Ahojky píšu zde další knihu❤️. Pro změnu to není Harry Potter ale Riverdale❤️😍. Doufám, že se vám bude líbit ❤️! První část této knihy bude o tom, co všichni fanoušci Riverdale pochopí😂❤️.
1) Když začne hrát nějaká písnička, která je typická pro scénu v Riverdale, hned nám ta scéna naskočí v paměti 😂❤️.
Například:
♪Believer od Imagine dragons - Varchie & Bughead v 1×13 a Thornhill v plamenech
♪Thunder od Imagine dragons - Alice a její „Shove it, Hal!"
♪When the party's over od Billie Elish - Varchie v 3×22
♪Copycat od Billie Eilish - Varchie & Bughead v 4×02
♪Higher od The score - Cheryl, když se stala hadem z jihu (Southside serpents)
♪Blood//water od Grandsona - FP přináší Jugheada z lesa
♪Number one od Tove Styrke - Betty ve Vixen uniformě tancuje v pokoji
♪atd., atd.2) Naše oblíbené scény známe nazpaměť😂❤️.
Já třeba nazpaměť dávám fightík mezi Cheryl a Veronicou v prvním díle, Varchie v 3×22 (při části s When the party's over) atd.❤️
3) Sledujeme na sociálních sítích herce z Riverdale❤️
A teď nemyslím jenom ty hlavní (Lili, Cole, Cami, KJ, Mads, Vanessa a Casey) ale i ty další. Jako např. Mädchen (Alice), Skeeta (FP), Charlese (Reggie), Marisol (Hermione), Marka (Hiram), Nathalie (Penelope), Ashleigh (Josie), Tieru (Polly), Trevora (Jason), Trinity (Jellybean), Harta (Chick), Jordana (Sweet Pea), Drewa (Fangs), Wyatta (Charles) a mnoho dalších 😂❤️.
4) Písničky z Riverdale známe taky nazpaměť 😂❤️.
Já se třeba jako první nazpaměť naučila Mad world❤️. Teď dám nazpaměť skoro všechny. Candy store, Seventeen, In, Milkshake, Daddy lessons, Kids in America, I'll try, A night we'll never forget, Bittersweet symphony, Beautiful, Our love is God atd. atd. Byla bych tu hodně dlouho😂.
5) Naše sešity zdobí cokoliv spojeného s Riverdale😂❤️.
Já mám například úplně popsaný můj sešit na angličtinu. Mám tam napsané moje oblíbené hlášky z Riverdale, postavy, shipy a friendshipy atd.😂❤️
6) Když potkám někde někoho s Riverdale merchem usměju se na něj❤️.
To se mi stává hodně často❤️😂.
7) V naší galerii na mobilu máme více fotek Riverdale castu, než nás samotných 😂❤️.
Ale myslím, že takhle to má každý fandom😂❤️. Např. ST fans, TVD fans, HP fans atd.😂❤️
8) Na Instagramu sledujeme převážně RVD fanpage😂❤️.
Nebo ne? Jsem jediná? Sakra😂😂
9) Když někdo v našem okolí začne sledovat Riverdale, hned se s ním o tom začneme bavit😂❤️.
Mně Riverdale doporučila kamarádka, téměř před rokem (30.dubna 2019❤️) a teď na něj koukají i další kamarádky, což je super❤️.
10) Víme o Riverdale skoro všechno a tvoříme si vlastní bláznivé teorie😂❤️.
Což je pravda. Sleduju různé Instagramové stránky, které přidávají teorie ohledně Riverdale a jsou to strašně crazy teorie😂❤️.
Pro první část stačí ❤️. Budu ráda když mi do komentů napíšete, jestli s tím souhlasíte a co byste chtěli příště ❤️. A ještě jedna věc. HATE SI NECHTE PRO SEBE A NEPIŠTE HO SEM! JESTLI NEMÁTE RIVERDALE RÁDI, JEDNODUŠE NA NĚJ NEKOUKEJTE A NEČTĚTE O NĚM NIC! Tak to je vše mějte se hezky a ahoj❤️
ČTEŠ
Riverdale🍊🍒🌸🐍🍔
RandomV knize najdete fakty, obrázky, kvízy a vše další okolo seriálu Riverdale❤️❤️. Především taky souhrny epizod a taky promo fotky a moje teorie k dalším epizodám ❤️ #1 v kategorii Bughead #1 v kategorii Choni #2 v kategorii Varchie #2 v kategorii Rive...