•Dylan

132 6 6
                                    

Byl už večer a já se rozhodl napsat Erin. Zajímalo by mě co se stalo.

Já:
Ahoj Erin jsi v pohodě?

Erin co se dnes stalo?

Erin?!

Erin jdem zítra ven?

Erin🥀❤😝
Ne.

Poslal jsem jí dalších milión zpráv ale ona už neodepsala. Prostě nic. Nechápal jsem to. Co jsem sakra udělal? Nebo co se stalo? Doufám že je Erin v pořádku.

Ráno mě probudila mamka s tímbže mám jít dolů protože se musim postarat o bráchu jakoby nebyl už dost starej aby to zvládl sám že jo? Protočil jsem očima a vydal se jen v teplákách dolů. Rodiče zrovna odjížděli a brácha seděl na mobilu a něco tam psal. Já se vydal k ledničce jelikož můj žaludek toužil po jídle.

,,vypneš aspoň na chvili ten mobil nebo na něm plánuješ být už navždy" zavrčel jsem na bratra.

Už asi hodinu ležím v pokoji a koukám do stropu nehorázně moc se nudím. Včera touhle dobou jsem byl venku s Erin. A teď tu ležím a čumím do stropu a přemýšlím nad tím jak se asi má ona a proč včera utekla? A proč mi neodpovídá na zprávy? A proč.....okej to už je moc proč nemyslíte?

Rozhodl jsem se že se vydám do jedné kavátny nebo cukrárny o které mi říkala máma. Prý tam s tátou vždycky snídají a hrozně se nim to tam zalíbilo. Vzal jsem si roztrhané džíny a černé triko prohrábl jsem si vlasy a do ruky vzal mobil a peněženku rozeběhl jsem se dolů. V obýváku ležel můj bratr a čuměl do mobilu jak jinak. ,,jdu ven vrátím se asi tak za hodinu tak nic neviveď" pokárám ze srandy bratra a obuju si boty a zmizím venku.

Vejdu do malé útulné kavárny, na můj příchod upozorní zvonek umístěný nad dveřmi. Přejdu k pultu a prohlédnu si dvě holky co tu stojí. Jedna je ke mě zády a má krátké oříškové vlasy takové jako Erin....Už zas na ní myslím. A kousek ode mě stála jiná holka. Měla černe dlouhe vlasy sepnute v culíku ale i přesto jí její lokny padali až do půli zad. Měla celkem pěkné modre oči ale nijak extra mě nezaujala. Podíval jsem se zpátky na tu dívku co předtím stála zády. Teď stála u pultu a něco dělala a u toho se mě zeptala. ,,dáte si?" Ten hlas bych poznal všude. ,,Erin?" Zeptal jsem se a ona se rychle zvedla. ,,ehm...ahoj" zašeptala. Stále skláněla hlavu dolů.

Erin už nějakou dobu uhýba pohledem. Zakrývá si vlasy svůj obličej a nelřibližuje se ke mě. Vždycky sem pošle tu černo-vlasou holku ktera ma na jmenovce napsánou Abby.

S zazvoněním zvonku se otočím ke dveřím. Do kavárny vešla,,néé" zakňučím ale pozoruju ji. Prohlédne si kavárnu a pohled zasekne na mě. Pak se ale vydá k Erin. Něco k ní zamumlá a zatáhne jí na záchody. Já se tam vydám taky a stoupnu si tak abych je slyšel.

,,co si myslíš že děláš ty huso?"
,,já-já jsem jen v práci"
,,aha a Dylan tady je jen náhodou co?"
,,já se s ním opravdu nedomluvila. Přísahám"
,,to ti tak budu věřit. Počkej večer uvidíme jak se ti bude líbit až přijde domů mamka s taťkou" zavrčí Cass a pak slyším kroky.

Rychle se schovám za roh a počkám až Cass zmizí a pak opatrně vejdu na záchody kde najdu Erin jak pláče pod umyvadlem.

,,Erin?" Zašeptám a kleknu si k ní. ,,Dylane....já-tohle-bež pryč" vykokta vyděšeně. ,,ne já nikam nejdu" řeknu a přitáhnu si jí do pevného obětí. Ona mi položí hlavu na rameno a rozvlyká se. Opatrně zamknu aby sem někdo nepřišel a začnu Erin hladit po zádech. ,,to bude dobrý" zašeptám.

Doufám že se vám dnešní kapitola líbí. Hrozně děkuju za každý votes a přečtení a těším se na vás u další kapitoly❤🥀😝

OtherKde žijí příběhy. Začni objevovat