Mám deset minut na to než přijdou rodiče. Rychle jsem prostřela stůl tak jako vždy a dala tam talíře. Kuřecí stehno se peče na večeři by mělo být hotovo. Salát je udělaný a je v lednici to samé platí i pro zmrzlinové poháry. Polévka je taky hotová a v neposlední řadě americké brambory jsou připraveny.
,,Erin je vše připraveno" oběvila se v kuchyni s přísným pohledem matka. ,,ano je" vše si zkontrolovala a pak se podívala na mě. Já jsem stála u linky a čekala co přijde. Seřve mě že něco špatně nebo mě otec dá facku nebo co se stane. Nic jsem nemohla předvídat. ,,dobrá celý večer zůstaneš nahoře v pokoji smíš si dojít do koupelny ale budeš si dávat bacha aby tě nikdi neviděl a neslyšel je ti to jasné?" Zeptal se tentokrát otec co se oběvil za mno. ,,ano otče" řekla jsem. ,,přijdou za hodinu takže zmiz" rozkázala matka a já rychle vyběhla schody. Zavřela jsem v pokoji kde jsem se konečně převlékla do tmavě šedých legín a dlouhého černého trika. V tom mi zazvonil telefon. Rychle jsem po něm šáhla. ,,Erin mi pojedeme pryč až šestého července" ozval se hlas Justina. ,,fakt takže spolu oslavíme čtvrtý červenec?" Zeptala jsem se ho. ,,ano a doufám že půjdem i ven pokud tě vaši teda pustí" řekl. A já se usmála. ,,jasně že pustí. Chcou abych o prázdninách byla co nejvíc pryč z baráku prý se na mě nemůžou dívat" zašeptala jsem. ,,jasně tak si těch pár dní ještě užijem zítra budu čekat tam kde vždycky" řekl a já se zasmála. ,,takže schovaný ve křoví před naším barákem" řekla jsem a on se taky začal smát. ,,jo tak jako vždy teď už ale musím tak zatím" řekl a já si povzdychla. Vzala jsem si knížku a sedla si na postel.
Ze čtení mě vyrušil zvonek. Chtěla jsem pak zkusit chvíli odposlouchávat. Doufám že si mě nikdo nevšimne protože jestli ano tak mě rodiče uškrtí.
Uběhlo asi deset patnáct minut a já se vydala na svou misi odposlouchávání. Bylo slyšet cinkání přiborů a jelikož nebylo vidět do kuchyně nemohla jsem ani zjistit co se děje. ,,je to výborné to jsi vařila ty Beth?" Zeptala se paní Danielsová. ,,ano" odpověděla jí moje matka. Trochu mě to zabolelo. Já se tady mínila znláznit když jsem vařil a měla na to si jen dvě hodiny ale ona to vařila moje matka.
Když matka konečně odnosila talíře jak jsem slyšela začínat dost zajímavý hovor. ,,Beth tehdá jsi měla dvojčata Cassidy a Erin kde je Erin?" Zeptala se paní Danielsová a mě zajímalo co matka vymyslí. ,,no ona je trochu jiná nemá ráda cizí lidi a společnost obecně takže tu s námi být nemůže" řekla matka. Jo takže ze mě udělala psychicky nemocnýho člověka a to si říká máma. ,,aha to je mi líto" řekla paní Danielsová. ,,Cassidy, Carol vemte kluky nahoru" řekl najednou pan Daniels. Moc dobře jsem věděla co to znamená. Rychle jsem se zvedla a když jsem zavírala potichu dveře slyšela jsem někoho projít okolo. Svezla jsem se po dveřích.,,tak to bylo o fous" zamumlala jsem a šla k oknu dívala jsem se na barák vedle. Musela jsem si povzdychnout proč musím mít takovouhle rodinu která ze mè dělá psychopata?
ČTEŠ
Other
RomanceTěžké je mlčet když cítíš bolest... Dívka kterou zastínili její sourozenci. Nedocenněná a nemilovaná. Každý ji bere jako tu jinou. Nikdo se ji nesnaží pochopit. Jen pár přátel ví jak to je jenže přichazí léto a oni odjíždí a ona tu zůstává sama. To...