

-----------------------------------------------------------------

//skip//

Sohyun

Dia hantar aku pulang ke rumah. Aku terasa berat pulak untuk tinggalkan dia. Aku memegang tangan dia.

"Awak, thanks spend time dengan saya dari pagi sampai petang."

Ujarnya lalu mengukir senyuman.

"Nae, saya nak awak tahu. Saya happy sangat kalau dengan awak. Setiap saat, awak buatkan saya tersenyum je."

Dia ketawa kecil. Harini hari yang paling bermakna buat aku. Macam ii kami lakukan harini. Makan ice cream lah, bina istana pasir lah and pergi jalan ii seluruh Seoul ni lah. Aku sempat jugak rakam moment ii yang indah dengan Jungkook. Nak buat kenangan.

"Yeke?."

"Ye lah. Esok kita jumpa lagi tau."

Aku mengusap pipinya. Halus je kulit dia.

Dia diam.

"Nae."

Balasnya selepas 10 minit diam.

"Saya masuk dulu. Kita jumpa esok tau. Bawak kereta elok ii. Take care sayang.".

"You too babe."

"Sampai sana, call tau."

Sekali lagi dia angguk.

Aku pun membuka seatbelt. Tiba ii tanganku dipegang.

"Saya minta maaf kalau selama ni saya ada sakitkan hati. Saya cintakan awak."

Tiba ii air mata dia mengalir di pipi. Kenapa dia nangis? Dia curang ke? Eh tak ii.

Aku mengesat air matanya.

"Hey baby boy, kenapa menangis ni......Iye saya pun cintakan awak and awak tak pernah sakitkan hati saya pun."

Aku memberi senyuman manis kepadanya. Dia terus mengukir senyuman walau dalam kesedihan.

"Gomawo."

"Saya masuk dulu. Dah jangan sedih ii. Nanti tak cute lah baby besar saya ni."

Dia ketawa kecil. Aku mencium pipinya sekilas.

-----------------------------------------------------------------

//skip//

Euphoria (C) Where stories live. Discover now