•Dylan

132 9 0
                                    

Rozhodl jsem se že ji prostě vytáhnu ven. Je mi jedno jestli bude chtít nebone. To zní sobecky co? Ne já prostě jí chci udělat hezkou noc, večer co ja vim.

Vzal jsem telefon a zavolal jí už jsem myslel že to vzdam když s eozvalo ospalé.

,,co se děje?" A ja se vytězoslavné usmal.

,,jdeme ven" řekl jsem. Slyšel jsem jak zývá.

,,co?" Řekla. A stoprocentmě zase zývla.

,,jdem ven musím ti něco ukazat zase na konci ulice čau" nedovolil jsem jí noc říct jelikož by s toho vycouvala a to ja nechtěl.

Sice jsem tu už dlouho nebydlel ale věděl jsem o jednom místě co ona milovala a ktere fungovalo non-stop. A to byl můj cíl.

A tak jsem se oblekl do džínu a trika a s bundou vyrazil na konec ulice čekat na ní. V tom mi přišla zpráva od Alexe.

Alex🤪🤦‍♀️
Ráno zavolej už si vzpomínám kde jsem to jméno Gelertova slyšel.😉

Tak jo tohle mé fakt zajímá. Ráno mu hned zavolam ale teď musím čekat na Erin a pak jí zařídit úžasnou noc.

Už čekam pět minut tak doufam že neusnula ale snad ne. Vzal jsem mobil a začal jsem projíždět instagram a facebook. V tom jssem uslyšel odkašlaní.

Stala vedle mě v černý roztrhanych džínech s vysokym pasem a gucci páskem. K tomu měla bíle tričko uvazane těsně pod ňadry. A vlasy měla jen lehce učesane a omotane šátkem tak aby jí nepadali do očí.

,,doufam že máš důvod mévytahnout z postele protože jinak tě zaškrtím" řekne a já se zasměju. Všimnu si že narozdíl od Cass nemá vůbec make-up.

,,víš jak si říkala že by jsi se rada podívala na tu večerní pouť..." zašeptal jsem. Její oči se rosvítili. Rizšířil se jí úsměv a během chvíle mi skočila kolem krku. Násál jsem.její vůni oříšků a skořice kterou jsem tak moc miloval.

Neuvěřitelnr moc mě vůně týhle holky přitahovala. A já si nebyl jistej jestli to je dobře nebo ne.

,,tak pojď" pobídla mě a tahla mě směrem kde se nacháela jedna z největších poutí. Bylo těžke s etam dostat ale můj taťka s mamou a dokomce i ja jsme uměli kde co zajistit. Navíc pro nás to nebylo nic extra drahýho. Takže no problemo.

,,kam půjdeme prvně?" Zeptal jsem se a ona ukazala na obrovske break-dance. ,,vážně a nechces pro začátek něco lehčího?" Snažil jsem se přezvat hudbu ze všech atrakcí. ,,ne jdeme tohle je lehčí" řekne a ja se začal obavat toho na co ta holka všechno chce jít.

,,jdeme na autíčka" zapištěla a tahla mr k autodronu. Po pravdr bavilo mě to. Nikdy jsem pouté rád nemél ale pozorovat ji jak je s tojo nadšená mi na rtech vykouzlilo úsměv.

Byl jsem rad že jsme si na chvilku odpočinuli od těch atrakcí a sedli si na lavičku a dali si pití. ,,to bylo boží" rozplývala se Erin. ,,jsem rad že se ti to líbí" usměju se a vezmu jí pití. ,,hej to je moje" začne protestovat.

Už brzy se stane zlomovy okamžik. Co myslíte? Co se stane? V příští nebo po příští kapitile se to dozvíte..🤪❤

OtherKde žijí příběhy. Začni objevovat