@DylanDaniels požádal o přátelství
Sakra mám mu to povolit nebo ne. Co když se o tom dozví Cass nebo mamka. Zabili by mě. Jenže já mu to chci povolit. Ale bojím se. A vůbec proč mě chce sledovat na facebooku. Vždyť jsme se viděli jen dvakrát s toho jednou jsem před ním zdrhla a po druhé jsme se viděli jen asi minutu když mu čišník dával pití. Já opravdu nevím.
Tak jo stiskla jsem kolonku povolit. Teď už to jen tak nevrátím rozhodla jsem se tomu dát šanci. Zřejmě mě chce jen sledovat nic víc. Navíc můj profil nic moc neprozrazuje. Je tam několik fotek s Justinem a Paige a jedna moje fotka ze zadu.
@DylanDanirls se líbí vaše fotka
@DylanDaniels se líbí vaše fotka
@DylanDaniels se líbí vaše fotka
@DylanDaniels se líbí vaše fotka
@DylanDaniels se líbí vaše fotka
@DylanDanirls se líbí vaše fotkaVážně? To jako vážně je v pohodě? Proč mi sakra dal like na všechny příspěvky. No dobře nebudu to řešti. Rozhodla jsem se napsat Paige.
Já
Ahojky cestovatelko😉❤Paige😎🥳💋
No nazdar číčo
Takhle jsme si psali ještě asi hodinu.
Potom jsem se odebrala do koupelny kde jsem se osprchovala, vyčistila si zuby a rychle zase zmizela v pokoji. Zítra vstávám do práce takže musim jít spát brzy abych z baráku zmizela dřív než rodiče.Crrrrrrrrrrrrr
Nééé. Zaňučela jsem a vypla budík. Přes hlavu jsem si hodila polštář jenže to nepomhla o pět minut později jsem vypnula další budík a vylezla z postele.
Vzala jsem si tmavě modré až skoro černé tričko a k tomu ryflové kraťasy.V kuchyni jsem čmajzla jablko obula si boty a vyrazila. Po cestě jsem si spletla vlasy do copánu přes rameno. Dveře kavárny jsem si otevřela klíčema jelikož Abby přijde až dýl. Všechny stoly jsem utřela a nanosila na ně věci co tam patřili. Pak jsem vzala vázi a dala do nich květiny co jsem po cestě koupila a taky je rozmístila. Když jsem měla hotovo šáhla jsem po zástěře a v tu chvípi přišla Abby. ,,no čauves" pozdravila mě a objala. ,,už dlouho jsme se neviděli" usmála jsem se na ni a obětí ji oplatila. Vyrušil nás zvonek oznamující příchod prvního zákazníka. Otočila jsem se tam a múj pohled zachytil paní Danielsovou s panem Danielsem. ,,hej ibslužje já se jdu připravit" no fakt díky Abby. Pomyslela jsem si ale šáhla jsem po notesu a vydala se k nim. ,,dobrý den. Dáte si?" Zeptala jsem se. Paní Danielsová mě ihned poznala a přeskenovala pohledem. ,,dvakrát latte a čokoládový maffin a pro manžela ovocný dort děkuju" řekla. ,,dobře hned to donesu" vydala jsem se k pultu a automaticky začala dělat latté a u toho nandavat dort a muffin. Všechno už tu dělám tak nějak automaticky a rychle pracuji tu už od svých patnácti takže dva a třištvrtě roku. Abby ta tu dělá kratší dobu ale celé to tady patří jejímu strýci který se o ni stará. ,,tak tady to je" řekla jsem a podala jim to. V tom jsem za sebou uslyšela hlas. ,,Erin je tu Jus tak běž obsluhovat" byla to Abby co se culila na mého kamaráda byla do něj zakoukaná a já to moc dobře věděla. A taky jsem si všimla že Jus pokukuje v poslední době po ní. ,,no nazdar slečno kavárnice" řekl. ,,no čau co chceš?" Zeptala jsem se ho. ,,caffe ty víš jaký a nějakej dort vyber mito prosím mám pak pomoct natírat nějakej barák tak ať mám sílu" řekl a já se zasmála. Na tác jsem nandala dort co on miloval a cafe zak jak to měl rád. ,,tak a ty mu to dones Abby" řekla jsem a podala jí tác. Ona vykulila oči ale já zdrhla ke stolu kde se usadili další zákazníci. Cha má smůlu. Musímu todonést. S Paige jsme přísahali že ty dva dáme do komce tohoto roku dohromady a to se taky stane.
ČTEŠ
Other
RomanceTěžké je mlčet když cítíš bolest... Dívka kterou zastínili její sourozenci. Nedocenněná a nemilovaná. Každý ji bere jako tu jinou. Nikdo se ji nesnaží pochopit. Jen pár přátel ví jak to je jenže přichazí léto a oni odjíždí a ona tu zůstává sama. To...