•Erin

223 11 0
                                    

,,Erin dnes přijdou Danielsovy takže se budeš chivat slušně až přijdeš domů tak navaříš večeři a cestou ze školy koupíš věci na tu večeři tady je seznam" řekla mi mije matka když jsem přišla ráno dolů v černých džínech a béživém svetru s vlasy svázanými jako vždy do neupraveného drdolu na spodu hlavy. ,,ano matko" řekla jsem a seznam si převzala z batohem přes rameno jsem vyšla do školy. Když jsem procházela okolo domu který byl teď půl roku opuštěný všimla jsem si černého BMW a černé Audi co tu teď stála. Takže už přijeli. Zamkla jsem branku a prošla okolo toho domu aniž bych se podívala do okna kde stál on...

Když jsem byla na autobusové zastavce do uší jsem si dala sluchátko a čekala až fen zpropadenej autibus přijede. Ptáte se kd eje moje sestra? Ta chodí na soukromé gymnázium zatímco já si zvolila uměleckou školu. Ale ono jsem ani moc na výběr neměla takže je to asi jedno. ,,jaki vždy slečno Erin?" Zeptal se mě starší pán co tenhle autobus řídil každé ráno. ,,ano jako vždy" řekla jsem a zaplatila. Sedla jsem si na sedačku a dál se nechávala unést hlasem Alana Walkera.
Záplava černých vlasů mě upozornila na to že si ke mě přisedla moje kamarádka Paige. ,,ahoj" řekla a objala mě. ,,dneska bude večeře na přivítanou takže musím vařit a po škole nakoupit půjdeš se mnou?" Řekla jsem jí a ona se smutně usmála věděla co se u nás dělo a hodně mi pomáhala. Jelikož jsem si domů moc kamarády vodit nemohla naučila se líst oknem.
,,jasně" odpověděla na moji otázku. ,,díky" objala jsem ji a pak už jsme obě vystoupili a došli ke škole. Opřeli jsme se o strom a čekali až přijde Justin. ,,a kam že to vlastně všechno jedete?" Zeptala jsem se Paige. ,,no do Itálie, Egypta, Francie a Británie." Její rodiče se rozhodli prozkoumat Evropu a Justin jede na celé prázdniny za rodinou do Dánska od kud pochází jeho otec. ,,dazdar dámy" uklonil se před námi Justin tak jako vždy. ,,no ahoj šašku" řekla mu Paige. Justin nás obě jako vždy objal okolo ramen a my se vydali do školy. U skříněk jsme se odpojili jelikož Justin ji měl jinde a chodil i do jiné třídy. ,,tak zatím holky" zamával nám a zmizel. Mi si vzali věci ze skříňky a hodili tam batohy. ,,a co Cassidy baví se s tebou aspoň trochu?" Zeptala se Paige. ,,ne každej den my dávána jevo jak mě nesnáši" řeknu jí tak jako jí to říkám každý den. Vždycky se ptá. Ja i ona doufáme že jednou odpovím jinak. Jenže to se za tím už dva roky nestalo a zřejmě další dva nestane.

,,takže my jdeme nakupovat na večeři" řekla jsem Paige a zvedla se ze židle. Byly jsme v kavárně dávali si ještě spilečně s Justinem kafe a stěžovali si jak je škola strašná a co jakej učitel udělal. Mluvil hlavně Justin jelikož on měl stížnosti snad na každýho učitele. Mě si učitelé moc nevšimali. Byla jsem jddničkářka ale každej mě přehlížel. Každej si myslí že jsem divná a to i učitelé. ,,tak čau nylo mi ctí být ve společnosti tak urozených dam" řekl Justin a zase se uklonil mi se s Pauge začali smát a drknuli jsme pak do něj. Vydali jsme se nakoupit vše co si má máti přála a to včetně toho nejlepšího vína. Proto jsem potřebovala Paige je starší a už jí je osmnáct. Měla odklad takže osmnáct už jí je od začátku druháku. Ale má to své výhody.

Celou cestu autobusem jsme si povídali a když Paige vystoupila a mi se rozloučili s tím že si napíšem a zavoláme jelikiž teď už je vlastně konec školy. Já se zase propadla do svých myšlenek týkající se toho co rodiče udělají semnou nebo jestli mě nechají aby mě sousedu viděli.

OtherKde žijí příběhy. Začni objevovat