•Erin

183 10 0
                                    

,,to my došlo" řekl Justin. ,,co si dáš?" Zeptala jsem se ho. ,,to co vždy" odpověděl. Já se otičila na čišníka a počkala až předá mochito a pivo Dylanovi. Co ten tady sakra dělá? ,,jedno pivo a jednu colu" řekla jsem a sledovala Dylana který šel za Cass. Jasně takže ta holka mě sem přišla sledovat nebo co. ,,Justine koukej kdo mě přišel sledovat" řekla jsem a ukázala na Cass. ,,tyvogo to je přísavka" zamumlal Justine. Já se začala smát. ,,minulý rok bys tohle neřekl a na mě byl naštvaný kdybych to řekla o ní" řekla jsem mu a on se zašklebil. ,,nechápu jak jsem s ní mohl chodit" zamumlal. ,,to já taky ne. To já taky ne" zopakovala jsem a vzala si colu. Bylo to osvěžující. ,,kam jdem na oběd do KFC?" Zeptal se Justin. ,,jo asi jo" odpověděla jsem a zamířila k našim ručníkům.

,,zajímalo by mě koho přišla sledovat spíš mě než tebe" zamjmlal Justine. Už nějakou dobu si tu stěžuje že po něm Cass furt čumí. ,,ježiš Jusy klid" řekla jsem. ,,pojď jdem na ten oběd" řekla jsem a natáhla si na sebe kraťasy a crop top. ,,to je nápad už mám hlad" řekl. ,,a kdy ho nemáš?" Zakroutila jsem očima. ,,no co jídlo je hned po spánku to nejduležitější" řekl. ,,jo jo já vim" řekla jsem zrovna jsme procházeli okolo Cass z Dylanem když se Jus zeptal. ,,Zítra to kino platí že jo?" Zeptal se. ,,jasně minulý prázdniny jsme sem na kino chodili každou neděli" řekla jsem. ,,jo to jo ale tentokrát to bude bez Paige" řekl. ,,jo a já tyhle prázdniny strávím bez svých nejlepších kamarádů. Víš jaka tady bude nuda bez tebe a Paige" řekla jsem. ,,jo asi si to dokážu představit. Ale nelituju tě" zachechtal se a já ho praštila pěstí do hrudi. ,,blbče" vydechla jsem a on se začal smát znova. Já na něj jen vyplázla jazyk. ,,jak malá" řekl a teď už jsme se smáli oba. ,,no a co" řekla jsem.

,,Jo a taky jsem ti zapoměla říct. Moje povedené dvojče co se jmenuje Cassidy se rozhodlo uspořádat pátého párty a já budu muset být celý večer zavřená v pokoji" sdělila jsem mu potom co jsem snědla svou hranolku. ,,cože další párty nebyla náhodou minulej týden?" Zeptal se. ,,jo byla ale prý že párty je potřeba co nejčastěji" řekla jsem to co řekla ona když mi to byla oznamovat. ,,co děláš zítra?" Zeptal se. ,,zase budu pomáhat v tý kavárně jako každou neděli, pondělí a středu" řekla jsem mu. ,,jo já zapoměl tak se sejdeme na pláži v sedm. Koupíme lístky a zase budeme mluvit místo sledování filmu" řekl a já se začala smát. ,,jo tak nějak to asi bude ještě přidej lidi okolo co nás budou okřikovat aby jsme byly zticha" řekla jsem a oba jsme se začali znova smát. ,,jo teď už to je přesný. Ale bez Paige to nebude tak častý to ona mluví vždy nejhlasitěji a nejvíc se směje" řekl Justine. ,,jo hold tu bud chybět" řekla jsem a snědla si svoje hranolky a prádný tác odnesla i s tím co měl Justine. ,,co podniknem teď?"

OtherKde žijí příběhy. Začni objevovat