,,no ona je trochu jiná nemá ráda cizí lidi a společnost obecně takže tu s námi být nemůže" nechci říct že je paní Gelertová lhářka ale moc mi to k té dívce nesedělo. Přece jenom takovýhle lidé se většinou učí doma a podle batohu co měla ta hopka ráno na zádech šla do školy a navíc zpátky šla s nákupem. ,,,,Cassidy, Carol vemte kluky nahoru" řekl můj otec a Cassidy mě ihned chytla za ruku a táhka do horního patra. Je to přesně tak jak jsem si myslel. ,,já si ještě dojdu na záchod ty na mě počkej v mým pokoji jsou to ty zadní dveře na levo" řekla a já se vydal nahoru. Všiml jsem si ale jak někdo rychle gmizel v těch dveřích co byly úplně na konci chodby. Ten někdo je potichu a neslyšně zavřel. Že by to byla ta Erin. Rozhodl jsem se to nerozebírat a vydal se do dveří kam mě navedla Cassidy. Myslím že tohle bude dost těžké tu těch pár minut přežít. Její pokoj byl růžový. Hnus růžovou nesnáším. Sedl jsem si na postel a během chvíle se tu oběvika Cassidy s úsměvem. ,,co by jsi chtěl dělat?" Zeptala se svůdně. To mě jako chce svést nebo co tak to teda ne? Fuck you Cassidy.
,,Dylane, Jacobe jdeme domů" slyšel jsem a vyšel jsem z pokoje proti mě šel Jacob který vypadal úplně mimo. Došli jsme dolů a obuli se mezi tím se dole stihla oběvit ta sépie jménem Cassidy a její stydlivá sestra Carol takhle bych ty dvě vystihl. Carol hodila úsměv po Jacobovi který vypadal že se z toho zblázní. Jako v dobrém slova smyslu. Asi se mu líbí. Vyšli jsme ven a já se rozhodl ho trochu poškádlit. ,,tady se nám někdo zamiloval" zašeptal jsem a on se na mé prudce otočil. ,,to není pravda" odporoval jako malý. ,,alejeee" řekl jsem a to už se za mnou rozběhl a tak jsem utíkal ale smál se zmizel jsem pak v pokoji a zamkl se. Když jsem se podíval do okna všiml jsem si že ta holka z rána tam sedí. Najednou si povzdechla a odešla pryč. Asi ji volali. Ale zajímalo by mě jak to s ní doopravdy je. Došel jsem dolů. ,,kde je mamka?" Zeptal jsrm se taťky. ,,nevim ale dej si bacha" řekl a za chvíli už mi na zádech seděl Jacob. ,,hej to jsme si nedomluvili" řekl jsem a rozhodl se ho vyložit v jeho pokoji a pak se vydat do ložnice. Třeba tam mamka bude.
,,tak a čau" řekl jsem když se mi povedlo Jacobe přikrít jako mimino. Ten si odfrkl a já se tomu zasmál. V ložnici opravdu byla mamka a něco si četla. ,,mami můžu s tebou mluvit?" Zeptal jsem se abych an sebe upozornil. ,,jasně o co jde?" Zeptala se. ,,no pořádmi nesedí to vo říkala Beth o Erin. Vždyť podle toho co nesla v ruce když šla dnes domů byla nakupovat" řekl jsem. ,,já nevím a navíc proč by Beth lhala?" Zeptala se a já si povzdychl. ,,to opravdu nevím" řekl jsem. ,,tak dobrou" rozloučil jsem se a vydal se do pokoje. Vyšel jsem na balkón a pozoroval hvězdy v tom mě vyrušil něčí hlas. ,,no konečně Paige já myslela že jsi na mě zapoměla" otočil jsem se a viděl jak se ta holka opírá o zábradlí s telefonem u ucha.
ČTEŠ
Other
RomanceTěžké je mlčet když cítíš bolest... Dívka kterou zastínili její sourozenci. Nedocenněná a nemilovaná. Každý ji bere jako tu jinou. Nikdo se ji nesnaží pochopit. Jen pár přátel ví jak to je jenže přichazí léto a oni odjíždí a ona tu zůstává sama. To...