Stále přemýšlím nad tím co udělala v té restauraci. To jak jsme se drželi za ruce... škoda že to není realne. Nene přsstaň na to myslet. ,,tak jdem?" Vyrušila mě z myšlenek Erin. Vyšla z šaten v černých plavkách a byla neuvěřitelně sexy. Myslím že mám malý problém v kalhotách. Usmál jsem se na ni a oba jsme se vydali k bazénu. A mě prostě nenapadlo nic jiného než ji podlomit kolena a následně ji hodit do bazénu. ,,ty idiote jen počkej" začala vřískat když vyplavala z bazénu. ,,ale prosimtě" smál jsem se dál. ,,tak my aspoň pomož ty idiote" vztekala se dál. A já debil jí samozřejmě šel na pomoc. Jo tenhle trik znají vsichni jen ne já. Podal jsem jí ruku a pak už jsem hlavou narazil do vodní hladiny. ,,jen počkej ty mrcho" ona už byla samozřejmě u schodů a sápala se ven z bazénu. Já plaval za ní. Vylezl jsem ven a opatrně se vydal za ní. Jsme v aquaparku a dost to tady klouže což si ona zřejmě neuvědomuje. Povedlo se mi ji jen tak tak zachytit než slítla přímo na někoho kdo stál za ní. ,,opatrně ty nemehlo"řekl jsem. Jenže myslím že oba jsme si uvědomili jak stojíme a odskočili od sebe.
Vydali jsme se na tobogány. Čekal bych že bude jezdit co nejvíc bezpečně. Jenže ona si prosté jezdí jak chce. Klidně si to i vezme pár sekhnd po mě. Když do mě narazila uvažoval jsem nad tím jestli není blázen.
,,hej proč se směješ?" zeptala se mě. ,,ale jen uvažuju nad tím jestli bych tě neměl poslat do blázince" prohodil jsem jako by nic. ,,tak to by jsme tam skončili oba...pozor" řekla a pak už jsem skončili ve vodě. Když nsme se vynořili oba jsme se smáli. ,,teď jdem na kruhy" zakřičela. Já se vydal k výtahu to už ona nastupovala takže jsem musel popoběhnout. ,,pak už ale půjdem dom jsem unavenej" postěžoval jsem si. ,,to já taky" řekla. Nepřišlo mi. Furt někam běhala. Spís vypadal že je plná energie.
Vzali jsme si dvoj kruh a došli jsme k obrovskýmu tobogánu kde byla malinká řada. ,,a zítra půjdem taky ven?" Zeptal jsem se jí. ,,mohli by jsme" řekne a usměje se. ,,tak už teď se těším" usměju se na ni nazpátek. To už jsme ale na řadě a nasedáme do kruhu. ,,tak a jedem" vykřikneme oba a vyrazím do tobogánu. V některých úsecích je všude tma jen na stropě jsou malé světýlka. Pak tam je proud který vás popožene do kopce a nakonec vás to vyplivne nakonci.
,,to bylo super musíme sem ještě nekdy zajít" říka když vyjde z šatny oblečená a se suchými vlasy. ,,jak sis je sakra vysušila mě to vůbec nešlo" řeknu jí. ,,normálně" odpoví a podíva se na ty moje. ,,ví že máš hezčí vlasy než Jacob?" Vypadne z ní najednou. Pak se zarazí a celá zrudne. ,,já...ehm..já.." koktá. Já se začnu smát a pak si ji přitáhnu k sobě a obejmu. ,,v pojodě a neboj já to vim" řeknu.,,tak zítra zase tam jak dneska ahoj" řekne Erin a lehce mě obejme. Pak popoběhne k jejich baráku a zmizí doma. Já s přiblblým úsměvem gaky vejdu domů.....
ČTEŠ
Other
RomanceTěžké je mlčet když cítíš bolest... Dívka kterou zastínili její sourozenci. Nedocenněná a nemilovaná. Každý ji bere jako tu jinou. Nikdo se ji nesnaží pochopit. Jen pár přátel ví jak to je jenže přichazí léto a oni odjíždí a ona tu zůstává sama. To...