♡ 1.rész ♡

87 4 0
                                    

2019.09.12.-t írunk. Éppen itthon ülök és szokás szerint az instagramot pörgetem. Már vagy fél órája kalandozgatok a tartalmak között amikor is egy kép tárul elém. A feltöltő nem más volt mint az egyik, szívemben nagy helyet elfoglaló koreai fiúbanda, a VAV. A képen a Give Me More-os korszakban készült csoportkép és az Európai turnéjuk állomásai szerepeltek.

Amit ekkor láttam lesokkolt

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Amit ekkor láttam lesokkolt. Az állomások között 2. helyen szerepelt kicsiny országunk fővárosa is, Budapest. A koncert November 20.-án kerül majd megrendezésre a Dürer Kertben. Tavaly is voltak már itt de akkor sajnos nem tudtam részt venni a koncertjükön. Amint tudatosult bennem az információ azonnal rohantam az éppen teregető édesanyámhoz a hírrel. Nagyon fel voltam pörögve hisz nagy vágyam volt őket látni és részt venni egy kpop koncerten.
-Anya, anya! -rohantam a fürdőszoba felé. Amikor odaértem szinte beestem az ajtón.
-Jézusom! Mi van veled?-nézett rám anyám rémült arccal.
-Ugye tudod, hogy nagyon szeretem a VAV-ot és képzeld el, hogy Novemberben jönnek ide koncertezni!-ugráltam a telefonommal a kezemben.
-Ez szuper, de ezzel most mit kezdjek?-nevetett.
-Háát, ugye most lesz a névnapom és nem lehetne, hogy ezt kapjam ajándékba?-néztem rá kölyökkutyákat megszégyenítő tekintettel.
-Najó, legyen. De ezt még apáddal is meg kell beszélned.-egyezett bele.
-Úristen! Köszönöm, köszönöm!-öleltem meg mosolygó édesanyámat.
-Na de mostmár kifelé mert nem fogok így végezni.-tolt ki a fürdőből.
Örömömben ugrálva visszamentem a nappaliba és elujságoltam a hírt a barátaimnak is. Alig várom, hogy apa hazaérjen a munkából és vele is megbeszéljem a dolgokat.

Heló mindenki! Na szóval itt lenne a sztori első része. Tudom nem túl hosszú de nagyon régen írtam már történeteket és kijöttem a gyakorlatból.😂 Remélem tetszeni fog ez a kis történet és élvezni fogjátok az olvasását! Ha szeretnétek még folytatást, jelezzétek egy kommenttel😊

𝙼𝚢 𝙳𝚛𝚎𝚊𝚖 𝙲𝚊𝚖𝚎 𝚃𝚛𝚞𝚎?! [VAV, Ayno fanfiction]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant