A repülőn nem aludtam valami sokat, éppen csak annyit, hogy kipihentnek érezzem magam. A szemeim lassacskán kinyitottam és amikor már rendesen magamhoz tértem oldalra fordítottam a fejem. Bal oldalamon Ayno nézett valami filmet, fülessel a fülében. Egy ideig csak észrevétlenül fürkésztem a fiú arcát ahogyan bámulta a monitort. Alig tudtam levenni róla a szemem. Mintha csak megérezte volna, hogy valaki bámulja, felémkapta a fejét.
-Hát felébredtél?-vette ki mosolyogva a fülhallgatót a füléből.
-Igen. Végre kipihentnek érzem magam.-nyújtózkodtam egyet.
-Ennek örülök. Nem vagy éhes? A többiek már ettek, én megvártam amíg felkelsz, amúgy sem voltam még éhes.- nézett kérdő tekintettel.
-Uhh hát valami jó kis kaja most jól esne. Reggel óta nem ettem.-simítottam végig korgó hasamon.
-Rendben, válaszd ki mit akarsz enni és megrendelem.-állította be az előttem lévő ülésen található képernyőbe az étlapot megjelenítő funkciót. A választásom egyszerű rántott húsra és zöldséges rizsre esett. Most valami egyszerűt akartam falatozni. Ayno is rátalált a számára megfelelő ennivalóra és utána ki is kérte az általunk választott ételeket. Alig pár perc elteltével már hozták is a harapnivalót amit jóízűen elfogyasztottunk amíg beszélgettünk egy kicsit. Jó volt őt közelebbről is megismerni és több dolgot megtudni róla, ugyanis amióta boldogítom mindennapjaikat a koncert óta, Aynoval nem túl sokat beszéltem így már itt volt az ideje.
A repülő út további része nyugisan és esemény mentesen telt. A gépünk Incheoni landolása után kiszálltunk a repülőből és a terminálba vettük az irányt. Bent nagyon sok rajongó várta a fiúkat így velem felvetettek egy baseball sapkát és maszkot, hogy a rajongók ne kezdjenek hamis dolgokat kitalálni. Lassan de sikerült átszenvedni magunkat a tömegen, ezután pedig beültünk a fiúk kisbuszába ami a reptér előtt várt minket. Leghátul 4 ülés volt ahol Jacob, Lou, St.Van és ACE foglalt helyet, egyel előrébb 2 ülés amiben Ziu és Ayno, majd még egyel előrébb szintén 2 ülés amiben én és BaRon ültünk. Az autó út során mindenki beszélgetett a másikkal mert senki nem volt fáradt hiszen aludtunk a gépen. A kiadóig kb. olyan 40 perc volt az út, amit végig dumáltunk. Amikor megérkeztünk jól esett felállni végre hiszen eltekinve amíg átmentünk a terminálon, hosszú órákon át csak ültünk. A VAV dormja az A Team Entertainment épületében van. Beléptünk az épületbe és rögtön a lift felé vettük az irányt. Felmentünk a legfelső emeletre de amikor kinyílt a lift, nem gondoltam volna, hogy az a látvány fog fogadni ami elémtárult. Amikor szétnyílt a lift ajtaja egy egész lakosztály tárult elém. Már mindenki ki kiszállt és boldogan mentek be a dormba, hogy végre hazaértek de én csak néztem a nagy lakást és megszólalni sem tudtam.
-Szofi, minden rendben?-tette a vállamra egyik kezét Ziu.
-Öhh...igen, persze csak lesokkolt, hogy ti itt laktok. Óriási és gyönyörű ez a dorm.-néztem rá tágranyílt szemekkel.
-Nyugi, mostantól te is itt fogsz lakni te is tudod.-kacsintott rám, majd beljebb húzott a nappaliba ahol a többiek is voltak. Leültünk és a leader bele is kezdett a mondanivalójába.
-Összesen 4 szoba van. Az egyik Aynoé és BaRon-é, a másik Loué és Ziué, a harmadik egyben legnagyobb szoba pedig az enyém, ACE-é és Jacobé. A 4. szoba azért üres mert egyikünk sem akart egyedül lenni és fenntartjuk vendégszobának ami a mai naptól a tied.-mutatott a szoba ajtaja felé Geumhyuk.
-Szóval külön szobám lesz? Aztaa. Ez nagyon szupi! Köszönöm!-hálálkodtam a fiúknak.
-Igazán nincs mit, na de ideje lenne ágyba bújni mert már későre jár!-terelte a fiúkat a szobájuk felé Lou.
-Gyere, én azért még körbevezetlek, hogy tudd mi hol van.-jött oda hozzám Jacob aki alaposan megmutogatott minden helységet a lakásban aztán pedig elvonult ő is a szobájukba. Én is elfoglaltam a saját kis helységem és az esti rutinom elvégzése után álomra hajtottam a fejem.
ESTÁS LEYENDO
𝙼𝚢 𝙳𝚛𝚎𝚊𝚖 𝙲𝚊𝚖𝚎 𝚃𝚛𝚞𝚎?! [VAV, Ayno fanfiction]
FanficSzofi egy 17 éves középiskolás lány. Budapesten él a szüleivel. Imádja a kpop-ot már évek óta és mindig nagy álmai közé tartozott, hogy egy nap eljuthasson egyik kedvenc országába, Dél-Koreába valamint, hogy részt vehessen egy kpop koncerten. Na de...